Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Pagina 7 van 16 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:06 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

"Nou, aangezien onze spookjager zegt dat het daar vol met spoken zit, hij daarna een mes pakt en zo te horen ook nog zijn zelfbeheersing verliest, ben ik blij dat ik er eerder vandoor ben gegaan."
Finn slaakt een zucht en reageert verder niet.
God, die vent heeft dus effectief echt geen leven.
Hij richt zich dan even naar Amy en ziet hoe ze blozend en giechelend haar blik afwendt.
Finn grijnst even en krabbelt dan recht, weg van de zetel.
'En nu ga ik echt mijn bed inkruipen.' Hij kijkt even op zijn horloge en merkt dat het al na middernacht is.
"Jullie gaan die rat toch niet houden, hè?"
Finn kijkt even om, en laat zijn blik op het hondje rusten.
'Hij is best schattig, en misschien jaagt hij de stoute spookjes wel weg.'
Finn heeft de hond ondertussen al vergeven. :')
Hij wil de kamer verlaten als hij Lily weer hoort bits doen.
"-Of heb je gewoon schrik dat hij je mooie, roze kleedjes gaat stuk bijten ofzo?"
Niet reageren, Finn, het is de moeite niet waard. -.-"
Hij laat zijn handen in zijn broekzakken verdwijnen en verlaat de kamer.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:08 pm

Hij moest eventjes grijnzen als hij Liz hoorde. Het begon inderdaad meer op een datinghuis, dan een spookhuis te lijken. Dan pas hoort hij wat Faith tegen hem zegt, hoezo laatheid. ''Ik heb ook geen idee.'' zegt Martin uiteindelijk. ''Wel vreemd dat zo'n puppy daar te vinden is.'' vervolgt hij.

Martin luistert daarna aandachtig naar waar Lily en Faith het over hebben. ''Ik vind Waf ook wel een leuke naam.'' zegt hij. Na dat gezegd te hebben, hoort hij Amy ineens. ''Waarom zouden we hem niet houden?'' momeplt hij. ''Hij doet niemand wat kwaad en hij zou ons kunnen beschermen.'' vervolgt Martin.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:09 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Faith2
    Feeder >D
Faith glimlacht eventjes.
"Noem hem gewoon Abott," grijnst Melody. Faith lacht.
"Dat arme hondje!" :') Ze kijkt Robertus eventjes aan.
"Zullen wij anders eventjes wat voor... euh... Bolleke of Max... of Abott halen?" vraagt ze hem met een klein glimlachje.

"Ik. Houd. Niet. Van. Honden. O.o"
"Is goed..."
Ach ja, hij is tenminste alleen. Met Faith. "^^ Fikkie blaft luid en probeert weer uit Faiths armen te ontsnappen. Als hij daar eenmaal in geslaagd is, trekt hij een sprint naar Robertus, die hem met tegenzin oppakt.
"Gatver- niet likken!" D:

Aww, ze zijn zo lief ^^ Samen lopen ze naar beneden.
    Ooc: en toen was de inspi even op xD Net had ik die nog xD Maar ik voelde me verplicht te posten [a]


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy kijkt verontwaardigd als niemand het met haar eens lijkt te zijn.
"Wát?" Ze kijkt even rond. "Maar die dingen hebben zoveel aandacht nodig! En ze verharen, en stinken, en likken, en-"

"Of heb je gewoon schrik dat hij je mooie, roze kleedjes gaat stuk bijten ofzo?"
Nooz, niet haar jurkjes! Ze kijkt Lily eventjes vernietigend aan.
"Nanananaaa, jij kan me lekker helemaal niets schelen want ik heb Fiiihiiinn, en jij niiieeehiiieeet! >D" galmt het door haar hoofd. Pfuh, zolang ze met triomf daaraan denkt, kan ze Lils vernietigende opmerkingen wel aan. Ze kijkt Martin even aan.
"Hoe zou zo'n klein keffertje ons nou kunnen beschermen?" zucht ze geïrriteerd. Nou ja, ze hoeft in ieder geval geen eten meer voor hem te halen, aangezien Faith en Robertus ermee weggegaan zijn. Speaking of Robertus; is Faith gek? Blind? Die gast is gevaarlijk!
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:09 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 28jy9hk

