Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Pagina 15 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith op do dec 04, 2008 7:47 pm

Lily besluit Maddie en Faith maar alleen te laten. Met het hondje in haar armen loopt ze de kamer uit. In de woonkamer ziet ze Amy en Lils besluit dat ze niet zoveel zin heeft in een gesprekje met Barbie.

Lily loopt dan maar naar de keuken waar ze Martin, Robertus en Finn ziet. Ze ziet nog net dat Finn de ijskast toeknalt. 'Wat scheelt er met hem?' Ze bijt op haar lip en kijkt hem eventjes aan terwijl hij neerploft aan tafel.
Het hondje worstelt zich uit haar greep en rent meteen naar Robertus. Lily glimlacht lichtjes als ze het ziet.

"Hoe is het hier?" Vraagt ze dan maar en ploft neer aan tafel. Even kort kijkt ze naar Finn. Eigenlijk voelde ze zich nog steeds rot omdat ze zo gedaan had tegen Finn... Maar ze kan het niet verkroppen dat hij het momentje dat ze even samen hadden, zo had afgeschreven.
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Faith kijkt op als Madison praat, ze had verwacht dat ze aan het slapen zou zijn. Zo onopvallend mogelijk veegt ze de traantjes weg en tovert een lieve glimlach op haar gezicht. "Ja, met Jack kan het niet beter." Ze beseft nu pas dat Madison écht om hem geeft en zucht onwillekeurig. "Als ik hem zie zal ik hem sturen, goed?" Ondanks dat ze het nog steeds niet zo heeft voor hem. Faith beseft zolang ze hier blijft Madison alleen maar vragen blijft stellen en geen rust krijgt dus besluit ze om haar even alleen te laten.

"Probeer nu maar te slapen, en niet teveel te denken." Ze staat op en legt even een hand op haar schouder. "Ik zal je nu maar laten rusten." Met een laatste glimlach verlaat ze de kamer en daalt langzaam - in gedachten verzonken de trappen af. Uit gewoonte stapt ze de woonkamer binnen, verwachtend dat iedereen zich daar verzameld zou hebben. Maar blijkbaar is het verlaten, buiten Amy. En die ziet er ook niet al te gelukkig uit.

"Hey Amy."
Faith
Heler

Profiel bekijken

''Tsja, het duel moest er echt uit zien.'' zegt hij nadat hij naar Roberrtus heeft geluisterd. Uiteindelijk word de stilte doorbreke, als Martin ziet hoe Finn de keuken letterlijk en figuurlijk binnen komt stormen. Om vervolgens niet zo lief tegen de koelkast te doen. ''Wat is er?'' vraagt hij aan Finn.

Daarna komt Lily ook binnen. ''Hier gaat het goed.'' geeft hij als antwoord. ''Behalve dat Finn boos is.'' mompelt hij er achteraan. Alleen waarom was hij boos?
Faith
Heler

Profiel bekijken

Bericht  Faith op do dec 04, 2008 7:48 pm

Bitchy Barbie
Amy is zichzelf net aan het verdrinken in zelfmedelijden (XD) als ze Faith ineens hoort.
"Oh... hoi..."
Ze glimlacht eventjes zwakjes, maar concentreert zich dan weer op haar staar. Ze slikt eventjes.
"Hoe gaat het met Madison?" vraagt ze met tegenzin. Het kan haar eigenlijk niet zo heel erg veel schelen... maar het is beleefd om te vragen, right? En Ames heeft goeie voornemens, ze gaat lief zijn. Van nu af aan. Denkt ze. Eh...
Faith
Heler

Profiel bekijken

Madison glimlacht als Faith zegt dat met Jack niks aan de hand is. Dat is erg fijn om te horen =D. Ze knikt braaf als Faith zegt te gaan en dat ze dan echt moet gaan rusten. Ze heeft ook een paar seconde haar ogen open als de deur met veel lawaai open gedaan word. Een glimlach speelt op haar mond als ze ziet dat het Jack is die binnen gekomen is. Een grinnikje ontsnapt uit haar mond als hij zegt dat ze niet dood is. Gelukkig niet.
"Ik hou van jou"
Die woorden laten Madison's adem even stokken. Zei hij dat nou echt? Een blosje verschijnt op haar wangen. Gevleid kijkt ze hem aan. "Ik ook van jou," zegt ze zachtjes. Ze probeert rechtop te gaan zitten, maar haar gezicht betrekt meteen van de pijn. Stomme drankjes en spreuken die pas veel te laat beginnen te werken!
Faith
Heler

Profiel bekijken

"Nu gaat het al heel wat beter," antwoordt ze. "Het ergste is voorbij. Ze is nu aan het rusten." Haar blik blijft even wat langer dan normaal op Amy rusten. Ze staat op het punt om te vragen of alles goed gaat, maar doet het toch maar niet. "Wat doe je hier helemaal alleen?" glimlacht ze. "Hebben ze je allemaal in de steek gelaten," grapt ze om een wat luchtige sfeer te scheppen. Faith beseft dat ze waarschijnlijk nog maar twee woorden ofzo met Amy heeft gewisseld. Nu ze erbij nadenkt ze kent haar helemaal niet eens zo goed '.'
Faith
Heler

Profiel bekijken

Bericht  Faith op do dec 04, 2008 7:49 pm

Nice-guy

YAY! MADDIEHOUDTOOKVANJACK!
"Maddie, ik ben zo blij," er komen een paar traantjes in de ooghoeken van Jack. "Het moet nu maar eens klaar zijn." Lekker onduidelijk weer. Jack haalt wat uit zijn broekzak. "Kijk, deze ketting heb ik van mijn moeder gekregen toen ik klein was. Het is van zilver en er zit een diamantje in, dat moet geluk brengen." Hij buigt zich over Maddie heen en doet haar het kettingkje om. "Eh- wil je eh- iets met mij?" Goed moment weer, Jack, super [/sarcasme]
Faith
Heler

Profiel bekijken

Blondie.

Finn reageert nauwelijks als Lily de keuken binnenkomt.
Hij had gehoopt om gewoon 'gezellig' met drie mannen te blijven zitten, want meestal stellen mannen niet veel vragen. Die laten gewoon alles passeren. Right?
Hij onderdrukt een zucht en houdt zich bezig met flesje.
''Behalve dat Finn boos is.''
Finn kijkt met grote ogen op en richt zijn blik dan naar Martin.
'Thanks a lot, mate...'
Hij staat recht, laat het flesje staan en verlaat de kamer op weg naar zijn slaapkamer.
Faith
Heler

Profiel bekijken

Madison glimlacht naar Jack toe als hij zegt dat hij blij is. Zelf word ze al blij van Jack die blij is. Ze kijkt geschrokken naar het kettinkje, en luistert aandachtig naar het verhaal. Geluk, hetgeen wat haar altijd al heeft ontbroken in het leven! Zeker in dit huis, al maakt Jack veel goed ^^. Ze kijkt vertederd naar hem toe als hij nogal ongemakkelijk het aan vraagt. "Natuurlijk," zegt ze liefjes. Ze buigt zich voorover als ze merkt dat Jack's gezicht wel heel dicht bij die van haar is, en drukt haar lippen op die van hem. Tot zover het rusten :').
Faith
Heler

Profiel bekijken

Nice-guy

"Natuurlijk,"
OMG. Ze zei- JA! Eigenlijk wil Jack haar doodknuffelen maar Maddie is niet in goede staat om dat te doen. Hij voelt hij Maddie's lippen op de zijne drukken en hij kust haar terug. "Ga nu maar slapen, dan ben je snel weer helemaal beter." Hij glimlacht en loopt daarna naar de deur. "Weltrusten," fluisterd hij nog even.
Faith
Heler

Profiel bekijken

Bericht  Faith op do dec 04, 2008 7:50 pm

Bitchy Barbie
Amy probeert even een glimlach tevoorschijn te halen.
"Ach... Ik ben wel een beetje gesteld op - eh, rust, ofzo..." zegt ze zachtjes, maar ze herstelt zich meteen. "N-niet dat je nu meteen weg moet gaan, ofzo." "^^
Nou ja, Faith kent haar nog niet zo goed, en dus kan ze haar nog niet afkraken op karakteristieke trekjes, right? =D Ze maakt het zichzelf een klein beetje gemakkelijk.

Spookjager
Robertus kijkt met opgetrokken wenkbrauw Finn na. Dan wordt hij meteen belaagd door Hond, die hem ijverig in zijn gezicht begint te likken.
"Jaja, ik heb jou ook gemist," zucht hij. Hij geeft hem een aai over zijn bol. Misschien dat hij nog wel aan het hondje gehecht kan raken ^^
Faith
Heler

Profiel bekijken

Lily knikt als ze Martin hoort zeggen dat het goed gaat maar dat Finn boos is. Ze bijt op haar lip als Finn na Martin's woorden nogal chagerijnig de keuken verlaat. "Fihinn..." Zegt ze lichtjes hulpeloos.

"Ik ga wel even." Mompelt ze naar Bertje en Martin. Ze krabbelt overeind en loopt Finn achterna. Ze ziet hem nog net de hoek omlopen. Ze rent hem achterna en grijpt hem bij zijn arm."Finn, wat scheelt er?" Vraagt ze na een korte aarzeling, goed wetende dat dit op een fiasco kon uitdraaien als hij echt geen zin heeft om te praten.
Faith
Heler

Profiel bekijken

Liz glimlacht even als Lily een lolly van haar aanneemt - like, yay, iemand wil er uberhaupt een! : D en volgt hen daarna naar beneden. Het is ook niet zo netjes om bij Maddie en haar zusje te blijven... Ze moet nou eventjes uitrusten.

Eenmaal bij de anderen gaat ze op een stoel zitten en staart wat voor zich uit. "Dus. Dat waren de eerste spannende gebeurtenissen van vandaag," zucht ze, waarna met haar hand over haar voorhoofd wrijft.
"Laten we hopen dat er niet nog meer komen."
Faith
Heler

Profiel bekijken

Bericht  Faith op do dec 04, 2008 7:51 pm

"Oh ok." Ze trekt haar mondhoek een beetje in een soort van glimlach. Faith laat haar blik even door de kamer glijden en weet verder niks om het met Amy over te hebben. In plaats van te gaan zitten, blijft ze gewoon staan. Het lijkt er niet op dat Amy behoefte heeft om even een gezellig praatje te maken. Maar hoe moet ze nu weggaan zonder onbeleefd te lijken? Na een kleine stilte, hakt ze de knoop door. "Ik ga maar eens kijken waar de rest blijft," zegt ze op een vriendelijke toon. Ze glimlacht even en draait zich dan om. Hmm.. ze weet niet goed wat haar indruk van Amy is :') Maargoed ze stapt dus de gang op om daar Lily en Finn aan te treffen. Maar het lijkt alsof ze een serieus gesprek hebben, dus stapt Faith maar zwijgend door.

Ze hoort stemmen opkomen uit de keuken. Hehe, is dat het nieuwe samenkomstplekje? Hoe dan ook, Faith stapt dus naar binnen met haar eeuwige glimlachje geplakt op haar gezicht. Oeh daar zit Robertus =D Zwijgend gaat ze naast hem zitten terwijl ze half probeert te luisteren naar het gesprek dat aan de gang is, want de andere helft van haar aandacht is bij Robertus <3 Ze zoekt zijn hand onder de tafel en speelt wat met zijn vingers.[niet pervie gaan denken! xD]
Faith
Heler

Profiel bekijken

Blondie's Biatch
Amy glimlacht eventjes beleefd. Nou, nu heeft ze Faith weggejaad =( Ze trekt haar beentjes op en staart afwezig voor zich uit.

Melody ♪
    Ooc: *was Mel niet vergeten, echt niet*
    ...
    *valt op knietjes XD*
Melody zucht ook redelijk opgelucht als Faith en Liz heelhuids uit het huisje kunnen komen. Ze loopt achter het groepje aan, en besluit - in tegenstelling tot de rest - niet bij Maddie op bezoek te gaan. Ze moet rusten. Ze zou later wel vragen of het ging ^^ Ze loopt de keuken in, aangezien daar alle stemmen vandaan komen, en gaat redelijk cvrolijk naast Martin zitten.
"Heuhj," begroet ze hem. Ze wrijft eventjes over haar geschramde wang, en kijkt naar Robertus om te zien of ze hem heeft verwond. Neuh, het gaat uitstekend met Bertje '=.= Ze ziet hoe hij hoogblozend naast Faith zit - wie anders - en rolt even met haar ogen.

Spookjager
Robertus geeft de Hond, die op zijn borst is gaan liggen en slaap begint te vatten, nog een kleine aai over zijn bol, als Faith naast hem komt zitten. Hij glimlacht even verlegen naar haar. Hij bloost als hij haar zachte vingers onder tafel (XD) voelt. Hij pakt haar hand vast en streelt met zijn duim de rug van haar hand. Hij zucht eventjes blij en opgelucht.
Yay, Faith <3
Faith
Heler

Profiel bekijken

Blondie.

"Fihinn..."
Finn loopt, half vittend op iedereen die maar in zijn hoofd opkomt, naar de trap toe in de hal als hij Lily achter zich hoort.
"Finn, wat scheelt er?"
Hij zucht even, gaat tegen de muur leunen, en kijkt Lily aan.
'Er is niets...' Ok dat jokt hij overduidelijk, maar hij is niet echt het type jongen dat zijn hart meteen gaat tentoonstellen.
Zelfs niet bij Lily.
Hij glimlacht zwak, en merkt dan Faith op samen met Amy in de woonkamer.
Finn onderdrukt een zware snuifaanval, en glimlacht somber als Faith even later langs hen passeert.
'Laat het maar gewoon, het is niet dat ik het jou niet wil vertellen, ik wil het er niet over hebben.'
Hij knuffelt haar even- pech als Amy het ziet >D-, en loopt dan naar de trap toe.
Faith
Heler

Profiel bekijken

Bericht  Faith op do dec 04, 2008 7:52 pm

'Laat het maar gewoon, het is niet dat ik het jou niet wil vertellen, ik wil het er niet over hebben.'
Lily zucht lichtjes als ze hem hoort. Waarom doet hij nu zo koppig -Lils, je doet het zelf ook-? Ze glimlacht en geeft hem een knuffel terug als ze er een krijgt van hem. De knuffel deed best deugd, als weet ze dat het niets voorstelt.

Ze kijkt Finn na die de trap oploopt, niet wetend wat ze moet zeggen en kijkt dan even naar Amy. Ze wendt haar blik maar terug af en loopt weer naar de keuken toe. "Ben ik weer." Zegt ze terwijl ze neerploft.
Faith
Heler

Profiel bekijken

Liz grinnikt even als ze Robertus ziet blozen. Wat schattig, zo'n roze blosje op zijn bleke wangetjes xD. Het leek wel alsof Faith en Robertus voor elkaar waren geschapen...
Ze wriemelt even met de touwtjes aan haar trui, ze verveelt zich nogal.
Ze besluit net om een boek te gaan halen, als Lily weer de keuken binnen komt lopen.

"Hee, Lils," begroet ze haar vrolijk. "Zin in een partijtje Fluimstenen, ofzo? Dan hebben we tenminste iets te doen..."
Faith
Heler

Profiel bekijken

Blondie's Biatch
Amy staat op, besluitend dat ze het helemaal aan Finn uit wil gaan leggen. Maar als ze opstaat, ziet ze Finn - Lily een knuffel geven?? Haar mond valt open van ontzetting. Nou ja zeg! Ze slikt, en bijt op haar lip.
"Nou, ik ben hem mooi niets meer verschuldigt," denkt ze koppig. Hoewel... Met tegenzin dwingt ze zichzelf het te negeren, en ze loopt naar Finn toe.
"Finn?" zegt ze op een toon die druipt van onderdrukte irritatie. "Ik wil je eventjes spreken. Onder vier ogen."
Ondanks het feit dat ze al alleen waren, sleurt ze hem mee naar boven, naar haar kamer - die nog steeds onder het bloed zit '=.=. Ze doet de deur dicht en zucht even.
"Jonathanwasmijnvriendjedieisomgekomenbijeenautoongeluk."
Zo, dat is eruit. Ze zucht opgelucht.
"Blij?"
Ze kijkt hem eventjes afwachtend aan, en speelt ongemakkelijk met een lok.
Faith
Heler

Profiel bekijken

Bericht  Faith op do dec 04, 2008 7:53 pm

Blondie.

Finn zucht terwijl hij de trap opslentert.
"Finn?"
Hij probeert niet met zijn ogen te rollen, haalt diep adem en kijkt dan met een geforceerde glimlach om.
Ze is geïrriteerd...Pech voor haar, puh!
"Ik wil je eventjes spreken. Onder vier ogen."
Finn trekt een wenkbrauw op, wil net zeggen dat hij haar hond niet is, maar wordt dan meegesleurd naar haar kamer.
Met een ontzette blik trekt hij zijn arm los en kijkt haar dan zwijgend aan.
Nu gaan we het krijgen...Ja, val op je knieën voor Koning Finn! >D
"Jonathanwasmijnvriendjedieisomgekomenbijeenautoongeluk."
Finn knippert verwonderd met zijn ogen.
Hallo, jongen?! Die hebben tijd nodig om te ontleden hoor. x'D (Aw, sorry guys. xDDD)
Jonathan.Was.Mijn.Vriendje.Die.Is.Omgekomen.Bij.Een.Auto-ongeluk.
Finn bijt dan op zijn lip, en kijkt licht beschaamd naar het plafond.
Hij was jaloers geweest op een dode vent, en hij had zich als een zak gedragen. -.-"
"Blij?"
Blij? Wat voor vraag is me dat?!
Een woord met een vraagteken, Finn. *Grin*
'Waarom zou ik godsnaam blij zijn omdat je vriendje omgekomen is bij een ongeval?'
Finn, jij bent nu toch haar vriendje?
'Ja, maar ze houdt vast nog van hem.'
'...Ik vind het erg voor je.' Antwoordt hij verstikt.
Omg, niet huilen, Finn! Srlsly! Draai je om, DRAAI JE OM! Je gaat niet tonen dat je deze informatie helemaal niet leuk vindt!
Finn haalt diep adem en draait zich subtiel naar het raam toe.
Brave jongen...
Faith
Heler

Profiel bekijken

Madison knikt weer braaf als Jack ook al zegt dat ze moet rusten. Hij heeft natuurlijk gelijk, net als Faith dat al de hele tijd heeft. Met een zucht laat ze haar hoofd weer op haar kussen vallen. Slapen, blugh. Waarom is dat altijd zo vervelend? Toch net de vermoeidheid het al snel over en valt ze in slaap. Al dan niet zo rustig als ze wilt.
Faith
Heler

Profiel bekijken

Faith laat haar blik eventjes onopvallend over Robertus glijden als ze voelt hoe hij zachtjes haar hand streelt. Nu pas merkt ze op dat hondje op hem ligt, aww wat lief. Ze aait het hondje dat lijkt te slapen, ze wist wel dat Robertus hem niet zou kunnen weerstaan ^^ Faith kijkt even op als Lily binnenkomt en hoopt stiekem dat er niks scheelt tussen haar en Finn, zoals ze daarnet het gevoel had als ze hun passeerde. En dan stelt Liz fluimstenen voor, wat haar op zich wel leuk lijkt maar ze wacht het antwoord van Lils af aangezien de vraag aan haar gesteld werd.
Faith
Heler

Profiel bekijken

Bericht  Faith op do dec 04, 2008 7:54 pm

Lily onderdrukt een zucht en staart afwezig voor zich uit.
Finn zag er wel héél bedrukt uit. Meestal trekt hij zich niet zo hard iets aan, maar deze keer moest het wel serieus zijn voor hem.
Zou het met thuis te maken hebben? Ze weet dat zijn moeder rond deze maand hen verlaten had. Of met Amy?
Dat laatste zou ook wel goed kunnen. Niet dat het haar zou interesseren dan, maar ze zou het wel zielig vinden voor hem.
Ze bijt op haar lip terwijl ze verstrooid voor zich uitstaart.

Zin in een partijtje Fluimstenen, ofzo? Dan hebben we tenminste iets te doen..."
Lily kijkt, schudt haar gedachten over Finn weg, en glimlacht zwak.
'Nou, een spelletje kan wel.'
Ze richt haar blik tot Faith.
'Jij zin om mee te doen?'
Faith
Heler

Profiel bekijken

Bericht  Faith op do dec 04, 2008 7:54 pm

Blondie's Biatch
Amy glimlacht even mistroostig als ze Finn hoort. Nou, dat vat hij goed op... sort of... xD Beter dan ze gevreesd had, in ieder geval.
"...Ik vind het erg voor je."
Ze zwijgt eventjes.
"Dank je," zegt ze uiteindelijk. Ze blijft eventjes twijfelend staan. Zal ze hem knuffelen? Zal ze hem knuffelen?? =O Ze gaat voorzichtig achter hem staan en slaat haar armen om hem heen, terwijl ze haar hoofd tegen zijn schouderblad legt - ze is te klein xD.
"Ik houd van je," fluistert ze dan zachtjes.
Faith
Heler

Profiel bekijken

Bericht  Faith op do dec 04, 2008 7:55 pm

Blondie.

"Dank je,"
Finn haalt zwak zijn schouders op, en haalt diep adem terwijl hij de tranen verbijt.
Hij is nu vast en zeker zijn lieve, allerliefste Amy kwijt. Dx
Finn staart vertwijfeld naar buiten, bang om nog om te kijken.
Misschien was ze hem nu wel geluidloos aan het uitlachen, denkt ze dat hij een watje is.
Hij wil zich net omdraaien, om de kamer te verlaten, als hij zijn kleine Amy tegen zijn rug aanvoelt, en haar armen rond zijn middel. <3
Finn sluit zijn ogen voor een paar tellen en zucht opgelucht.
"Ik houd van je,"
Bingo! =D Ze houdt van jou, Blondo!
Finn draait zich meer om en drukt een zoen op haar voorhoofd.
'Ik meer van jou.'
Als ze nu maar niet het Nietes-Welles spelletje gaan spelen. xD [/kijkt dreigend naar Gen. En owja, John is van mij! >D]
Faith
Heler

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende

Terug naar boven