Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:50 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Finn4
Blondie; Barbies Ken.

Finn trekt een pijnlijk gezicht als Amy hysterisch begint te gillen.
Omfg, dit is pijnlijk voor zijn poezelige oortjes. O.o
"LAAT ME ERUIT! DOE OPEN! LAAT ME ER ALS-JE-BLIEFT UIT!"
'Amy, probeer te kalmeren,' begint hij wanhopig dat ze zou stoppen met gillen. 'De deur zal heus niet opengaan door te gillen.'
Hij slikt even terwijl hij in het rond tast, om te weten waar hij ongeveer staat.
"Ik wíst wel dat dit een slecht idee was, Ik wíst het, ik wíst het, ik wíst het!"
Hij bijt op zijn lip. Ze negeert zijn woorden.
Finn zoekt dan zijn toverstok als hij de fakkel voor zijn voeten heeft neergelegd.
"Lumos!"
Hij doet een hand boven zijn ogen, als er een fel licht recht naar hem schijnt, en hij wendt zijn blik af.
Hij loopt dan op haar af en hurkt zich naar haar.
'Het komt echt in orde...We hebben alweer licht.'
Finn glimlacht zwak, niet overtuigd van zijn ogen woorden.
Hij trekt bleek als er gerommel ontstaat, te horen aan de echo, verder in de verlaten gang.
'Doe je licht uit, Amy!' Sist hij. 'Straks wordt het daar door gelokt.'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:50 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 BannerLils

Lily kijkt om als ook zij een gil hoort, die dichtbij maar gedempt klinkt. Ze kijkt raar om zich heen en loopt naar het geluid toe. Dit wordt moeilijk omdat het geluid afzwakt. Ondertussen zijn ook Melody, Faith en Robertus op dezelfde verdieping.

"Het kwam van hier ergens." Zegt Lily en ze kijkt om naar de rest. "Wat raar is, want hier is niemand." Vertwijfelt bijt ze op haar lip.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:50 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy houdt haar adem in en zet gauw haar staf met een nonverbale "Nox!" uit, terwijl ze ingespannen naar het donker tuurt. Ze klampt zich angstig aan Finn vast.
"Oh, nee..." jammert ze op fluistertoon. "Nou komt het en dan worden we vermoord en in tegenstelling tot de anderen worden wíj nooit gevonden!"
Ze drukt zich snikkend en bevend tegen Finn aan.
"Ik wil hier weg, ik wil hier weg, ik wil hier weg, ik wil hier weheheg!" fluistert ze jammerend, meer tegen zichzelf dan tegen Finn, als een soort mantra. "Weg! Weg! Weg!"
Wat zou het voor iets zijn? Waar zou die gang op uitkomen? Zou het wel ergens op uitkomen? Was het niet gewoon een val? Ineens moet ze denken aan de enige mythe die haar bij Geschiedenis van de Toverkunst was bijgebleven; de Minotaurus. Ze voelt hoe ze een paniekaanval begint te krijgen.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Faith2
    Feeder >D
Faith loopt langzaam en voorzichtig achter Melody en Lily aan; wie het ook was, die gil was vast niet zonder reden. Ze trekt haar staf voor de zekerheid.
"Hallo?" roept ze de overduidelijk lege kamer in. De kussens op de bank lagen slordig, en er waren een paar boeken uit de boekenkast gevallen; iemand was hier al geweest.

Robertus blijft een beetje op de achtergrond. Stafloos, gegil... muh, dat klonk niet heel goed. En hij weet hoe gevaarlijk geesten kunnen zijn. Want het is natuurlijk een geest die al deze rare verschijnselen veroorzaakt.
"Doe je voorzichtig?" roept hij Faith toe. Hij meent Melody eventjes te zien grijnzen.

"Jij bent de expert," zegt ze, en ze pakt Robertus bij z'n kraag, terwijl ze haar eigen staf trekt en hem voor zich houdt. "Ik zorg wel voor de magie, ga jij je dingetje maar doen."
Robertus schrikt als hij haar hand voelt. Euh, loslaten, please? Hij loopt gedwêe de kamer in.

    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Bertje1


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Mel
    Melody ♪
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:50 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Finn4
Blondie; Barbies Ken.

Finn staart gespannen voor zich uit, als het weer donker wordt in de nauwe gang, en spitst zijn oren voor eventueel geluid.
Hij heeft het niet op nauwe donkere ruimtes. =O
"Oh, nee...Nou komt het en dan worden we vermoord en in tegenstelling tot de anderen worden wíj nooit gevonden!"
'Zeg dat nu niet! We komen er heus uit-' Hij tast even en legt zijn hand op haar wang. ', geloof me nu maar.'
Hij heeft geen flauw idee of ze hier zullen uit geraken, hij probeert haar enkel maar gerust te stellen. En als ze sterven, dan sterven ze tenminste niet alleen. Want als er iets is dat Finn niet wil, dan is het wel alleen sterven. Nu konden ze elkaar een beetje oppeppen, en misschien zo wel met een glimlach op het gezicht doodgaan.
Why the emo stuff?O.O
"Ik wil hier weg, ik wil hier weg, ik wil hier weg, ik wil hier weheheg!"
'Sht, wees eens stil, ik geloof dat ik iets hoorde.'
Hij schuifelt meer naar de 'deur' toe en bonst er op.
'Is daar iemand?!' Roept hij.
Het weinige kleur trekt uit zijn gezicht weg, niet dat iemand het merkt, als het gerommel plots een heel stuk dichter is.
Holy f*ck...
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:51 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy houdt ogenblikkelijk haar mond en kruipt nog wat dichter tegen Finn aan - voor zover dat nog kan - als het gerommel luider wordt. Ze voelt een angstraantje over haar wang biggelen, die langzaam over Finns hand op haar wang rolt. Oh nee oh nee oh nee het is zeker... ze worden straks opgegeten door Abott xO "Knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt er aan mijn huisje?"

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Faith2
    Feeder >D
Faith kijkt aarzelend rond. Ze ziet inderdaad niemand, maar meent wel wat gedempts te horen.
"Maddie?" roept ze de kamer in. Stilte. Ze kijkt om naar Robertus, die door Melody de kamer in wordt geduwd.
Deze stapt aarzelend wat verder, op zijn hoede naar elke hoek van de kamer kijkend, en loopt dan naar de bank, waar hij voorzichtig voelt aan de kussens.
"Ze zijn nog warm," mompelt hij fronzend en nadenkend. "En aan het oppervlak te voelen waren het ofwel twee mensen, of iemand met een hele grote ko- zitvlakte."
Hij loopt naar de boekenkast, en bekijkt deze zonder aanraken. Hij klopt op een plank, en legt zijn oor tegen de muur naast de kast.
"Hier zit een ruimte achter," mompelt hij, en hij klopt nog eens. Hij grinnikt eventjes. "Dit is vast zo'n clichékast met een boek als hendel. Nou, ik zou zeggen, we proberen ze allemaal."
Hij begint een paar willekeurige boeken eruit te trekken.


    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Bertje1
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:51 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Finn4
Blondie; Barbies Ken.

Finn bijt op zijn lip als hij een traan over zijn hand voelt rollen.
'...Schat, niet huilen. Toe?'
Hij haat het als ze gaan beginnen huilen, dan sta je serieus voor paal als man. -.-"
Hij drukt een zoen op haar voorhoofd en verdraait zich dan naar de 'deur' toe.
Finn haalt even diep adem, en duwt zijn voeten tegen de deur aan, wat voor een hoop gebons zorgt aan de andere kant.
'Ze moeten ons nu wel horen...' Hijgt hij lichtjes door de inspanning die hij aan het leveren is.
'Komaan, ga open!' Roept hij haast nijdig.
Finn kijkt even om als het gerommel haast achter hen staat.
'WT-' Gilt hij als hij iets over zijn lichaam voelt kruipen.
'GA VERDOMME OPEN, GA OPEN!'
Hij stampt haast hysterisch verder waardoor de deur plots openzwaait.
Door hem, of door iemand anders? [*Grin*]
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:52 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy bijt op haar lip, als Finn vraagt of ze niet wil huilen. Nou zeg, ze is gewoon bang! >:3 Ze gilt weer als ze iets over zich heen voelt lopen. Ze probeert het ding - wat het dan ook mag zijn - weg te slaan, en als ze een groot harig iets raakt klinkt er een piepend gejank. Ze kruipt angstig tegen het deurgeval aan, als deze ineens openzwaait en ze omvalt. Verbluft kijkt ze omhoog en ziet de daar al even verblufte Robertus. Twee secondes lang verdwijnt haar angst als sneeuw voor de zon.
"WAT DOE JIJ HIER?" schreeuwt ze verbluft. "ZAT JIJ NIET VASTGEBONDEN?"
Oh ja, poef, daar was de angst weer. Ze gilt als ze het 'ding', wat het dan ook moge wezen, weer over haar voelt kruipen en hysterisch springt ze op en rent naar het andere end van de kamer.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Faith2
    Feeder >D
    Ooc: ladiela *banners gaan nog wel eens op volgorde, I swear [/lui]*
Robertus springt geschrokken achteruit als de deur ineens open gaat en Amy en Finn eruit komen vallen o.O
"W-wat?" stamelt hij, als Amy ineens tegen hem begint te schreeuwen, maar hij raakt lichtelijk afgeleid door een opstandig geblaf van beneden - wacht eens even, geblaf? o.O Hij staart naar zijn voeten, niet in staat zich te verroeren. Een kastanjebruine puppy springt hyperactief tegen zijn benen op.
"E-een puppy?"
o_____O

Faith kijkt verbaasd knipperend naar het tafereel voor haar. Ok... Amy en Finn zaten opgesloten achter een kast en stonden doodsangsten uit voor een puppy... wat klopt hier niet... Is het een evil puppy? Mensenetende puppy? Neuh, hij zag er onschadelijk uit. Aww, wat sprong hij schattig op tegen Bertusjepooh ^o^ Bijna net zo schattig als Bertusjepooh zelf :')
Melody staart met een '=.=-gezicht naar het tafereel.
"Ok... wat is nu het grote gevaar?" vraagt ze zuchtend aan Finn, die wel op een hele vreemde manier op de grond lag. Ze tuurt eventjes de gang in achter hen.


    Ooc: met copyright naar Trijn voor de puppy xDDD
    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Bertje1
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:52 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Elizabeth


Elizabeth haalt haar schouders op. "De kelder?" vraagt ze aarzelend. "Ik weet niet hoor, ik heb niet zo'n zin in een theekransje met Abott..." Ze zwijgt even. "Laten we ook maar gaan kijken, eigenlijk. Het is tenslotte belangrijker dat we Madison terugvinden, niet waar?"

Ze loopt de trappen snel af, tot ze voor de kelderdeur staat. Met grote ogen kijkt ze ernaar. "Uhm... zullen we er maar gewoon opkloppen, of aanbellen? Vragen of Madison thuis is?" grijnst ze. Ach, je moet wel een beetje de lol erin houden, toch?

Schuin kijkt ze Martin aan. "Nee, alle kippen op een stokje, weet jij hoe we naar binnen kunnen?". Voorzichtig begint ze op de deur te kloppen. Het galmt akelig terug, en Liz vindt dit niet zo heel leuk...
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:52 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Finn4
Blondie; Barbies Ken.

Finn trekt grote ogen, en voordat hij het weet ligt hij languit op de grond, met zijn gezicht recht in een stoffige tapijt.
Great, dit is echt wel gezond, zo lekker stof inhaleren. Kick je meteen van op.
Hij mompelt iets onverstaanbaars terwijl hij half opkijkt.
Dan merkt hij het gruwelijke grommende beest op, en trekt een gezicht.
Wat heeft hij nu veel zin om dat fluffy kakkleurig ding naar de hel te schoppen.
"Ok... wat is nu het grote gevaar?"
Finn reageert niet en wil overeind kruipen als de puppy vrolijk in zijn gezicht komt likken.
'Ah kom op, rot op, ding!' Hij geeft de puppy een duwtje waardoor die vrolijk aan Finns trui gaat sleuren.
Hij snuift diep, tilt de puppy op, en krabbelt uiteindelijk overeind.
'...Me slapen.' Antwoordt hij nors, duwt de puppy in Amy's armen en verlaat de kamer.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:53 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy's mond valt open als het verschrikkelijke Abott-monster een puppy blijft te zijn. Fijn... nu wordt ze nooit meer serieus genomen... Ze kijkt Finn half-gespeeld verontwaardigd na als ze de puppy in haar handen geduwd krijgt.
"Ew, het lijk wel een rat!"
Ze laat het beest op de grond vallen, en hij kijkt zachtjes jankend naar haar op, terwijl hij staart tussen de poten weer terugloopt naar Robertus en in zijn broekspijp begint te klimmen. Amy slaat haar armen ineen en loopt met een rood hoofd weg.
"Slapen, ook," mompelt ze, en ze loopt naar beneden. Ze blijft eventjes aarzelend voor haar deur staan. Muh, ze wil daar absoluut niet slapen... maar misschien kon ze daar op haar hoede eventjes wachten tot de rest sliep? Straks komt er daarboven iemand binnen ofzo. Ze laat zich aarzelend zuchtend op het bed vallen.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Faith2
    Feeder >D
Faith kijkt eventjes glimlachend naar de puppy. Aww, het was wel een lief ding.
"Ga weg, klein mormel," gromt Robertus met een Dx-gezicht, terwijl hij de puppy van zijn been af probeert te schudden. Faith lacht eventjes zachtjes en bevrijdt Robertus van de puppy, die ze in haar armen neemt. De puppy begint vrolijk haar gezicht te likken.
Robertus trekt een gezicht, en kijkt dan voorzichtig het gangetje in.
"Wat zou er aan het eind hiervan zitten, denk je?" vraagt hij aan de anderen.

"Geen idee," antwoordt Faith. Madison misschien? De ene helft van haar zegt haar dat het niet slim is om daarin te gaan, maar stiekem wil ze ook wel graag weten wat daar is. Misschien zat haar zusje daar inderdaad wel.

    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Bertje1


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Mel
    Melody ♪
Melody duwt Robertus een beetje weg bij zijn woorden.
"Nou, er is maar één manier om daarachter te komen, niet?" zegt ze. "Lumos!"
Ze steekt haar staf een stukje het gangetje in en tuurt; niets te zien.
"Aangezien Amy en Finn net opgesloten zaten, is het misschien een idee als iemand hier achter blijft?"
Ze kijkt achterom om te zien of er vrijwilligers zijn.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:53 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 BannerLils

Lily moet lachen als het monster een onschuldige puppy blijkt te zijn. Amy en Finn kunnen er echter niet mee lachen. Lily schudt haar hoofd en aait het hondje, dat nu in Faiths armen ligt, eventjes.

Ze kijkt op als Melody en Robertus willen gaan kijken in het tunneltje. 'Werd hier nu nooit eens iemand moe?'
Lily bijt op haar lip en aarzelt even. "Willen jullie dat nu nog doen? Het is al vrij laat." Zegt ze tegen hen. "Maar als jullie perse willen, en als niemand anders wil achterblijven, wil ik het wel doen." Zegt ze en kijkt hen eventjes aan.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:53 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Finn4
Blondie; Barbies Ken.

Finn mompelt een paar verwensingen terwijl hij zijn kamer inslentert.
Stom beest. Zich belachelijk gemaakt voor iedereen. Finn heeft schrik voor een haarbal op poten van tien centimeter. -.-"
Hij laat zich op het bed vallen, dankbaar dat Jack er niet is, en sluit zijn ogen even.
Hij wil zijn toverstok uit zijn broekzak halen, om die op zijn nachtkastje te leggen, maar trekt algauw een gezicht.
'OH GREAAAT!'
Finniepooh heeft een reden nodig om terug in de woonkamer te geraken, dus schrijft de schrijfster van dit personage dat hij zijn toverstok verloren is in de gang. [/grin]
Hij krabbelt overeind, loopt zijn kamer weer uit en komt met tegenzin de woonkamer weer in.
-jullie perse willen, en als niemand anders wil achterblijven, wil ik het wel doen."
'Gaan jullie in de gang?...Dan ga ik mee, want mijn toverstok ligt daar ergens te rotten.' Zegt hij met een -.-"-gezicht.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:54 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Mel
    Melody ♪
    Ooc: OMG DE BANNERS STAAN OP VOLGORDE XD
Melody kijkt om naar Lily.
"Ok," zegt ze zonder aarzelen met een ^^-gezicht, en ze stapt de gang in. Over-nieuwsgierige Robertus stapt met een klein grinnikje achter haar aan. Mel houdt haar lichtgevende staf ver voor zich uit, en tuurt het pikkedonker in. Niets te zien. Ze stoot haar voet aan iets dat op de grond ligt.
"Kijk uit, er ligt daar iets-"

"Wat?" BAM. Robertus ligt languit op de grond. Melody onderdrukt een vermakelijke glimlach en draait zich om, waarna ze Robertus weer rechtop helpt. Het ding waar Robertus over struikelde was een fakkel, en Mel pakt hem op. Ze steekt hem aan met een "Incendio!" en duwt hem dan in Robertus' handen, wiens bleke gezicht oranje oplicht in het macaber dansende vuur. Ze draait zich weer om en loopt vrijwel zonder aarzelen verder.

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Bertje1
    Spookjager
Robertus kijkt eventjes achterom; de opening naar de woonkamer is fel in vergelijking met het donkere gangetje, en hij ziet vaagjes Faith staan. Iets zegt hem dat ze niet achter zou willen blijven.
"Eh... k-kom je?" vraagt hij aarzelend.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Faith2
    Feeder >D
Faith kijkt de gang eventjes in, Robertus en Melody na. Ze glimlacht eventjes naar Finn en Lily en knikt dankbaar naar Lily. You bet dat ze daarin wil. Zelfs als de kans dat Madison daar zat er niet was geweest, was ze sowieso wel nieuwsgierig genoeg geweest om op onderzoek uit te gaan, ondanks het late tijdstip. Ze hoort Robertus roepen, trekt haar staf, spreekt snel "Lumos!" uit en loopt Mel en Bertje dan achterna. De puppy in haar armen begint ineens angstig te janken en te krabben. Zijn kleine nageltjes blijven in Faiths mouwen steken, als hij worstelt om uit haar greep te komen.
"Ssst, het is goed kleintje," sust ze de puppy, maar de puppy springt uit haar armen en sprint naar de deur, waar hij met volle vaart op Lily afspringt, veilig weg van de gang. Waar zou die bang voor zijn?
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:54 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

Finn kijkt zwijgend naar Melody, Faith en Robertus die in de gang verdwijnen.
Algauw ontstaat er een kleine doffe plof en Finn kan een grijns niet onderdrukken.
Woops, onrechtstreeks mijn fout. ^^"
Aangezien Finniepooh de fakkel heeft laten vallen.
Hij kijkt even opzij naar Lily, en ziet dan hoe de puppy zich naar een weg naar buiten zoekt en gaat bedelen bij Lily.
'...Waar heeft die schrik voor?'
Er was niets opgevallen in de gang die schrik kon aanjagen.
Nuja, Amy en Finn hadden schrik gehad van gegrom, maar dat was die haarbal geweest. Dus...
Finn zucht en ondergaat een nieuwe poging in de gang, nu het toch weer deels verlicht is door de fakkel.
'Wijs eens op de grond, ik zoek mijn stok.' Mompelt hij tegen Robertus. Licht argwanend kijkt Finn even op.
Waag het niet van vervloekt te zijn en me te willen vermoorden.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:54 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 28jy9hk
Nice-guy

Jack staat vlakbij de net geopende deur een beetje tot rust te komen van zijn hyperventilatie. Als vrijwel iedereen door de deur vertrokken is en Lillydude als enige nog buiten staat loopt hij ook naar binnen. 'Je weet nooit of Madison hier binnen is.' Zegt het vriendelijke stemmetje in z'n hoofd.

Zwijgend loopt Jackiepooh achter Mel, Bertusje, Faith en Blondie aan. "Dus. Waar gaat de trip heen?" Vraagt hij met een heerlijk sarcastische stem.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:55 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Bertje1
    Spookjager
Robertus kijkt eventjes om als Jack ook binnenkomt, maar geeft geen antwoord [a] Bij Finns worden stopt hij even, en houdt de fakkel wat lager; als hij hem gewoon om zou draaien zou hij zich branden aan de vlam.
"Zie je hem?" mompelt hij fronzend, terwijl hij de grond afzoekt. Faith houdt haar staf erbij om het extra te belichten.

"Oh, hier is hij al," zegt ze met haar zachte stem. Robertus loopt de gang nog verder in, als er een trapje verschijnt en hij een scherpe bocht maakt. Voorzichtig loopt hij de vochtige, donkere treden op.

Boven loopt de gang dood; de gang wordt beëindigt door een manshoog glas in een gouden spiegellijst, waarboven in spiegelbeeld "Vana est sine viribus ira" in gegraveerd staat.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Mel
    Melody ♪
Melody kijkt om bij Jack.
"Naar dood en verderf," antwoordt ze sarcastisch. "Weet ik veel."
Ze loopt onverstoord door, en volgt Robertus naar boven. Oehoe, spannend >D Ze blijft staan bij het ingelijste raam, en wacht tot Robertus wat doet.
"En?" zegt ze ongeduldig. Hij kijkt om.

"Zolang ik geen staf heb, zal ik niets kunnen doen," antwoordt hij rustig. Melody kijkt hem twijfelend aan. Hij ziet er niet bepaald betrouwbaar uit in dat zwakke licht, op zo'n creepy achtergrond. Zij vast ook niet, maar dat terzijde. Ze kijkt eventjes naar Faith achter haar, en die knikt begrijpend, waarna ze - met enige tegenzin - Robertus onder schot houdt, en Melody hem haar staf overhandigt.
Robertus pakt de staf aan en geeft de fakkel aan Melody, waarna hij zich volledig op de spiegel richt. Hij spreekt een paar spreuken aan en kijkt bedenkelijk.
"Hmm... hij is niet vervloekt, zoals ik eigenlijk verwacht had..." mompelt hij, meer in zichzelf dan tegen de anderen. "Maar er zit wel een magische barrière... Misschien dat ik... Ach, wat zou het ook... Achteruit! Bombarda Maxima!"
Een felle flits, en Robertus voelt een duw naar achteren, maar nu hij erop voorbereid is kan hij blijven staan. Hij hijgt eventjes.
"Als het niet met magie kan," beredeneert hij. "moet het vast lukken met brute kracht. Hier-"
Hij geeft de staf terug aan Melody en pakt de fakkel weer.
"Ok... 1, 2... 3!"
Met volle kracht slaat hij met de fakkel op de spiegel, en die verbrijzelt in 1000 stukjes. De vlam begeeft het, maar de staffen zijn nog verlicht, en ze kunnen er nu tenminste in. Aarzelend, de fakkel als een soort knuppel voor zich houdend voor elk tastbaar gevaar, stapt Robertus naar binnen...


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Faith2
    Feeder >D
Faith pakt Finns staf op en geeft hem met een vriendelijke glimlach terug aan hem. Haar aandacht wordt alweer afgeleid door Robertus die het voortouw neemt. Bovenaan de trap houdt ze hem voor al hun veiligheid en zekerheid onder schot als hij Melody's staf aangereikt krijgt.

Voorzichtig loopt ze achter Robertus aan. Ze zijn aangekomen op de zolder - voor zover Faith kan zien - maar het was niet dezelfde ruimte als waar Kennith onthoofd werd. Het is voller, en kleiner; er staat een kapotte vleugel, doormiddengebroken en stoffig, met splinters te over, een paspop met een macaber uitziend hoofd zonder gezicht, met een sluier van spinrag, enkele verbleekte, lege schilderijen of lijsten en een hoop onbekende spullen bedekt met een stoffig, wit doek. Op de muur kleeft een donkerrood iets, dat Faith veels te bekend voorkomt, en in het midden ligt - iets. Ze loopt langzaam dichterbij en houdt haar staf erop gericht; het is een nestje. Een moederhond en 5 puppy's die er roerloos bij liggen. Stuk voor stuk zijn ze uitgemergeld.
"Wat afschuwelijk..." mompelt ze op fluistertoon. Die arme hondjes =[ Ze voelt Robertus' hand op haar schouder.

"Kijk daar," fluistert hij, en hij wijst naar een hoekje van de donkere ruimte. Een zilveren, transparante vierpotige gedaante sluipt nieuwsgierig wat dichterbij, en jankt angstaanjagend, maar daar laat Robertus zich niet door afschrikken. Hij knielt en bekijkt het wezen voorzichtig.
"Het is een geest."

    Ooc: no animals were harmed during the typing of this post XD
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:55 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

Finn gruwelt even als hij wel een heel bekende stem herkent.
"Dus. Waar gaat de trip heen?"
Why, why lig ik samen met die sukkel op een kamer?! >.<
Hij kijkt even geërgerd om naar Jack, maar zegt verder niets.
Houd gewoon je mond.
Algauw krijgt Finn zijn toverstok terug en hij glimlacht dankbaar.
'Bedankt Faith.' Mompelt hij, en kijkt dan op als hij Robertus bezig ziet aan wat lijkt op een spiegel.
Hij schuifelt nieuwsgierig dichter en kijkt gespannen toe.
Maar er zit wel een magische barrière... Misschien dat ik... Ach, wat zou het ook... Achteruit! Bombarda Maxima!"
Finn verliest zijn evenwicht, door de kracht van de spreuk, en knalt met zijn rug tegen Jack aan.
'Sorry!' Zegt hij met tegenzin en herstelt zich vlug. 'Kon je niet waarschuwen?!' Roept hij daarna naar Robertus toe.
Nu is hij tegen Jack gebotst. Dx
Hij wacht tot de anderen naar binnen zijn gegaan, en hij volgt aarzelend.
Met een rare blik kijkt hij de kamer rond en slikt even als hij de uitgemergelde levensloze hondjes ziet.
"Wat afschuwelijk..."
Finn knikt enkel, en wendt zijn blik af als hij iets vanuit zijn ooghoeken ziet.
'Is dat ee-' begint hij, maar Robertus geeft hem het antwoord op zijn vraag.
"Het is een geest."
Great, er gaan niet alleen mensen dood, maar nu ook al dieren in dit verrotte huis. Hmmm, zouden er hier geesten van planten ronddwalen? Planten die wraak komen nemen omdat ze geen water kregen?
Finn grinnikt even bij die gedachte maar haalt vlug weer een serieus gezicht boven, voordat ze denken dat hij harteloos is.
Want hij vindt het wel degelijk erg. x(
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:55 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 28jy9hk
Nice-guy

Jack krijgt niet bepaald antwoord van de rest behalve van Mel, die zegt dat ze op een tripje gaan naar dood en verderf. Gezellig. Eerst probeert Bertusje de spiegel te vervloeken (=.=) en daarna botst Blondie tegen Jack aan. "Kijk even uit, wil je." Gromt hij tegen Finn. Als Bertusje de spiegel aan diggelen slaat en er een gang vrijkomt, loopt Jack weer verder achter de anderen aan. De ruimte achter de spiegel blijkt een soort van zolder te zijn. Hip.

"Nou, qua dood en verderf heb je bijna gelijk gehad." Merkt Jack op tegen Melody als hij de dode honden ziet. "Ooh, orgineel. Daar staat de geest van die hond." Jack rolt met zijn ogen en kijkt naar de hond-geest (of geest-hond.)
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:56 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 BannerLils

Lily kijkt de groep na en bijt op haar lip. 'Waarom heb je ook alweer gezegd dat je alleen hier wilde blijven?' Zegt een stemmetje in haar hoofd. Niet dat Lily schrik had hoor, wat zou er nu kunnen gebeuren? Buiten een creepy Abott achter haar.

Ze kijkt op als ze omver gelopen wordt door het hondje. "Wow, hey, kalm aan." Grijnst ze lichtjes en bijt op haar lip.
'...Waar heeft die schrik voor?'
Lily kijkt op bij Finns woorden en haalt haar schouders op. Het was inderdaad een logische vraag, hij kwam immers uit de tunnel, wat was daar zo erg dat hij niet terug wilde?
Lily kijkt Finn na die ook de tunnel in loopt. "Voorzichtig hé..." Mompelt ze hem nog na, niet wetende of hij haar nog gehoord heeft.

Een paar seconden later staat Lily alleen in de kamer met de puppy, als ook Jack vertrokken is. "We zijn nog maar met twee se." Zegt ze tegen het hondje dat opkijkt naar haar. Lily merkt dat het hondje er nogal mager uitziet en bijt op haar lip.
"Volgens mij heb jij wel honger en dorst, niet?" Zegt ze en zet het hondje neer. Ze kijkt even om naar de tunnel die nog steeds open staat. Ze besluit het hondje alvast wat te drinken te geven.
Ze tovert een kommetje tevoorschijn en laat daar wat water inlopen vanuit haar toverstok. Het hondje begint meteen gulzig te drinken.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:56 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Mel
    Melody ♪
"Nou, qua dood en verderf heb je bijna gelijk gehad.""
"Bijna?" antwoordt Melody. "Of had je er graag nog wat meer verderf bij gewild?"
Ze snuift eventjes, en bekijkt het dode nestje. Aww, 't was wel zielig... Ze staat weer op en bekijkt de andere spullen. Voorzichtig tilt ze het doek op, en ziet nog meer schilderijen. Er is er slechts ééntje niet verbleekt of leeg, en daar wordt een Victoriaans stel gemarteld door de Duivel.
"Gezellig," merkt ze sarcastisch op. Ze snuffelt verder. Een oude, stoffige kist staat er niet ver naast. Voorzichtig opent ze het; hij ligt vol met oude brieven in krullerige - maar verschillenden - handschriften. Ze pakt er ééntje. Het is haast onleesbaar en staat geschreven in een onbegrijpbaar oud Nederlands. [/ik snap Duits al niet dus ik ga Oud-Nederlands niet eens proberen]
"...voor zover ik kan zien, heeft er hier een slager gewoont," zegt ze fronzend. "Volgens mij serveerde hij ook hond. Oh, en mens, zie ik hier."
Ze legt de brief weer terug en pakt een andere, die ze probeert te ontcijferen.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Faith2
    Feeder >D
Faith komt aarzelend dichterbij.
"Dat is een geest?" vraagt ze nogmaals voor de zekerheid, en Robertus knikt. Ze knielt naast Robertus, en bekijkt nieuwsgierig, maar toch met enige angst, het hondje, die nog steeds wanhopig jankt.
"Ze moeten hier opgesloten gezeten hebben..." mompelt ze. "Ik wist helemaal niet dat dieren ook geesten konden worden."

"Natuurlijk wel," antwoordt Robertus. "Dieren hebben net zo goed als mensen een ziel. Alleen het komt gewoon niet zo vaak voor. Maar deze hier wilde duidelijk nog niet heen."
"Arme drommel..."
Robertus haalt zijn schouders op.
"Als je eenmaal dood bent is de dood niet zo heel erg," antwoordt hij geruststellend. Voor zover dat geruststellend is. XD

Faith staat op en kijkt naar de lege paspop. Ze laat haar blik eventjes door de ruimte dwalen - misschien zat er ergens nog een luikje ofzo - maar kijkt dan weer terug- hé! De paspop had ineens een jurk aan...
"Ligt het aan mij..." zegt ze aarzelend. "Of zat daar net nog geen jurk aan?"

"Dat ligt niet aan jou," antwoordt Robertus kalm, en Faith kijkt hem met een o.O-gezicht aan. Hij glimlacht eventjes. Deze ruimte... het was de hemel op aarde voor spookjagers... jammer dat hij staf noch detectors noch vertrouwen van de anderen had.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:56 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

Finn volgt zwijgend de handelingen van de anderen, en kijkt dan op naar het plafond.
Hij trekt een vies gezicht als het waarlijk een gedoe is van spinnenwebben rats door elkaar geweven.
Als er maar niet plots een spin voor zijn gezicht gaat bengelen. -.-"
Hij loopt naar een kast toe en trekt aan een schuif.
Met een wenkbrauwwiebel trekt hij harder, niet dat de schuif open gaat.
Dan trekt hij maar zijn toverstok en doet een paar stappen achteruit.
'Alohomora!'
Finn probeert een nieuwe poging, tevergeefs.
Met een licht nijdig gezicht, drukt hij zijn voet tegen de kast, en trekt zo verder aan de schuif.
'GA.OPEN!' Sist hij nijdig, terwijl hij grandioos aan het klungelen is.
'OP-' Hij trekt grote ogen als de schuif los geeft en hij met schuif en al de grond in knalt, terwijl de voorwerpen uit de schuif vallen en hier en daar verspreid op de grond liggen.
'AHA!' Roept hij triomfantelijk met een grijns en gaat rechtop zitten.
[Finn is gewoon een schattig sukkeltje. ^^"]
Algauw verdwijnt zijn grijns als hij de voorwerpen rond zich merkt.
Messen, grote messen, kleine messen, bijlen, - Hij wil het zich niet voorstellen dat hij een van die dingen in zijn been had gekregen of...Zijn geslachtsdelen. O.o Woooh, Finn krimpt lichtjes ineen, No castration!.-doeken waar donkere vlekken op staan dat sterk op bloed lijkt, en dan iets onverwachts; een klein zwart boekje.
Finn neemt het in zijn handen en bladert er in.
Hij trekt even een gezicht terwijl hij met een vinger over de tekst gaat.
'Marie Walters, John Salent, James Wats...Allemaal namen van mensen. Met een datum er naast.'
Hij kijkt dan op naar Melody.
'Je had het over een slager die mensenvlees gebruikte?' Hij zwaait met het boekje. 'Ik denk dat ik de slachtoffers gevonden heb.'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:57 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Bertje1
    Spookjager
Melody kijkt om naar Finn en wil net het boekje pakken, als Robertus zich ertussen werpt en opgewonden het boekje pakt.
"Oeh!" roept hij blij uit. Hij bladert erdoor.
"Maar dit is héél erg nuttig!" roept hij verrukt. Faith kijkt over zijn schouder mee.

"Hoezo?"
"Namen en herinneringen vergemakkelijken het oproepen van geesten heel erg," legt hij opgewonden uit.
"... en wat is het nuttige deel precies?"
Robertus bloost eventjes.
"N-nou ja, in een normale situatie zou dat voor een spookjager heel nuttig zijn..."
Zijn stem vervaagt een beetje. Hij kijkt aan de binnenkant van de kaft.
"Nathaniel Barkerson..."
Hij pakt voorzichtig een slagersmes op; op het lemmet staan de initialen "N.B." gegraveerd. Hij laat zijn vinger er voorzichtig langs glijden.
"Wat een prachtig ding..." zegt hij zachtjes. "Hij is nog vlijmscherp... afgewerkt met zilver... dit moet een paar honderd galjoenen waard zijn, danwel niet duizenden op de zwarte markt..."

Melody houdt hem argwanend onder schot. Bertje met een mes, dat klinkt niet goed.
"Sinds wanneer ben jij een expert met messen?" vraagt ze met een verdenkende ondertoon.

"Antieke messen," verbetert Robertus haar. "Sinds de familiezaak een antiekzaak is, en ik de erfgenaam ben na Albertus."
Hij blijft het mes gebiologeerd bekijken, en richt zich dan op de schilderijen. Hij pakt voorzichtig een klein muziekdoosje op, en opent het; er klinkt een zacht, triest deuntje.
"Prachtig..." mompelt hij. "De gravures, het zilver, zelfs het popje is van porselein... Een gemiddelde antiquair kan hier een fortuin aan verdienen..."
Faith kijkt Robertus haast net zo gebiologeerd aan als Robertus naar het muziekdoosje kijkt, en Melody laat eventjes een o.O-blik naar Finn en Jack glijden.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Mel
    Melody ♪


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Faith2
    Feeder >D


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy zucht, en besluit dat ze maar beter kan gaan slapen, moe als ze is. Ze zal zich maar over haar angst heen moeten zetten. Ook al ging dat moeilijk worden T_T Maar eerst... een boekje! >D Ze staat weer op en sloft voor de zoveelste keer naar boven. Ze loopt de bibliotheek in en vist een willekeurige boek van de plank, als ze door de deuropening aan de overkant Lily ziet... met het hondje. Veel behoefte aan Lily's gezelschap heeft ze niet, maar ze is toch redelijk nieuwsgierig wat ze aan het doen is. Aarzelend loopt ze binnen.
"Hoi," zegt ze zachtjes en op haast normale toon. Ze kijkt eventjes rond; verder is ze alleen. Haar blik valt op de boekenkast.
"Waar is de rest?" vraagt ze. "Zijn ze allemaal daar heen?"
Seriously? Waarooom? Het is daar eeeng :O
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:57 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 BannerLils

"Hoi."
Lily schrikt op als ze plots een stem hoort. Hopelijk niet al te geschrokken lijkend kijkt ze opzij om daar Amy op te merken. ... Amy? Wat kwam zij hier doen?

"Waar is de rest? Zijn ze allemaal daar heen?"
Lily knikt en kijkt op naar Amy. "Jep, allemaal. Allez, Elizabeth en Martin moeten hier nog ergens rondlopen, maar verder is iedereen naar daar." Antwoordt ze naar Amy.

Lily aait het hondje even dat rond haar benen draait. "Nu je hier toch bent..." Begint ze aarzelend. "Wil jij in de keuken even gaan zien of je iets te eten vind voor hem. Hij heeft honger." Zegt ze met een knik naar het hondje. "Of als je liever hier even wacht, dat is ook goed. Dan ga ik wel even kijken."
Afwachtend kijkt ze op naar Amy.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:58 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 28jy9hk

Jack kijkt, net als Mel, met een o_O-blik naar Bertus. "Antiquair hè," Jack laat toaal niet doorschemeren dat hij er niks van geloofd. "Weetje, op de een of andere manier heb ik het gevoel dat we dit niet echt goed hebben aangepakt." Er gaat een rillig door Jack heen en daarna rent hij de gang uit.

Na ongeveer een minuut ziet hij de 'deur' waardoor ze in de gang terrecht waren gekomen en hij rent er hard tegen aan. 'Ja, dat was je hoofd,' zegt de stem in z'n hoofd, die door elkaar geklutst is. "Lily! Lameruit!" Roept hij tegen Lily, die hopelijk nog bij de deur staat.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:58 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

Finn trekt een ontzet gezicht als het boekje uit zijn handen wordt gerukt door meneer de Spookjager.
Oeh!
Finn kucht even, als teken van: 'Ik heb het gevonden?' en krabbelt overeind, met enige moeite.
Hij klopt het stof van zich af en houdt Robertus in de gaten.
Bedankt Finn? Dat heb je uitstekend gedaan, Finn?
"Namen en herinneringen vergemakkelijken het oproepen van geesten heel erg,"
"... en wat is het nuttige deel precies?"
N-nou ja, in een normale situatie zou dat voor een spookjager heel nuttig zijn..."
Finn trekt een wenkbrauw op en onderdrukt de neiging van zijn ogen uit zijn oogkassen te rollen van ergernis.
Trouw gewoon met je spookjes.
Zei ik dat luidop? ZEI IK DAT LUIDOP?!
Finn hoopt dat niemand het gehoord heeft. ^^"
"Wat een prachtig ding...Hij is nog vlijmscherp... afgewerkt met zilver... dit moet een paar honderd galjoenen waard zijn, danwel niet duizenden op de zwarte markt..."
Ieeeeek, Bertje met een mes! Step away, Finn, NOW!
Finn neemt enige afstand voor de zekerheid.
Hij draait zich om naar een schilderij en kijkt raar.
'Je zei: Nathaniel Barkerson?' Hij kijkt om naar de groep.
Hij wijst naar een persoon op de schilderij.
Op die vent zijn tas staat er 'NB'.
Finn kijkt zwijgend naar het schilderij en slikt.
Die man zag er niet al te vriendelijk uit, helemaal niet.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 5 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum