Haunted Mansion - 1 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Re: Haunted Mansion - 1 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:02 pm

Madison knikt als Chris zegt dat het net een luxueus vakantiehuis is. "Ze denken vast dat we als een stelletje bangerikken allerlei illusies gaan verzinnen," grijnst ze. Haar grijns word breder als ze Faith ziet.
"Nee, dit is dus niet mijn kamer," beaamt ze. Ze grinnikt als Chris zegt dat het nog wat gaat worden met hem en Miles op één kamer. "Misschien gaat hij wel dood en gaat rondspoken," zegt ze opgewekt. "Dan hebben we ook meteen een echt spookhuis."

Ze zwaait even naar Faith als die zegt dat ze haar kamer genoten gaat zoeken. Ze loopt verder de kamer in van Chris en ziet dan dat Miles kleren op zijn bed heeft liggen. "Is het echt zo'n ijdeltuit?" vraagt ze zich hardop af.

Spookjager

Aantal berichten : 370
Registratiedatum : 15-11-08
Leeftijd : 42

Profiel bekijken http://hauntedmansion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:02 pm

Finn Coolsaet.

Finn gilt het net niet uit als een spin voor zijn zicht bengelt.
Ik hou niet van deze prut beesten!
Haastig loopt hij achter Clive, in de hoop dat die alle spinnen meesleurt.

Haast opgelucht haalt hij adem als ze weer in een leefbare ruimte komen.
'Nou...Dat was... Interessant.' besluit hij als antwoord te geven terwijl hij niet probeert te walgen van de ervaring daarnet.

Finn haalt diep adem en kijkt de ruimte rond.
'Ik denk dat ik terug naar de kamer ga.'
Hij kan net onderdrukken van hysterisch de kamer uit te rennen.

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:03 pm

Chris kijkt Madison met een kleine glimlach aan als ze Miles half doodwenst en staat recht.

"Te mooi om waar te zijn, I guess." zegt hij, stapt dan naar het raam en leunt tegen de vensterbank aan. Hij ziet Faith naar hem staren en hij kijkt vragend terug, maar ze zegt er niets van en gaat weg. Chris schudt zijn hoofd en hoort dan de opmerking van Madison.

"Ja, blijkbaar... Anyway, ik hoop dat hij niet flipt als hij ziet dat ik mijn deel van de kast heb opgeëist." gaat hij verder.

Chris kijkt wat rond in zijn kamer en ziet een schilderij hangen met een eng landschap op. Het is erg donker, erg deprimerend en er hangt een nare sfeer rond vindt hij. Het stelt een duister bos voor waar er allerlei onwezens in schuilen, in de verte staat er een persoon, een schaduw.

"God, ze proberen ons hier gewoon weg te jagen... Wedden dat er hier zelfs niets zit van geesten, monsters of wat dan ook?" zegt hij met een laatste blik op het schilderij en draait zich dan terug om naar Madison.

"We moeten gewoon ons hoofd koel houden en dan komt alles in orde."

Wijze, wijze raad. Maar waarom heeft hij dat nu aan Madison gegeven? Hij moet het geld hebben... En liefst zo snel mogelijk. Zijn gezicht verandert in een frons als hij aan Ilana, zijn dochtertje denkt en schraapt zijn keel.

"Zullen we de rest zoeken?"

Spookjager

Noah kijkt op als er opeens al een meisje voor hen staat, dat zich voorsteld als Faith. Op de één of andere manier heeft ze ook al door dat ze Noah is, net als het andere meisje. Best grappig, ze was nog onbekend, maar toch kende iedereen haar al. Vaag.
"Noah Nickens, inderdaad. Je zat helemaal goed" grijnst ze naar het meisje, dat tegenover haar staat.
Als Faith hen de kamer aanwijst knikt Noah even. "Dus daar gaan we deze creepy twee weken doorbrengen. 's Nachts dan, welbegrepen. Ziet er nog best goed uit" mompelt ze, terwijl ze de kamer binnen loopt en haar koffers op het eerste bed gooit, die ze tegen komt. Dat was de hare nu en niemand zou haar die meer afnemen. Hier zou ze de komende twee weken slapen. "This is my bed en die van niemand anders, begrepen?" grinnikt ze, terwijl ze naar haar bed wijst.
Noah haalt haar koffers open en haalt eerst haar belangrijkste spullen eruit, die ze deze weken echt nodig gaat hebben. De rest van de spullen zou ze later wel een leuk plekje geven. Ze moest het hier eerst een goed gaan verkennen.