Dat mormel kan Jack niet veel schelen, als het maar geen 'Jacky' heet. Als hij de opmerking van Martin hoort en Barbie daarna vraagt hoe dat mormel ze kan beschermen, lacht Jack. "Wow, ik ben het vandaag al twee keer met Barbie eens. Dat beest in ondervoed, klein en veels te lief om ons te beschermen." Hij lach nog eens sarcastisch en denk daarna weer ana Maddie.
Zonder de anderen verder aan te kijken of whatever loopt Jack(y) weg. xD

Zachtjes doet hij de deur van z'n kamer open en gaat hij op bed liggen. Langzaam voelt hij de tranen weer komen. Gosh, die mannen van tegenwoordig Rolling Eyes
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:10 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

Finn zucht terwijl hij de gang doorloopt, en ziet hoe Jack langs hem passeert.
Hij reageert niet en kijkt even naar buiten, als hij langs een raam passeert.
Met een zucht kijkt hij de kamer in, en ziet hoe Jack met gesloten ogen op het bed ligt.
'...Alles wel in orde, mate?' vraagt hij aarzelend ook al moet hij Jack niet echt. '...We vinden Maddie heus wel terug, en ze is een sterke meid, ze kan zich redden.'
Hij bijt op zijn lip, en kleedt zich dan uit om zijn bed in te kruipen.
Finn gooit zijn kleren op een stoel, en gaat in boxer op zijn bed zitten.
Hij gaat dan met een hand door zijn haar en wrijft daarna even vermoeid over zijn ogen.
God, wat was het een drukke dag geweest. Hij was maar liefst twee keer aangevallen , eerst door Robertus, en daarna door een kroonluchter. O.o Hij had doodsangsten uitgestaan voor een...Puppy -.-" en daarna hadden ze in een creepy zolder gezeten.
Genoeg gedoe voor vandaag. =O
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:10 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy kijkt nog eventjes een beetje opstandig de kamer rond.
"Nou, ik ga, ik heb het wel gehad vandaag."
Ze loopt naar beneden. Oeh, maar eerst Finn goedenacht "wensen" =D Ze duwt de deur naar zijn kamer zachtjes open, en glimlacht als ze hem ziet - oeh, in boxer. Smexy XD Ze loopt de kamer in, en wil hem net uitbundig begroeten, als ze Jack opmerkt. Oh, minder prettig. Snel verzint ze een smoes om daar te zijn.
"I-ik- eh..."
Met tegenzin en moeite zet ze een geïrriteerd gezicht op.
"Ik ben mijn oorbel kwijt." "Laaameee" "Kan ik je even spreken, Finn?"
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:10 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

Finn wil net recht staan om onder de wol te kruipen als de slaapkamerdeur opengaat.
Hij onderdrukt een grijns als hij merkt dat het Amy is.
Zijn Amy. <3 [/Sigherdesigh]
Hij trekt een wenkbrauw op als ze doet alsof ze iets aan het zoeken is.
"I-ik- eh... Ik ben mijn oorbel kwijt."
'Je oorbel? En waarom zou die in godsnaam in deze kamer liggen?'
Hij snuift diep en krabbelt overeind, en trekt het laken weg.
Hopen dat Jack niets opmerkt. O.o"
"Kan ik je even spreken, Finn?"
'Moet dat nu echt? Ik bedoel; kan je geen vijf minuten me eens met gerust laten?' Hij trekt een gezicht en kijkt haar geërgerd aan.
'Als het dan persé moet.' Mompelt hij, terwijl hij een t-shirt over zijn hoofd trekt.
Verlaat de kamer met een geïrriteerde zucht en hoopt dat Amy hem volgt.
Maar dat zal wel. xD
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:11 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy laat haar geërgerde gezicht nog eventjes opstaan, maar zo gauw als ze de deur heeft dichtgetrokken kan ze een giechel niet onderdrukken.
"Ik wou je nog eventjes goedenacht wensen," fluistert ze, en ze kust hem, om maar met de deur in huis te vallen XD Ze voelt hoe ze langzaam smelt. Hij leuk ^^ Waarom moet het nou weer een geheim zijn? Het liefst zou ze het gewoon uitschreeuwen. En een paar maal in Lily's gezicht herhalen. Vooral dat. En een triomfdans. Voor Lily's neus. >D
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:12 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 28jy9hk
Nice-guy =D

Jack hoort hoe Finnheid binnen komt en vraagt of alles goed gaat en begint daarna meteen over dat Maddie zich best kan redden. "Gawel," bromt hij. Hij kijkt Finn aan. "Maddie is lief, mooi en aardig maar als Abott of andere enge mensen haar hebben meegenomen is ze heus niet sterkt genoeg." Jack doet zijn mond weer open en daarna weer dicht, niet wetend wat hij verder moet zeggen. "Weltrust-" Net als Jack weer wilt gaan liggen, komt Barbie de kamer in =.=

"Oh, tuurlijk, je oorbel kwijt," gosh, als je niks beters kan bedenken spring dan gewoon meteen op Finn =.=
"Als je Finn moet hebben, hoef je voor mij geen smoes te bedenken hoor." Met een zucht laat hij zich weer achterover vallen en hoort hoe Barbie staat te lachen als een dom schoolmeisje (wat ze eigenlijk ook is) en daarna hoort hij hoe Finn&Barbie op de gang staan te- kopkluiven?
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:12 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Elizabeth


"Och, niks speciaals eigenlijk," zegt Elizabeth nog luchtig tegen Finn, maar die is al snel weer verdwenen. Too bad.

Dan vangt ze het gesprek van Martin, Faith en Bertje op over het hondje. "Nou, ik weet niet hoor," grijnst ze. "Persoonlijk heb ik het helemáál niet op honden - understatement - en ik vind dit... uitgemergelde diertje eng genoeg, om het m aar zo te zeggen. Maar we kunnen er de huishond van maken en hem Abbie noemen, naar Abott..."

Ze onderdrukt even een gaap. "Ik denk trouwens dat ik ook maar ga slapen, het is een lange dag geweest," zegt ze. "Welterusten!"

Als ze even later op haar kamer komt, trekt ze haar wenkbrauwen op. Was Amy niet eerder dan ik weggegaan om te slapen? Vreeeeemd.... Ze giechelt eventjes, trekt haar pyama aan en gaat dan in bed liggen met een lekker boek. Eventjes bijkomen van deze rare dag xD.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:12 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

"Ik wou je nog eventjes goedenacht wensen,"
Finn smoort zijn lach en krijgt dan een zoen op zijn lippen gedrukt.
Aaah, hier had hij stiekem naar verlangd. <3
Finn vindt het soms wel lastig om niets te doen, terwijl ze recht voor haar neus staat. Like pure uitdaging. -.-"
Finn grijnst lichtjes en gaat met een vinger over haar wang.
'We staan wel nogal op gevaarlijk terrein, hé.' Fluistert hij in haar oor. 'Laten we anders even een andere kamer in gaan voordat iemand de gang op komt.'
Hij neemt haar bij de hand, en loopt naar de bibliotheek om daarna met enige moeite de zware deur dicht te doen.
'Als iemand hier wil binnenkomen, valt het wel op aan de deur en hebben we de mogelijkheid om ons te herpakken.' Hij kijkt Amy even met een wenkbrauwwiebel aan en trekt haar dichter om haar daarna vurig te zoenen.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:12 pm

''Nou, blaffen als er gevaar dreigt.'' mompelt Martin richting Amy. ''Heb je daar al is aangedacht?'' vervolgt hij er aan toe. Martin zucht eventjes, waarom snappen ze het nou niet? Zo moeilijk is het niet.

Als hij Jack en Liz hoort, zucht hij opnieuw. ''Wat er nog niet is, kan nog komen.'' zegt hij uiteindelijk. Wanneer Robertus en Faith wat voor de puppy gaan halen en de anderen gaan slapen, besluit Martin om ook maar zijn bed op te zoeken. ''Weltrusten.'' zegt hij als Martin als hij bij de deur is.

Even later wanneer hij op zijn kamer is trekt hij zijn pyjama aan en gaat dan maar in bed liggen. Hopen dat de slaap gauw komt, heel gauw.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:13 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 BannerLils

Lily zucht lichtjes als Amy niet op haar reageert. Zo was er ook niet veel fun aan. Uiteindelijk vertrekken Faith en Robertus achter eten voor het hondje, iets wat zij in eerste instantie ging doen, maar nu niet meer nodig blijkt. En hen gaan storen gaat ze ook maar niet meer doen.

"Slaapwel, Martin." Zegt ze als die naar zijn kamer vertrekt. En vermits de rest allemaal al weg is, schiet ze enkel nog over met Melody in de kamer. "Ik ga ook maar slapen dan." Zegt ze en kijkt Melody eventjes aan. "Slaapwel."

Ze loopt ook de kamer uit en loopt naar haar kamer toe. Faith is er nog niet, maar dat had ze ook niet verwacht. Ze laat zich op haar bed ploffen en kijkt even naar kroonluchter die nog in een hoek van de kamer ligt. "Wat een dag." Mompelt ze tegen zichzelf.
Zuchtend kleedt zich om om dan onder de lakens te kruipen, wat nachtrust zal haar deugd doen.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:13 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Faith2
    Feeder >D
Faith trekt de koelkast open en tuurt eventjes. Zoals ze al verwacht had, zat er geen hondenvoer. Ze haalt er wat boterhammenworst uit, en voert Abbie/Jacky/Max/Waf/Fikkie met een glimlachje in Robertus' armen. Deze begint ook al lichte waarderingen - lichte - voor de hond te krijgen.

Ze zwijgen een tijdje, onderbroken door het gesmak van Hond. Het is al laat, en Faith is moe, maar ze betwijfelt of ze in slaap kan vallen als Maddie nog vermist is.

"Het komt wel goed," fluistert Robertus, alsof hij haar gedachte kan lezen. Faith glimlacht naar hem.
"Dat weet ik," antwoordt ze zachtjes. "Laten we maar gaan slapen..."
Ze krabt Hond eventjes onder zijn kinnetje.
"En waar ga jij dan slapen, kleintje?" glimlacht ze. De hond kijkt eventjes knipperend naar haar op, en smakt vrolijk verder. Ze lopen naar boven, naar de kamers.


Robertus zet Fikkie op de grond, maar deze springt opstandig weer tegen Robertus' benen op, jammerend protesterend. Faith lacht eventjes.
"Hij's dol op je," glimlacht ze naar Robertus. Die kijkt met een '=.=-gezicht naar beneden, naar het hondje.
"Weltrusten, Robertus," zegt ze dan, en ze geeft hem een klein kusje op zijn wang. [/sorry jongens, ik kon het niet laten xDDD] Robertus kijkt blij verrast op, en bloost. Zijn hand glijdt eventjes over zijn wang, en hij glimlacht flauwtjes. Met een glimlachje trekt Faith zich terug naar haar eigen kamer, waar Lily al ligt. Ze kleed zich om, fluistert een vlug "Weltrusten," en kruipt dan onder haar eigen dekens. Ze staart naar het plafond, hopend dat ze snel slaap vat. Oh, laten ze morgen alsjeblieft Madison vinden...


Robertus staart Faith sprakeloos even na.
"Yayomg..." beseft hij dan ineens. "Ze gaf me een kusje..."
Hij vindt het niet eens erg meer dat Fikkie zijn broekspijp stuk aan het bijten is. Hij geeft een ruk met zijn been.
"Kom hier, mormel," grinnikt hij, en hij loopt zijn eigen kamer in. Hij kleedt zich om en gaat liggen. Fikkie springt op zijn schoot.
"Hé, wie heeft gezegd dat jij hier mocht?"
Fikkie knippert eventjes onschuldig en geeft hem een lik in zijn gezicht. Robertus zucht.
"Vooruit, voor nu dan," zegt hij, erg vrolijk [a] ^^


    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Bertje1


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Mel
    Melody ♪
Melody knippert eventjes als ze binnen de kortste keren alweer alleen is.
"Nou, dan ga ik ook maar," zegt ze tegen zichzelf. Ze loopt naar beneden en duwt de deur naar haar kamer open. Haar blik glijdt eventjes langs Maddie's lege bed. Moge ze snel gevonden worden. Ze kleedt zich om en gaat liggen. De slaap heeft haar snel te pakken.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy giechelt als ze door Finn meegesleept wordt. Zijn woorden gaan een beetje langs haar heen.
"Houd je mond en kus me."
Hij kust haar.
"YEAH >D"
Ze kust hem net zo vurig terug, en laat haar hand langs zijn nek glijden. Ooh, dit is fijn. Alleen met Finn <3 Eventjes gewoon helemaal nergens meer aan denken. Ze glimlacht naar hem.
"Was er vandaag toch nog iets goeds," fluistert ze, niet beseffend dat ze dat hardop deed. "Jij."
Ze geeft hem nog een klein kusje op zijn mond, en kijkt hem hoteldebotel aan, geen zin hebbend hem los te laten. Geen zin hebbend om te slapen, ook. Gewoon daar de hele nacht blijven staan met Finn <3
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:14 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

Finns nekharen gaan overeind staan als hij haar hand langs zijn nek voelt gaan.
NOOOOZ, waarom misbruikt ze mijn nek zo?!
Maar stiekem vindt hij het super, zalig, lekker en leuk. xD
Hij bijt op zijn lip als ze hem met een glimlach aankijkt.
Wat is ze toch mooi, en lief, dat laatste zeker als ze gewoon met hun tweetjes alleen zijn.
Hij speelt even met een haarlok van Amy en kijkt haar met fonkelende oogjes aan.
"Was er vandaag toch nog iets goeds,"
Finn kijkt haar met een vragende blik aan.
'Jij.'
Finn voelt zich diep vanbinnen smelten en drukt liefdevol een zoen op haar lippen.
Aaaauw, I want to eat her!
Hij prutst met een paar vingers plagerig aan haar jurkje en trekt een onschuldig gezicht. [/Aangezien dit geen 15+ is, laten we het hier ook bij. xD]
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:14 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy trekt eventjes een speelse wenkbrauw op en laat haar hand nogmaals langs zijn nek glijden. Oeh, heeft ze nou een geheim Finn-knopje ontdekt? [6] Ze kijkt hem gespeeld verontwaardigd aan als hij aan haar jurkje prutst.
"Zeg, meneertje, jij staat hier nog altijd in je boxer," lacht ze. Ze omhelst hem weer en legt haar hoofd op zijn schouder, af en toe kusjes in zijn nek drukkend.
"Ik wil niet slapen, ik wil niet slapen, ik wil niet slapen!"
"Weltrusten dan maar," fluistert ze glimlachend.
"Ik wil niet, ik wil niet, IK WIL NIET! x3"
Toch laat ze hem lekker niet los. Pfuh. Haar Finn. <3
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:15 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

Finn sluit zijn ogen met een zucht als ze opnieuw met een hand over zijn nek gaat.
Niet.Eerlijk. Niet eerlijk.
Finn bijt op zijn lip en haalt diep adem terwijl ze hem verontwaardigd aankijkt.
Juist, hij is aan haar jurkje aan het prutsen. :')

"Zeg, meneertje, jij staat hier nog altijd in je boxer,"
Hij laat maar los voordat hij probleempjes krijgt. ^^"
Finn smoort zijn lach. 'Je meent het? Vindt je hem soms niet mooi?' Antwoordt hij met een ontzet gespeelde ondertoon terwijl hij een rondje doet om zijn boxer te showen.
Hij grijnst als ze hem knuffelt, en haar hoofd op zijn schouder legt.
Dit is de hemel...
Finn heeft even een the perfume-momentje en ruikt verlekkerd aan Amy's haar. Wat ruikt ze lekker. <3
"Weltrusten dan maar,"
'Welterusten.' Fluistert hij terug en drukt een zoen op haar wang om zich daarna uit haar greep te werken.
'Droom maar zacht.' Hij knipoogt wulps en trekt dan de deur open.
Hij loopt weer naar zijn kamer toe, trekt een geërgerd gezicht en komt de kamer schuifelend binnen.
Finn richt zijn blik naar Jack, trekt ondertussen zijn t-shirt uit en kruipt onder de wol.
'Stomme Barbietrut...' Mompelt hij voor het geloofwaardiger te maken.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:15 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy giechelt weer blozend als ze zijn knipoog ziet. Aww, hij zo leuk <3
"Bye..." fluistert ze nog snel. Dan staat ze daar, alleen in de bieb. Ze zucht nog eventjes en loopt dan naar beneden, naar haar eigen kamer. Daar ligt Elizabeth te lezen. Amy kijkt eventjes vertwijfeld naar het bloed op haar lakens.
"Ik wil hier niet slapen."
Haar blik glijdt eventjes langs Elizabeth, die er geen moeite mee schijnt te hebben. Maar zou ze überhaupt wel van dat lijk weten? Ze huivert eventjes, en kleedt zich stilletjes om in nachtjapon en verwijdert haar make-up.
"Weltrusten," zegt ze zachtjes tegen Liz - jaja, Amy kan wel sociaal zijn - en ze sluit de deur. Ze loopt weer naar boven, naar de bibliotheek, en pakt een willekeurig boek. Ze loopt terug naar de tweede woonkamer, die nu leeg is, en gaat liggen op de bank. Ze legt een kussen onder haar hoofd en verandert een tweede kussen in lakens. Ze kruipt eronder en slaat het boek open. Een heel saai boek van de vrouwelijke poëet Juliana DiCamero... Amy's ogen vallen langzaam dicht, en met het boek op haar schoot valt ze in slaap.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:16 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 28jy9hk
Nice-guy

Jack ligt nog steeds een beetje te denken aan Maddie. Als alles maar goed komt. Na een minuut of vijf, komt Finn de kamer weer in en zegt iets over 'Stomme Barbietrut.' "Finn, de liefde is een mooi ding," zegt hij met een sarcastische en geleerde stem xD "Het is niet de bedoeling dat je zo over het vrouwtje praat terwijl je net voor de deur met haar stond te kopkluiven." Jup, de deuren en muren waren blijkbaar niet écht geluidsdicht. "Weltrusten." Jack draait zich om valt bijna direct in slaap.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:16 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Faith2
    Feeder >D
Langzaam wordt Faith wakker. Het duurde de avond ervoor een hele poos voordat ze in slaap viel, en haar gedachtes waren constant bij Maddie. Maddie =[ Ze rekt zich eventjes uit en knippert eventjes, om te wennen aan het vroege ochtendlicht. Ze rekt zich uit en gaat rechtop zitten. Ze wrijft eventjes in haar ogen en klimt dan langzaam uit bed. Ze kleedt zich aan, pakt het perkament en veer van haar nachtkastje en loopt naar beneden. Er was genoeg stof om over te schrijven voor haar boek, maar het stukje over Maddie... ze slikt eventjes. Misschien is dat wel te moeilijk om over te schrijven. Robertus' moord op Chris was ook niet niks. Nee, ze gaat gewoon beneden zitten en gewoon schrijven, punt uit, besloot ze bij zichzelf. Ze loopt naar beneden en nestelt zich in een zetel, waar ze rustig begint te schrijven en geniet van de stilte.

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Bertje1
    Spookjager
Lik. Met een walgend gezicht wordt Robertus wakker. Als Hond merkt dat hij wakker is, begint hij opgewonden te springen en te blaffen.
"Ssst, af!" sist Robertus. Hond springt kwispelend van zijn schoot op de grond, en begint rondjes te draaien om Robertus' benen, die uit bed stapt. Robertus duwt hem zachtjes weg met zijn voet.
"Ksst, ik moet me aankleden," sist hij zachtjes, om Martin niet wakker te maken. Hond denkt daar anders over. Blij rent hij naar Martin en springt bovenop zijn schoot. Robertus snelt erheen.
"AF!" sist hij. Hij pakt het hondje op en zet het weer op de grond. Deze begint vrolijk achter zijn eigen staart aan te lopen. Eindelijk kan Robertus zich eventjes rustig aankleden. Hij doet zijn sjaaltje goed en trekt een jasje aan, en loopt dan naar buiten, gevolgd door Hond. Deze begint luid te blaffen.
"FIKKIE!"
De hond kijkt onschuldig op naar Robertus en jankt zachtjes, terwijl hij ondeugend met zijn staartje wiebelt. Robertus zucht en loopt naar beneden. In de woonkamer zit Faith al. Robertus glimlacht eventjes naar haar en ze glimlacht terug, voor ze blij aangevallen wordt door Hond. Robertus laat zich zuchtend in een zetel tegenover Faith vallen.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Mel
    Melody ♪
Woef.
"FIKKIE!"
Melody schrikt wakker van het geluid. Oh, fijn '=.= Ze rekt zich eventjes uit en zucht geïrriteerd. Fijne manier van wakker worden. Twee honden. XD Ze gaat eventjes rechtop zitten, en kijkt naar Maddie's bed. Die's dus al wakker- oh nee, wacht. Die is er nooit geweest. Ze geeuwt eventjes, maar laat zich dan weer op haar rug vallen. Misschien dat ze zo wel uit bed kruipt...
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:16 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

Finn slaakt een zucht terwijl hij zich toedekt en wil zijn ogen sluiten als Jack zijn niet zo leuke informatie zegt.
"Finn, de liefde is een mooi ding,"
'...P-Pardon?' Hij richt zich, half ontzet, op en kijkt Jack aan met wat-zever-jij-nu-gezicht.
Het is niet de bedoeling dat je zo over het vrouwtje praat terwijl je net voor de deur met haar stond te kopkluiven."
' Mijn wat?!' Begint hij met een wt-piep-gezicht. 'Ik weet niet waar je het over hebt, ik probeer haar van mij af te schepen!'
Ah boe, waarom doe je ook de moeite, Blonds. -.-"'
Finn mompelt iets, en legt zich dan neer om te slapen.
Algauw dommelt hij in en droomt van Amy in een gele jurk. <3 xD

[/ like ochtend]

Finn verdwijnt onder het deken als de zon vrolijk en haast irriterend de kamer binnenschijnt.
Waarom zijn we de gordijnen vergeten? -.-"
Hij geeft het algauw op als hij toch de slaap niet meer kan vatten.
Met een zucht kruipt hij moeizaam het bed uit, slentert naar de badkamer toe om zich op te frissen nadat hij een t-shirt over zijn hoofd heeft getrokken.
Hij staart even naar zijn spiegelbeeld en laat water uit de kraan lopen.
Finn trekt zijn t-shirt omhoog en bekijkt het litteken eens. Hij had er nog niet echt de moeite voor genomen.
...Best sexy. xD
Finn frist zich op, en verlaat dan de badkamer en slaapkamer om te gaan ontbijten.
Hij houdt halt bij de tweede woonkamer als hij Amy rustig ziet liggen slapen.
Aaauw, cute! <3
Hij grijnst lichtjes, loopt de kamer in, hurkt zich naar Amy en gaat met een vinger over haar wang.
'Goeiemorgen schoonheid.' Fluistert hij dan in haar oor.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:17 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy schrikt wakker. Het boek valt van haar borst op de grond, en in een reflex grijpt ze "dat" wat haar aanraakt vast. Geschrokken knippert ze tegen het felle ochtendlicht in. Dan ziet ze Finn. Ze zucht opgelucht en laat hem los.
"Oh, Finn," zucht ze met een glimlachje, en ze laat haar hoofd weer op het kussen vallen. "Je liet me schrikken."
Ze rekt zich eventjes uit en glimlacht dan weer.
"Lekker geslapen?" vraagt ze, nog lichtelijk slaapdronken en met duffe oogjes. Ze haalt eventjes haar hand door zijn mooie blonde haartjes.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:17 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Finn9
Blondie; Barbies Ken.

Finn belandt op zijn achterste, half van geschrokken te zijn omdat Amy van hem schrok. :')
'Euh...' Mompelt hij terwijl ze zijn hand stevig vast heeft, en hij zijn val maar half kon breken en zijn achterste dus kind of pijn doet. x'D
"Oh, Finn, je liet me schrikken."
Finn smoort zijn lach en geeft een tik tegen haar schattig neusje.
'Sorry?' Zegt hij terwijl hij een zielig gezichtje trekt.
"Lekker geslapen?"
Finn knikt en zet zich beter op de grond.
'Behalve dat Jack een half bos heeft omgezaagd met zijn gesnurk, viel het wel mee. Jij?'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:17 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 28jy9hk
Nice-guy

Met een diepe zucht wordt Jack wakker. Als ze Madison vandaag niet zouden vinden dat weet hij het ook niet meer. Hij doet zijn kleren en an loopt de trap af naar de woonkamer. "Goedemorgen," bromt hij tegen Faith en Robertus. Vanuit zijn ooghoek ziet Jack hoe Mormel een beetje staat te hyperen met z'n tong uit zijn mond. "Oh, god, nee," Het beest vliegt op en af en begint zijn gezicht te likken. "Haal dat ding van me af!" Begint hij te schreeuwen. Hij geeft het beest en duw maar het springt gewoon weer terug.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 6:18 pm

Martin valt eindelijk in slaap, zonder te merken dat Robertus en het hondje ook in de kamer zijn en slapen. Uiteindelijk is het ochtend en voelt hij iets wat op zijn schoot is gesprongen. Maar nog voor Martin het hondje kan aaien, is die laatste samen met Robertus naar beneden.

Moeizaam stapt hij uit zijn bed, om zich vervolgens aan te kleden. Daarna loopt hij op zijn gemak naar beneden. In de woonkamer ziet hij dat Faith en Robertus er al zijn. Maar nog voor hij kan zitten ziet hij hoe het hondje naar hem toe komt. Aww, dat is lief. Maar na Martin komt Jack de woonkamer binnen en het hondje richt zijn aandacht gelijk op Jack. ''Goeiemorgen.'' zegt Martin nog gauw, voor hij het vergeet.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 16 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum