Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:31 pm

Ameh
Amy kijkt aarzelend van Liz en co, naar Robertus en Faith. Ok, dat was niet moeilijk kiezen voor Amy. Ze krabbelt op, nog bedolven onder de kroonluchters scherven, en deinst achteruit, terwijl ze stiekem haar hand om haar staf klemt.

"Ja, precies," voegt ze toe. "Hoe weten we dat jij Robertus wel bent? Wie weet is Robertus al veel langer vermoord, en ben jij iemand anders! Of heeft Robertus helemaal nooit bestaan! Of-"

"Ik kan je ervan verzekeren dat ik wel degelijk mezelf ben, Robertus Janszoon," onderbreekt Robertus haar met kalme stem, omdat hij anders niet eng en verdacht genoeg klinkt =']
Amy kijkt hem verdacht aan, haar hand nog wat steviger om haar staf klemmend.

"Hé, maar jij hebt Veritaserum in dat boek van je staan!"

His Royal Majesty
Robertus trekt een gezicht.
"Hoe weet jij dat nou?" vraagt hij haar verbaasd. Amy kijkt blozend weg. Robertus legt zwijgend zijn arm om Faiths schouders, en haalt zijn hand eventjes kort door haar haar.
"Ik laat me geen Veritaserum voeren!" zegt hij dan vastberaden.

Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 27

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:31 pm

Melody
"Dan moet er een andere manier op zitten." zegt Melody bedenkelijk, terwijl ze eventjes rondkijkt.

"Een paar vragen stellen die alleen de echte Robertus kan weten, bijvoorbeeld." Melody kijkt Robertus even aan. Pfoeh. Alsof hij eigenlijk ooit iets speciaals had verteld =.=''

"In wat veranderde mijn boeman na de ridiculus?" vraagt ze hem dan. Oh, maar wacht eens. Ze wist wel iets. "Of waar kwam jouw eigen boeman op neer? Hoe heet Fillemonde met haar voornaam? Hoe vaak is die kroonluchter naar beneden gevallen? Wie verloor er bij fluimstenen? Naar welk spel waren we toen eigenlijk op zoek?" Schaakmat xDD Met een poeslief glimlachje kijkt ze Robertus afwachtend aan.

"Ik heb er nog meer, als je wil."

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:32 pm

Faith kijkt eventjes dankbaar naar Martin om vervolgens Amy te moeten aanhoren. Gaan ze echt zo beginnen? Ze is het helemaal eens met Robertus, geen sprake van dat hij veritaserum gaat drinken terwijl het niet eens nodig is. Waarom heeft iedereen moeite om te geloven dat het werkelijk Robertus is. Ja, er is al veel te veel gebeurd om nog naiëf te zijn, maar dit is geen naiëviteit. Het is Robertus, punt. Ze zucht als Mel allemaal vraagjes gaat stellen, maar zegt er niks van. Faith kijkt even opzij als Robertus een arm om haar heenslaat. Het valt haar op hoe zij en Robertus tegenover de rest staan. Oh great.

Madison

Profiel bekijken

His Royal Majesty
Robertus knippert eventjes, maar begint dan braaf de vragen te beantwoorden.
"Clown, Jasprina, Joséphine, euh, twee keer?, ik, schaakspel."
Kalm kijkt hij de rest aan.
"Overtuigd genoeg?" vraagt hij, lichtelijk ongeduldig. Hij snapt ook wel dat ze er zeker van moeten zijn, maar hallóóó! Hij is toch echt zichzelf wel! ... Right?

"Ja, maar halló!" brengt Amy ertussenin. "Misschien is de écht Robertus wel al vermoord vanaf het moment dat hij dit huis binnen stapte! Wat als we al vanaf het begin met een verrader opgescheept zitten, die al deze dingen meegemaakt heeft? Dat kun je niet op proef stellen met een paar vraagjes!"

Ameh

Madison

Profiel bekijken

Melody
"Vertel mij dan ook eens, Amy.. Ben jij wel Amy?" richt ze zich tot Amy. "Of ben je niet Amy? Wel of niet? Hmm.. Lastig. Amy.. Amy, little barbie Amy.. To be or not to be.." gaat ze lichtelijk geamuseerd verder. "Hmm.. Lastig, niet? Amy? Of is het niet-Amy?"

Melody richt zich vervolgens weer op Robertus. "Well, misschien dat je dan maar tegen je dode zelf moet zeggen dat hij mag opstaan en voor zichzelf een graf mag graven ofzo. Hoe zit het met de zombies? Oh, ben je trouwens klaar met m'n stok?" vraagt ze aan hem. Het zou allemaal wel. Vervolgens besluit ze wat verder weg van de kroonluchter en het lijk te gaan staan. Bij het voorbijlopen van Robertus geeft ze hem een yo-dude-duwtje tegen z'n schouder aan. "Leuk dat je leeft hoor. Doden zijn zo saai. Bovendien moet je nog een meet en greet voor me regelen met Casper."

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:33 pm

Ameh
    Ooc: met toestemming van Es, obviously
Amy kijkt eventjes vertwijfeld naar Melody en Robertus. Amy? Was ze nou Amy? Huh, wat? Mel maakt haar in de war "^^ En tóch gelooft ze het lekker niet. Haar blik glijdt eventjes langs Liz, en ze kijkt haar zo veelbetekenend mogelijk aan, een idee krijgend. Ze loopt naar boven, en loopt zonder pardon Robertus' kamer binnen, kijkt eventjes raar op bij het tafereel rondom Glenn, maar zoekt dan zijn toverdrankenkoffertje op en kijkt tussen de flesjes. Want ja, zoals ze van Robertus verwacht had, heeft hij een kant en klaar flesje Veritaserum klaarliggen. Sjees, die vent heeft alles. Zou hij ook make-up heb-
"Amy =.="
"^^

Ze loopt met het flesje terug naar beneden, knikt kort naar Liz, welke naar Robertus loopt, Faith voorzichtig, maar dwingend wegduwt en Robertus' armen vasthoudt.

His Royal Majesty
Robertus kijkt eventjes verbluft als Liz hem ineens vasthoudt.
"Hé, wat is- laat me los!" protesteert hij, en hij begint te sjorren, maar zonder effect; Liz is verrassend sterk. Amy gaat recht voor hem staan, knijpt zijn neus dicht waardoor Robertus gedwongen is zijn mond open te doen en giet het goedje erin.

"Slik door!" beveelt Amy met schrille stem, en ze geeft hem een klap op zijn wang. Geschrokken slikt Robertus het door, haar met een O.o-gezicht aankijkend. Amy kijkt tevreden rond.

Madison

Profiel bekijken

Mkay, Liz is wel íets overtuigder geraakt door de oprechte antwoorden van Robertus, maar ze blijft hem toch nog onderzoekend aankijken. Als Amy haar slimme opmerkingen maakt (wauw, Barbs has brains! =D), raakt ze weer om. Daarom werkt ze ook mee, als Amy met een geniaal plan komt. Muwhahaha.

Ze grijpt Robertus vast, zodat hij blijft zitten - niet te hard natuurlijk, ze wil hem niet pijnigen. "Sorry," fluistert ze, want ze voelt zich hier toch wel enigszins schuldig over.
Als ze ziet dat hij het drankje door heeft geslikt, na een enige klap van Amy, grijnst ze vrolijk naar haar.
"Okay... waar zullen we eens beginnen. Ben jij de echte Robertus Janszoon? Zo nee, wat ben je dan? Hoe lang ben je hier al? Wat is er net allemaal gebeurd?"
Ze blijft eventjes naar Robertus staren.
"Ehh.. meer vragen weet ik niet," glimlacht ze schouderophalend naar Amy.

Madison

Profiel bekijken

Oooh! Faith wordt plots opzij geduwd en voor ze goed en wel beseft wat er aan de hand is, heeft Robertus al veritaserum gedwongen opgedronken en stelt Liz hem dé vraag. Ze kijkt op en begint nu toch wel stilletjesaan genoeg van te krijgen. Ze wordt niet snel boos, maar dit is toch wel het toppunt. Robertus die dood bleek te zijn is als een mirakel levend tevoorschijn gekomen en ze willen het hem even moeilijk maken door wantrouwend te gaan gedragen. In plaats van even blij te zijn dat hij nog leeft, puh. Ze kijkt afkeurend toe en vindt het stiekem zielig voor Robertus. Ze werpt hem een medelevende blik en gaat opzij staan. Als ze persé zo willen doen, dan doen ze maar. Faith wil hier niks mee te maken hebben. Ze gaat bij de anderen staan en moet onwillekeurig even glimlachen ondanks zichzelf, dat ze zich zo gespannen maakt om deze situatie terwijl ze daarnet doodsangsten heeft uitgestaan. Ze zou superblij moeten zijn dat Robertus leeft en de anderen hebben het recht om wantrouwig te zijn, zeker na wat ze allemaal hebben meegemaakt. Omdat zij gewoon het gevoel heeft dat hij de enige echte Robertus is, hoeft dat niet voor iedereen te gelden.

Faith zucht eventjes en heeft hoofdpijn gekregen van al dat huilen en voelt hoe haar gezicht plakkerig is van de tranen. Ze duwt de haar haar uit haar gezicht en kijkt even naar haar bebloede en bemodderde jurk en wondjes op haar knie en armen. Het is misschien wel een idee om zich te gaan opfrissen. Ze laat haar blik even over de anderen gaan en blijft rusten op Dermot die nog steeds bijstaat, ondanks zijn verwonding.

Ze gaat naar Dermot toe en blijft voor hem staan. "Zou je niet beter gaan liggen in je kamer?" stelt ze bezorgd voor. "Het is hier ongeveer wel opgelost en bovendien ben ik bang dat je wond er veel erger aan toe gaat zijn als je niet oppast."

OOC: psst, Tim. Normaalgezien staan er geen bedden in de hal xD

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:34 pm

ooc: ooooh, omg hoe komt dat bed daar? XO spooky (a)

Dermot kijkt even naar Faith en knikt, eigenlijk heeft hij helemaal geen zin om naar dit hele ondervragingsgedoe te luisteren, het is zó dom. En hij wil zo snel mogelijk terug op eigen houtje kunnen bewegen, dus. Rusten voor Dermot! Yay.

"Dudes... het is die Robrechtkerel... Ik bedoel... C'mon..." moppert hij vermoeid in het algemeen en geeuwt. Het is eigenlijk niets voor hem om zo vroeg te gaan slapen, maarja... Het is hier the Haunted Mansion, boooooh...
Dermot keert zich dan weer naar Liz, zijn persoonlijke draagster.

"Ga je mee?" vraagt hij en op zijn gezicht valt echt af te lezen dat hij kapot is. Eigenlijk vindt hij het nog wel eluk, om zo ondersteund te worden door haar. Misschien wil ze ook nog op hem passen vannacht ^^ Oeh yeah^^

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:34 pm

His Royal Majesty
Robertus kijkt lichtelijk boos voor zich uit, door Amy heen, en laat Liz' vragen door zich doordringen.
"Ja, ik ben de echte Robertus Janszoon," antwoordt hij met een '=.=-gezicht. "Ik ben een mens, dank u vriendelijk. Ik ben hier al drie dagen. Zojuist is mijn lijk onder een kroonluchter gevonden, hiervoor heb ik op mijn kamer met Glenns lijk geëxperimenteerd met de intentie ons beter te beschermen, is de nieuwe - ik ben je naam vergeten, sorry - aangevallen door een zombie, waarvan ik hem heb gered."
Nors kijkt hij Amy aan.

Ameh
Amy tuit afkeurend haar lippen en negeert Dermot. Ze moet het zeker weten, puh! Ze zet haar handen in haar zij, en kijkt Robertus eventjes inschattend aan.
"Span je samen met Abott?" valt ze dan maar met de deur in huis. "Wat heb je de afgelopen drie uur gedaan?"

Robertus kijkt haar ontzet aan. Nooz, niet die vraag o.o
"Nee, ik span niet samen met Abott!" antwoordt hij, lichtelijk verontwaardigd. "Ik heb zoals ik eerder al zei geëxperimenteerd met Glenns lijk, Nieuwe van een zombie gered, en met Faith geschaakt."
Zijn oren worden vuurrood, en hij kijkt beschaamd weg. Stom drankje, stom, stom, stóm drankje! NOG STOMMERE GEN! [/Bertje kijkt boos naar uiterst sadistische Gen, die persoonlijk helemaal dubbel ligt]

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:35 pm

Faith glimlacht nog eventjes naar Dermot en luistert vervolgens naar de ondervragings-procedure die blijkbaar erg noodzakelijk is voor de veiligheidsmaatregelen. Faiths ogen worden groot als ze Amy's vraag hoort en vreest al voor het antwoord van Robertus. Ze begint hevig te blozen en staart naar de uiterst interessante vloer, ok dit is heel erg genant... Ook al is het gecensureerd (xD), ze heeft een klein vermoeden dat de rest het waarschijnlijk wel doorheeft. Vanonder haar wimpers kijkt ze heel eventjes naar Robertus en ziet hem vuurrood worden. Eigenlijk heeft ze veel zin om die hele ondervraging te onderbreken, maar door de grote onthulling kan ze even niks meer uitbrengen. Dit is écht awkward. Wat een mooie vloer, trouwens ^^"

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:36 pm

Liz laat Robertus opgelucht los als hij de vragen beantwoordt en tha_real_Berty blijkt te zijn. Godzijdank, het is geen vermomde Abott, of een geschminkte vampier.
"Sorry," verontschuldigt ze zich tegenover hem. "We moesten het gewoon echt zeker weten."

Ze zucht eventjes opgelucht, laat haar toverstaf weer in haar zak glijden en wil net een lolly in haar mond steken, als Amy nog een vraag stelt... en Robertus antwoordt dat hij heeft geschaakt met Faith.
Liz giechelt hardop, en ziet hoe die arme Robertus rood wordt, en Faith naar de grond staat te staren. Oeps. Dat vonden ze vast niet zo leuk xD. Esther vindt dit wel heel erg vermakelijk, trouwens [a].

Maar dan heeft Dermot haar hulp kennelijk weer nodig. Awww. Hij ziet er wel helemaal gebroken uit... Ze gaat snel naar hem toe en ondersteunt hem. "Tot straks," glimlacht ze nog tegen de anderen.
"Je ziet eruit alsof je elk moment in slaap valt," zegt ze vriendelijk tegen hem, waarna ze hem stapje voor stapje naar zijn slaapkamer brengt. Eenmaal daar aangekomen laat ze zich weer op het bed ploffen.
"Wil je nog een verhaaltje voor het slapen gaan?" grijnst Liz vrolijk."Of nog iets anders?"

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:36 pm

Als Dermot niet zo moe was en niet zo'n pijn had, zou hij doogegaan zijn van het lachen als hij Robertus droog hoort antwoorden.

"Go Rob!" zegt hij met een grijns. "Hoe lang hield je het vol?" Oh ja, dit kan nog grappig worden. Spijtig genoeg neemt Liz hem al mee naar zijn kamer.

Eenmaal daar ploft Dermot uitgeput neer op zijn bed en is nog nooit zo blij geweest om een bed te zien. Dan vraagt Liz of hij nog een verhaaltje wil, OF IETS ANDERS!!! Zijn gezichtsuitdrukking verandert van uitgeput en moe naar verrast en kijkt haar met een grijns aan.

"Sorry, volgens mij kan ik dat nu met mijn buik niet aan, maar toch bedankt... Maybe another time... Geef me het verhaaltje maar." zegt hij luchtig en met een glimlach. Wow, dit had hij nu niet verwacht... Nóg iemand buiten hem die zomaar voor het lichaamlijke gaat in plaats van dat saaie romantische gedoe.

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:37 pm

Beau xD

Finn gaat tegen de muur leunen als ze Robertus hebben kunnen het drankje bij hem forceren, en hij kijkt lichtelijk geamuseerd toe met over elkaar geslagen armen.
Dit kan leuk worden.
Maar in tegendeel, Finn zet algauw zijn 'Ik luister heus wel'-blik op en staart algauw dof voor zich uit.
"Ik heb zoals ik eerder al zei geëxperimenteerd met Glenns lijk, Nieuwe van een zombie gered, en met Faith geschaakt."
MAAR DAT IS NOG EENS BOEIEND!
Finn kijkt met een grijns op, proest het net niet uit en kijkt met nog een grotere grijns van Robertus naar Faith en terug.
"Hoe lang hield je het vol?"
Finn proest het uit, kijkt haast smekend naar Bertje voor het antwoord en schudt dan zijn hoofd.
Héérlijk.
...Finn, je was niet eerste in het schaken! =O

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:37 pm

Lily zucht als ze het hele gedoe ziet om Robertus te controleren of het echt Robertus is. Ze zwijgt als ze de uitleg van Robertus hoort om te bewijzen dat hij echt Robertus is. Uiteindelijk blijkt het dus ook gewoon zo te zijn.

Lily kijkt even naar de groep. "Bon, niet voor het een of ander... Maar ik ga nu toch echt mijn bed opzoeken. Het is genoeg geweest voor vandaag en het is al laat."
Lily kijkt even naar Finn die nog steeds niets gezegd heeft. Ze wil graag weten wat hij haar moest vertellen, maar ze besluit het maar te laten rusten. Ze had immers al gezegd dat ze best gewoon vrienden bleven. 'Hij heeft toch zijn Amy...'

"Slaapwel, allemaal..." Zegt ze dan nog maar en loopt weer de trap op. Ze slentert naar haar kamer en laat zich daar op haar bed vallen.

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:38 pm

Ameh
Amy's gezicht vertrekt als ze zijn antwoord hoort.
"Oh bah," mompelt ze met een ontzet gezicht. "Oh bah, oh bah, OH BAH! Dat wilde ik helemaal niet weten!"
Ze draait met een x_x-gezicht weg. Nou, good news; hij is in ieder geval geen verrader.

His Royal Majesty
Robertus wordt nog roder als hij Dermot hoort, en hij voelt hoe de drank hem dwingt te antwoorden. Hij mompelt zo zachtjes mogelijk het antwoord Like, sjees, ppl, wat moet ik daar nou op antwoorden '.' en kijkt dan weg, rood als een tomaat. Sjees... genant "^^

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:38 pm

Liz lacht om Dermots gekke vraag aan Robertus. Hadden ze die arme kerel nu nog niet genoeg gekweld?
"Mallerd," grijnst ze. "Zoiets vraag je toch niet..."

Maar dan kijkt ze Dermot verbaasd aan, als zijn uitdrukking ineens verandert van moe, naar... verrast? Dan hoort ze zijn woorden, en na een paar momenten dringt het tot haar door wat hij bedoelt. Oohh. Jep, het lichtje is gaan branden.
"Euh...," stamelt ze, met een blos op haar wangen, niet wetend hoe serieus ze hem moet nemen. Ze wriemelt eventjes aan het laken, en zucht.
"Ik denk dat ik maar eens ga," glimlacht ze. "Goedenacht, hè... Word maar snel weer beter."

En vat dat niet weer verkeerd op, alsjeblieft, vult ze in gedachten aan. Maar stiekem vindt Liz het best wel een béétje grappig :3.
Ze staat op van het bed. "Heb je echt niks meer nodig? Een glas water, ofzo?" vraagt ze nog .

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:39 pm

Dermot grijnst en kruipt onder het laken als Liz blozend rechtstaat, ze wil het écht wel! Ze is alleen nog een beetje bang, dat is normaal. Hij legt zijn kussen goed zodat hij kan rechtzitten en grijnst als Liz met een gezicht als een tomaat vraagt of hij misschien een glas water nodig heeft.

"Een nachtzoentje misschien?" stelt hij voor, als een échte zakenman.

"Op de wang." zegt hij met een glimlach.

Madison

Profiel bekijken

Witblondheidgehalte.

Finn zijn geluk kan haast niet op met al dit geklungel van Robertus.
Ze hadden werkelijk geschaakt. xD
Dat ding van Bertje wérkt gewoon nog.
Finn ligt stiekem plat vanbinnen en pinkt een onzichtbaar traantje weg.
Hij doet zijn blik opzij als Lily aankondigt dat ze gaat slapen.
'...Kan ik je eerst nog even spreken?' Vraagt hij, terwijl hij in haar deuropening staat.
Hij wacht niet op antwoord, sluit de deur achter zich en gaat er tegen leunen.
'Ik- Nou, ik weet niet-'
Hij geeft zichzelf een tik, zucht en begint opnieuw.
Straks vindt ze zijn gestamel nog schattig. ^^"
Hij krabt even in zijn haar en bijt op zijn lip.
'...Ik heb gezegd tegen Ames dat ik voor geeneen van de twee keus. Dus niet zij en ook niet jij.'
Hij slaat zijn ogen op naar haar.
'Allez, dat denkt zij tenminste. Ik wil jou.'
Hij glimlacht zwak, trekt onwillekeurig puppy-oogjes en vervolgt: 'Ik heb lang zitten twijfelen, maar ik weet zeker dat ik bij jou behoor.'
And now...KISS ME! >D

Madison

Profiel bekijken

Martin kijkt zuchtend toe als Liz en Amy er proberen achter te komen of Robertus daadwerkelijk Robertus is. Met behulp van Veritaserum. Vervolgens hoort hij net als de anderen de bekentenis van Robertus aan. Ze hebben geschaakt? Martin moest er lichtelijk van grijnzen en arme Robertus wordt rood en Faith staat naar de vloer te staren. Ja, dat vonden ze niet zo heel leuk.

Vervolgens word er besloten door de meeste dat het tijd word om te gaan slapen. Ja, Martin was ook wel toen aan zijn bed. ''Ik ga ook maar is mijn bed opzoeken.'' zegt hij uiteindelijk. Dan loopt Martin richting de trap en natuurlijk zijn kamer.

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:40 pm

'...Kan ik je eerst nog even spreken?'
Lily kijkt op als ze Finn hoort en ziet hem tegen de deur leunen. 'Nu gaan we het weten se...' Denkt Lily en ze knikt even naar Finn. "Zeg maar..."
'Ik- Nou, ik weet niet-' Stottert Finn dan en aaaw, Lily vindt Finn nu super-enorm-mega-giga-schattig :').

Lily kijkt Finn eventjes zwijgend aan. '...Ik heb gezegd tegen Ames dat ik voor geeneen van de twee keus. Dus niet zij en ook niet jij.' 'Ah, waarom verwondert me dat niet?' Denkt ze en ze wendt haar blik ondertussen af.

Ze kijkt stomverbaasd op als ze de rest van Finns zinnen hoort. 'Allez, dat denkt zij tenminste. Ik wil jou. Ik heb lang zitten twijfelen, maar ik weet zeker dat ik bij jou behoor.'
"Wa- Wat?!" Vraagt Lily ongelovig. "Je was toch met Amy?" 'Lils, hou je kop! Hij kiest nu voor jou, begin dan niet over Amy!' Schreeuwt haar geweten er tussen door.

Lily prutst even aan het deken op haar bed en kijkt op naar Finn. "Niet dat ik het erg vind..." Mompelt ze uiteindelijk. Ze kijkt hem lichtjes ongemakkelijk aan maar raapt dan haar moed bij elkaar en zoent hem. 'Eindelijk...'

Madison

Profiel bekijken

"Kan ik alsjeblieft door de grond zakken?" Faith voelt de ogen op haar branden en wil zich ergens verbergen zodat ze dit niet hoeft te horen. Ze schaamt zich dood en die vraag van Dermot deed het hem helemaal. Ze voelt haar gezicht gloeien maar besluit er maar een einde aan te maken voordat het te ver gaat, hoewel het nu niet veel scheelt.

"Het is wel genoeg zo." zegt ze zachtjes en stapt tussen de mensen door naar Robertus. Gelukkig gaan al heel wat mensen verder met hun bezigheden. Een beetje aarzelend kijkt ze naar Robertus die helemaal rood ziet en besluit maar ove iets anders te hebben.

"We moeten echt eens uitzoeken wie dat is?" zegt ze met een knikje naar het lijk dat onder de kroonluchter ligt en staart er bedenkelijk naar. Wie of wat zou het kunnen zijn?

Madison

Profiel bekijken

Finniewinniepoohbear.

Finn bijt op zijn lip, kijkt aarzelend op en slaat net zo snel zijn ogen weer neer.
"Wa- Wat?! Je was toch met Amy?"
'Nou, om eerlijk te zijn.' Hij kijkt op naar het plafond alsof zijn woorden daar geplakt zijn. 'Ik- Ze is me nog een beetje te kinderlijk.'
Hij grijnst schaapachtig en haalt zijn schouders op.
"Niet dat ik het erg vind..."
'Anders werd ik wel homo...Met Jack ofzo. Of pikte ik Robertus in. Want hij is zo daaaamn sexy!'
Hij verstomd dan, als hij een zoen krijgt, om daarna zijn ogen te sluiten, haar terug te zoenen en zijn vingers met de hare te verstrengelen.

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:41 pm

Ameh
Amy zuch eventjes, en besluit dat ze moe is (xD). Ze is al een stukje meer gerustgesteld door het Veritaserum, hoewel er nog steeds een klein luchtje aan die vent hangt. Ze draait zich om, en zonder verder nog een woord tegen de rest te zeggen - want like, wat gaat hen dat nou aan? - draait ze zich om en loopt naar haar kamer, waar ze zich zwijgend omkleedt. Ze bekijkt pruillippend de blauwe plekken op haar arm. En dat allemaal om die stomme Finn =.= Maar gelukkig heeft Lils hem ook niet, nananana. Want dát zou Amy helemaal niet kunnen verkroppen.

His Royal Majesty
Robertus zucht opgelucht als Faith de o zo fijne ondervraging onderbreekt. Zijn blik glijdt eventjes over zijn lijk onder de kroonluchter.
"Ja, maar misschien is dat beter voor morgen," fluistert hij. "Het is al laat."
En tsja, Bertje liegt niet ^^

Hij kijkt eventjes naar Faith.
"Red je het wel vannacht?" fluistert hij, zodat niemand (NIEMAND! XD) het kan horen. "Of moet ik... je weet wel...?"
Hij kijkt haar met een aarzelende glimlach aan.

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Madison op wo dec 03, 2008 3:41 pm

Ze scheurt haar blik los van het lijk en knikt als Robertus zegt dat dat beter voor morgen is. Het begint inderdaad wel laat te worden. Het valt haar op hoe de hal plots bijna leeg is, en besluit ook maar eens te gaan slapen. Ze heeft vreselijke hoofdpijn en haar ogen doen pijn van de vermoeidheid. Faith glimlacht lichtjes bij zijn vraag. Ze snapt wel waar hij naartoe wil en blijft hem even zwijgend aankijken als hij is uitgesproken.

Ze duwt een lok haar achter haar oor, verzekert zich ervan dat niemand meeluistert en kijkt dan weer naar Robertus.
"Wil je misschien bij mij slapen vannacht? Ik wil niet alleen zijn na wat er vanavond is gebeurd." Ze neemt zijn hand vast en streelt zijn wang eventjes. "Heb ik je al verteld hoe blij en opgelucht ik ben dat je nog leeft." Ze verbijt de tranen die ze weer voelt opkomen bij de gedachte dat ze niet veel eerder dacht dat ze hem nooit meer zou zien.
"Laten we dan maar gaan slapen." zegt ze na een kleine stilte.

Madison

Profiel bekijken

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Terug naar boven