Spookjager

Miles kijkt op als hij Melody de trap ziet opkomen. Ze gaat naar haar kamer en hij kijkt op het bordje. Kamer 001. Hij leunt tegen de deurlijsten en kijkt toe hoe ze begint uit te pakken.

"Zal ik je even helpen?" vraagt hij. Vrijwel meteen beseft hij dat dit niet het meisje is dat hulp aanvaardt, hoe hard ze die ook nodig heeft.
"Right. Als je hier klaar bent, kom je dan mee? Mister Creep zoeken en vragen wanneer we aan het ontbijt moeten staan. Kunnen we lekker tien minuten te laat komen," knipoogt hij.

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:04 pm

Hij knikt naar Robertus en volgt hem dan. 'Volgens mij, was de trap naar de tweede verdieping direct naast de kamer van Melody en Faith'

En terwijl ze bijna bij de trap zijn, voelt Martin ineens een koude rilling over zijn rug lopen. Met een wat-gebeurt-hier-blik kijkt Martin naar Robertus en vraagt dan. ''Heb jij die wind ook gevoeld, terwijl er geen raam in dit hele huis open is?'' Na dit gezegd te hebben kijkt hij voor de zekerheid nog om zich heen om te zien of er echt geen raam open is.

Spookjager

Finn Coolsaet.

Finn komt de trap op waar Robertus en Martin zich ook aan bevinden.
Prompt verstart hij als een enge wind zich langs hem passeert.
Nog net hoort hij wat Martin tegen Robertus zegt.

'Ik voelde het ook.' Hij slikt en kijkt haast zenuwachtig rond.
Martin had gelijk. Geen enkel raam staat open.
'...Hun special effects zijn wel héél goed, hé.' Zegt hij met een zenuwachtig stemmetje.

Spookjager

Melody gaat gewoon verder met uitpakken op ene van de bedden die blijkbaar nog niet bezet was wanneer ze opeens iemand hoort praten. Haar kleren hangt ze in de kast naast de kleren die er al hingen, en dus van Madison waren. Dan loopt ze weer terug en pakt ze nog wat laatste dingetjes uit. "Zie ik eruit alsof ik m'n eigen koffer niet uit kan pakken?" zegt ze dan, om de korte stilte te verbreken. Dan slaat ze haar koffer weer dicht en dumpt die naast haar bed.

Melody laat zich even op haar bed vallen en voelt even hoe het zit en hoe het ligt. Dan gaat ze weer rechtop zitten en kijkt ze Miles aan. "Miles was het, right?" zegt ze dan. "Heel leuk en aardig allemaal.. Maar ik heb nou niet bepaald zin om naar zo'n creep te gaan zoeken." zegt ze dan zoetjes. "Het maakt me echt niks uit om hoelaat het ontbijt is. Ik sta op wanneer ik wil en dan zie ik wel wat er over blijft van het eten, als het er notabene al staat." vervolgt ze dan.

"Je kan ook gewoon meteen vragen of ik gewoon met je mee wil." zegt ze dan met een overdreven lief glimlachje. "Ik heb ook niet bepaald zin om de hele tijd nog in dit duffe kamertje te blijven, dus ja, ik ga wel even mee." zegt ze terwijl ze van haar bed opstaat en vast langs Miles door de deuropening heen loopt. Ze loopt gewoon door. Miles zou haar wel bijhouden als hij wou. "Als ik maar genoeg slaap krijg vannacht. Met een ochtendhumeur wil je me niet meemaken."

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:05 pm

Madison kijkt aandachtig naar het schilderij als ze merkt dat Chris ernaar staart. Zou hij soms iets bijzonders in het schilderij zien? Ze rilt als ze een zacht briesje voelt op haar gezicht die uit het schilderij lijkt te komen. Maar dat is onzin stelt ze zichzelf voor. Ze kijkt weer naar Chris toe als hij weer begint te praten. Al snel denkt ze niet meer aan het schilderij.
"Ze zullen toch wel wat meer moeten doen om ons weg te jagen," grijnst ze naar Chris toe. Zeker als Chris zegt dat ze het hoofd koel moeten houden. Dat zal ze zeker doen. Ze heeft zichzelf gewoon een illusie gemaakt. Niks om je zorgen om te maken, toch? Ze glimlacht naar Chris toe en knikt dan als antwoord op zijn vraag. "Laten we dat maar doen." Na dat gezegd te hebben loopt ze zo kalm mogelijk de kamer uit.

Spookjager

Robertus Janszoon
"Hoe bedoel-?" begint Robertus naar Martin, maar hij maakt zijn zin liever niet af. Hij voelt het inderdaad al. Hij kijkt enigzins verbaasd om zich heen.
"Dus er is toch wel degelijk iets mis met het huis," beaamt hij. "Of was het een geest? Hallo, is hier iemand? He bah, waarom heb ik mijn detector nou thuis gelaten- een beetje denken dat het niet nodig zou zijn, m'n hoela, hoe kon ik zo stom-"
Robertus draait zich met een ruk om.
"Hoorde jij die klap? Of is Miles heel hard op zijn bek gegaan?"

Spookjager

Lily

Lily volgt Noah naar boven met haar koffers. Ze volgt Noah de kamer in, als Faith hen die heeft aangewezen. "Ziet er gezellig uit." Zegt ze grappend. Ze smijt haar koffers op het overgebleven bed. "Noah, nu wilde ik toch wel het bed dat jij hebt ingenomen ze." Grijnst ze breed. "Neenee, grapje." Voegt ze er dan snel aan toe.

Ze prutst even aan haar ketting en kijkt de kamer rond. Dan haalt ze een paar kleren uit en legt ze in haar kast. "Ik neem dit deel van de kast, goed?" Zegt ze tegen Noah.

Dan kijkt ze om naar Noah. "Ik ga het huis een beetje verkennen. Zin om mee te gaan?" Vraagt ze haar. Ze loopt alvast de kamer terug uit en vindt Finn, Martin en Robertus. "Hey jongens..." Zegt ze en merkt dan hun blikken op. "Wat scheelt er?" Vraagt ze er dan achter.

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:06 pm

En dan hoort hij dat Finn en Robertus de wind ook hebben gevoeld. ''Volgens mij zijn het geen special effects, Finn.'' Hij stopte eventjes met praten en na een aantal seconden ging hij verder. ''Nee, volgens mij is er iets heel vreemds aan de hand hier en dat kan ik nu al merken.''

En dan merkt hij ineens dat er een meisje bij hun kwam staan die vraagt wat er aan de hand was. Hij keek haar eventjes aan en deed zijn verhaal nog een keer ''Lily was het toch? Wat er aan de hand is, dat wij een wind voelen hier. En dat terwijl er geen raam open staat.''

Spookjager

Finn Coolsaet.

Finn kijkt op als hij de bekende stem hoort van Lily.
Even haalt hij een glimlach boven en knikt als Martin alles rustig uitlegt aan haar.

'Daarnet heeft Clive nog een geheime gang gevonden dat zich verbindt met twee kamers van dit huis.'
Wijselijk houdt hij zijn ervaring met de spinnen achterwege.
Geschrokken kijkt hij om als er een luide krak door het huis gaat.
'WT-' Hij probeert zich vlug te herstellen en kijkt de anderen aan.
'Waar denken jullie dat het vandaan komt?' Vervolgt hij dan.

Spookjager

Faith kan een kleine glimlach niet onderdrukken als ze Martin hoort. Ze legt een hand op zijn schouder. "Misschien stond er in één van de kamers een raam open en waaide het hard. Geen reden tot paniek." Ze kijkt naar het groepje mensen dat zich heeft verzameld. "En mocht het toch iets zijn, zou het me niks verbazen..."

Faith kijkt geïntereseerd door de gang. Ze heeft niet op alle details gelet, en dat is toch wel van cruciaal belang voor haar boek. De gang was lang en een rood tapijt dempte de voetstappen. Waarschijnlijk is er op deze verdieping niks anders dan slaapkamers. Er is in ieder geval geen raam te bespeuren op de gang. Het plafond was een mozaïek en antiek kunstwerk. De kristallen kroonluchter is haast perfect.

Ze draait zich om als ze ook de het geluid hoort en de opmerking van Finn. "Volgens mij komt het van beneden. Ik ga een kijkje nemen," zegt ze, terwijl ze haar enthousiasme probeert te verbergen. Oeh misschien is het iets eng! Faith daalt de trappen af en komt terug in de hal terecht. Daar ziet ze meteen al wat het lawaai heeft gezorgd. Een identieke kroonluchter als boven in de gang lag in stukken op de grond.

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:07 pm

Lily

Lily kijkt nogal sceptisch als ze Martins uitleg hoort. Dat het waait, ok. Maar dat er nergens een raam open staat? "Ja, inderdaad, Lily..." Dan zegt Faith dat er waarschijnlijk gewoon ergens anders een raam open staat. "Ik sluit me aan bij Faith. Maar het zou me verwonderen moest die wind iets met het huis te maken hebben." En daar was haar realistische kant weer. Niets raar aan dit huis!

Dan hoort ze Finn over de geheime gang vertellen. "Elk huis van deze aard heeft geheime gangen. Dat was normaal vroeger. Daarom spookt het hier toch nog niet?" Vraagt ze nuchter. "Zo'n gangen zouden trouwens perfect zijn om zo'n boel in scène te zetten om ons schrik aan te jag-" Haar uitleg wordt onderbroken door de luide krak.

Faith gaat dan algauw kijken en ergens vindt Lily dat niet erg. Liever Faith dan zij, maar dat geeft ze niet toe. Van haar lang zal ze leven niet, zal zij toegeven dat ze bang is. Voor dat de rest begint te denken dat ze bang is, loopt ze ook de trap af. "Ik ga ook kijken." Zegt ze enkel.
Beneden gaat ze naast Faith staan en kijkt naar de kroonluchter. "Laten we maar uitkijken voor we zoiets op ons hoofd krijgen." Zegt ze en kijkt opzij naar Faith. "Wat denk je? Verroest snoer waarmee het omhoog hing? Of meer aan de hand?"

Spookjager

Chris stapt ook de kamer uit en hoort dan ook een luide klap. Hij schrikt en draait zich om, waar hij een groepje mensen ziet staan. Zonder iets te zeggen gaat hij bij de groep staan en bekijkt de gang. Niets op aan te merken... Hij ziet de angst in de ogen van Martin en Finn en kijkt hen aan.

"Alles ok guys?" vraagt hij vriendelijk en kijkt nog eens achter zich. Op de een of andere manier voelt hij zich bekeken.

"Misschien zit er hier toch iets..."denkt hij en slikt. Maar als er hier iets zit maakt het dit hele avontuurtje wel anders. Bang is hij niet echt, eerder ongerust. Ongerust om hier niet meer uit te geraken en niets meer in controle te hebben. Hij neemt zijn raad van daarnet in gedachten.

"Gewoon het hoofd koel houden..."

Spookjager

Faith zwijgt als Lily erbij komt staan. Ze laat zich op haar knieën zakken en bekijkt aandachtig de chaos. Ze staat weer recht en kijkt Lily serieus aan. "Nee, dit kan niet zomaar gebeuren." Ze zijn nog geen uur in het huis en er gebeuren al vreemde dingen. Maar dat maakt haar niet bang, het geeft haar alleen maar meer interesse voor het huis. Ze deelt dit echter niet met Lily. "Ik hoop dat die butler het niet heeft gehoord, anders zitten we in de problemen. Hoe moeten we uitleggen dat het vanzelf uit de lucht is komen vallen."

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:08 pm

Noah kijkt op van haar koffers als Lily iets over de kast vraagt. "Oh ja, prima hoor" glimlacht ze, terwijl ze weer allemaal spullen uit haar koffer gooit.
Noah kijkt op, gooit haar spullen neer en loopt snel achter Lily aan als deze het huis wil gaan verkennen. Daar had ze nu eigenlijk ook wel behoefte aan, ze moest wel alles weten hier, anders zou ze nooit die weken vol gaan houden.

Als ze bij de jongens aankomen en deze beginnen over een wind, zonder dat er ergens een raam open staat, trekt ze een wenkbrauw op. "Tuurlijk en dan ben ik ..." Noah kapt haar zin af als ze ergens een krak hoort. Als Finn vraagt waar dat vandaan komt, haalt Noah haar schouders op. "De butler die door de vloer zakte en met heel veel gedoe de grond raakte?" Ze grijnst even en kijkt dan naar Faith, die wel een kijkje wil gaan nemen. Ook Lily gaat mee en Noah besluit ook maar te volgen.
Als ze bij een kroonluchter aankomen, zucht Noah even. "Dat ding was gewoon verroest. Dit gebouw bestaat al eeuwen en zolang kan een kroonluchter echt niet blijven hangen. Ze proberen hier ons gewoon weg te krijgen met die dingen. En die butler die moet gewoon zijn mond houden, wij zijn hier toch niet verantwoordelijk voor?" Noah slikt even als ze nog wat gekraak hoort. Nu ze geluid hebben gehoord, hoort ze het opeens overal vandaan komen.

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:08 pm

Robertus Janszoon
Robertus begint zich te ergeren aan het feit dat de anderen de hele tijd zo schamper en flink doen. Gezonde angst kan nooit kwaad, zei hij altijd. Om maar een beetje uit het ongemakkelijk drukke gezelschap te vluchten, loopt hij naar beneden toe, om de kroonluchter te bekijken. Hij tilt het topje - gezien de kroonluchter te groot en te zwaar is om zonder spreuk te tillen - een klein stukje op en bestudeert het goed.
"Natuurlijk is je redenering uiterst logisch, Noah - zo heette je, niet?" zegt hij. "Maar er zit geen spoor van roest op de luchter. Vreemd, hoe sommige delen van dit huis wél goed onderhouden zijn. Oh, en douchen zou ik trouwens nog maar eventjes niet," voegt hij er terloops aan toe. Hij staat weer op en kijkt rond. Hier en daar ziet hij spinnenwebben, maar hij ziet ook stukjes die tot glimmens toe geboend zijn.
"Zou Abott gewoon niet helemaal goed bij zijn hoofd zijn, dat hij slechts de helft schoonmaakt, of is daar een reden voor?" vraagt Robertus zich hardop af. "Of heeft hij gewoon slecht personeel onder zijn hoede?"

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:09 pm

Madison loopt achter Chris aan naar de trap waar iedereen een get together heeft besloten te houden. Ze kucht even als ze merkt dat iedereen op de trap blijft staan. Faith is alleen nergens... "Hoe lang zijn jullie van plan op de trap te blijven staan?" vraagt ze opgewekt. Ze loopt een paar treden naar beneden toe en loopt de andere voorbij. "Als jullie wachten haal ik eten en kunnen we picknicken op de trap."
Oké, iedereen die nu enige logica bezit snapt nu vast wel dat ze er niks van meent, toch? Ze loopt snel verder naar de plek waarvan ze denkt dat er een klap gekomen is. Daar ziet ze Faith, Lily en Noah al staan. Dus daar is Faith. "Zijn er al spooky dingen gebeurd?" vraagt ze glimlachend.

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:09 pm

Miles voelt zich lichtjes belachelijk als hij achter Melody aanloopt. Gelukkig haalt hij haar al snel in.
"Je hebt gelijk," zegt hij vleiend. "Je lijkt me zo'n type dat altijd gelijk heeft."

Ze zijn intussen in een vreemde gang gekomen. Het is er erg donker en er lijkt een lichte bries te staan. Dan ziet Miles dat het raam aan het einde van de gang open staat en dat de gordijnen meedeinen op de wind.
"Spooky," zegt hij sarcastisch. "Als ze mij bang willen maken moeten ze wat vroeger opstaan, hoor," zegt hij stoer.

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:10 pm

Lily

Lily kijkt Faith even aan als ze zegt dat dit niet zomaar kan gebeuren. "Als die butler ons de schuld probeert te geven, dan ga ik er wel tegen in. Niemand van ons was hier beneden op het moment dat die luchter viel..." Ook Noah oppert dat de luchter gewoon verroest was. Lily denkt hetzelfde maar ze zegt het niet opnieuw. Als de rest wil geloven dat er iets anders aan de hand is, dan laat ze hen maar doen.

Ze kijkt eventjes rond en ziet Robertus naar beneden komen die de luchter bestudeert. Ze volgt zijn handelingen met haar hoofd lichtjes schuin. "Geen roestsporen?" Reageert ze haast ongelovig. Ze knikt naast Robertus neer om de luchter zelf te bestuderen. Maar inderdaad, ze moet Robertus gelijk geven, geen roest.

Ze gaat terug rechtstaan en voelt zich verward, voor het eerst kan ze ergens geen logische verklaring voor geven. Gelukkig komt Madison haar uit haar gedachten verlossen en vraagt of er al spooky dingen gebeurt zijn. "Euh... Je kijkt er naar." Wijst ze. "Die is plots zonder reden naar beneden gevallen." Zegt ze kalm.

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:10 pm

Finn.

Finn blijft even roerloos staan, samen met Martin, aan de trap.
Alles moest hij op een rijtje zetten.
Dus daarnet hadden ze een ijzige wind gevoeld...En daarna, in een paar seconden tijd viel die luchter naar beneden.

Finn trekt een gezicht en snuift diep.
Was wel heel toevallig.
Hij draait zich om en slentert de treden langzaam af terwijl hij de anderen observerend bekijkt.
Zwijgend kijkt hij toe hoe Robertus de luchter onderzoekt tot ze tot een bepaalde vasstelling komen.

'Geen roest?' Herhaalt Finn met een schampere ondertoon.
'Dan lijkt het me dat er hier een paar leukerds zijn die zich wel heel goed geamuseerd hebben om mensen schrik te laten krijgen.'
Hij schudt zijn hoofd met een kleine grijns.
Geen haar dat er aan denkt dat hij zal toegeven dat er iets in hem knaagt.
Een teken dat er hier iets niet klopt.

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:11 pm

Robertus Janszoon
Robertus kijkt eventjes ongemakkelijk naast zich, naar Lily. Jemig, wat was hij toch een kneus. Hij kan al niet op 1 meter afstand van iemand anders staan zonder zich ongemakkelijk te voelen. Om maar wat afstand te nemen, loopt hij naar een stukje schone muur.
"Ben ik de enige die het idioot vindt dat hij slechts kleine stukjes schoonmaakt?" vraagt hij aan niemand in het bijzonder. "Nou goed. Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik trek me weer terug."
Ach, we wisten al dat Robertusje een sociaal onbedreven kneus was. Zonder te vertellen waar hij heen gaat, loopt Robertus de trappen weer op, naar de kamer waarvan hij zeker weet dat hij zich het meest thuis zal gaan voelen.

Spookjager

Bericht  Bertje op ma nov 24, 2008 9:11 pm

Als er steeds meer mensen komen, besluit Faith dat het tijd is om het eens op te ruimen. Met een paar zwaaien van haar wand is de rommel opgeruimd. "Goed..." Ze keert zich naar alle aanwezigen. "Blijkbaar heeft dit huis toch meer te bieden dan alleen een slaapplaats. Ik zou maar oppassen bij het slapengaan, wie weet wat er dan allemaal in je kamer komt rondsluipen." Dat laatste zegt ze met een blik op Miles.

"Ok de show is voorbij," lacht ze. "Als iemand nog iets meemaakt geef maar een gil." Ze glimlacht en maakt zich los uit het groepje. Ze was van plan het huis te verkennen en dat gaat ze dan ook doen. Ze voelt zich helemaal niet moe of slaperig, integendeel zelfs ze is klaarwakker.

Spookjager

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven