Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:07 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Maddie


Madison schrikt op van haar dagdroom, als ze en gil hoort. Na lang twijfelen loopt ze toch maar de eetkamer uit en loopt naar buiten toe waar iedereen zich heeft verzameld. Ze hoort nog net Liz zeggen niet alleen te willen zijn met Glenn die blijkbaar nu alweer dood is.

Madison probeert zonder al te veel geluk de brok in haar keel weg te slikken voor ze haar mond opendoet. "Ik ga wel," probeert ze zo kalm mogelijk tegen Liz te zeggen. Ze haalt haar toverstok uit haar zak en leiteert een hoop aarde, zodat er een graf terecht komt bij de overige graven. Daarna leviteert ze Glenn erin en zorgt ervoor dat de aarde weer op hun oude plek terug komt te liggen.

"Is dit allemaal echt het geld waard?" vraagt ze zichzelf hardop op. Ze weet het niet meer. Is het niet misschien beter om terug te gaan. Haunted Mansion te verlaten, voor ze straks hetzelfde lot ondergaan. Ze kunnen nog weg.


Laatst aangepast door Madison op wo dec 03, 2008 3:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:07 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Dermotmf7

Dermot schrikt zich verrot als hij gegil hoort en volgt Liz mee naar buiten. Hij voelt hoe de kleur langzaam uit zijn gezicht verdwijnt als hij het lijk ziet, alles wat ze dus gezegd hebben is waar? Oh.My.God Dan stelt Melody voor om op onderzoek uit te gaan.

"Right, en waar wil je beginnen dan? Deze plek is gigantisch en wie weet is die kerel al lang verdwijnseld." zegt hij met een frons op zijn gezicht.

"Als jullie gaan, ga ik mee... Maar volgens mij heeft het toch geen zin meer. Ik bedoel maar, als alles wat jullie gezegd hebben waar is zijn er al veel mensen vermoord of verdwenen... Je gaat toch niet verwachten dat als je even op onderzoek uit gaat dat de dader of daders lekker in een hoekje thee zit te drinken?"

Dermot slaat zijn armen over elkaar, hij is zéker van zijn stuk. Maar als ze toch op onderzoek gaan gaat hij absoluut mee, hij is geen watje.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:07 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Finn
Blondie.
Ooc: Aangezien Trijn geen zin heeft om vier pg bij te lezen, gaat ze maar lekker iets neerschrijven.

Finn laat zich neerploffen in de zetel, kijkt even zwijgend naar Dermot en reageert verder niet.
Hij zal wel zien hoe die knul in elkaar zit, als het zover is.
Finn zucht stilletjes, laat zich meer onderdoor zakken en laat zijn handen in zijn broekzakken verdwijnen, denkend dat hij straks maar zijn bedje gaat zoeken zodat deze dag voorbij is.
Waar hij héél hard naar verlangt.
Hij glimlacht zwak terug, als Amy de kamer in komt en even terloops naar hem glimlacht.
Wat blijft ze lief. <3
Algauw schieten heel wat persoontjes in actie, Finn heeft geen flauw idee waar het over gaat, dus trekt hij even een raar gezicht, trekt een wenkbrauw op en houdt de mensen even in de gaten tot hij haast alleen zit in de woonkamer.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:08 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN 110
    His Royal Majesty
Robertus blijft zwijgend staan en laat de rest begaan en praten. Nee, Gen is niet lui, dat doet Robertus echt.

"Ik ben het ermee eens dat op dit moment het beste naar de dader gezocht kan worden," zegt hij dan zachtjes. "Maar ik vrees dat ik niet mee ga. Geloof me, als het anders was geweest, was ik gegaan, maar ik ben niet helemaal gek. Zonder toverstaf haal ik niets uit."
Hij kijkt eventjes naar Liz, en haalt zijn schouders op.
"Er zijn wezens die gelokt worden door lijken, maar de meeste zijn vrij exoctisch," zegt hij dan. "De enige waar we ons serieus voor zullen moeten hoeden is een zombie, en de kans is redelijk groot dat er nog eentje rondwaart."

Zijn blik blijft even op Faith hangen. Stiekem ziet hij het helemaal niet zitten als zij ook op onderzoek uitgaat. Straks gebeurt haar iets! :O Maar hij heeft niets tegen menselijke moordenaars - ditmaal gaat Robertus er wel degelijk van uit dat het een mens was, en geen geest of wezen - die hij aan haar mee kan geven, en hij kan Faith moeilijk dwingen mee naar binnen te gaan.
"Misschien kunnen we beter inderdaad een paar afspraken stellen," haakt hij in op haar woorden. "Zoals een avondklok, ofzo. Gewoon voor onze eigen veiligheid. En vooral bij elkaar blijven, niet afdwalen."

Hij kijkt op naar het huis, eventjes terug naar het door Madison gegraven graf, en dan naar de rest.
"Ik ga weer terug," zegt hij dan, vrij overbodig. "Als je twijfelt, raad ik aan om ook terug te gaan."
Kalm loopt hij weer terug naar binnen, en schudt zich een beetje uit in de hal; die paar secondes in de regen hebben hem weer zeiknat gemaakt. Zijn blik valt op Amy, die nogal wanhopig op de grond zit, maar hij laat haar verder. Als hij de woonkamer in wil stappen, hoort hij zwakjes haar stem.

"Is het weg?"
"Ik vrees van niet," antwoordt hij eerlijk. "Maar het is niet zeker."
Hij stapt de woonkamer in, en gaat zwijgend weer in de sofa zitten waar hij net zat.


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN 2
    Ameh
Amy krabbelt na Robertus' woorden weer op - mooi dat ze niet zo dicht bij de deur gaat zitten als dat die gast nog ergens buiten rondloopt! - en loopt ook de woonkamer binnen. Op dat moment voelt ze zich zelfs bij Robertus veiliger dan alleen. Maar ah, mooi! Daar zit Finn! Vlug gaat ze naast hem zitten, trekt haar beentjes op en rilt zachtjes, van angst en kou, terwijl ze bij elk geluidje geschrokken om zich heen kijkt.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:09 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Elizabeth


Liz zucht opgelucht als Maddie aanbiedt om het te doen. Thank god. Niet erg op haar gemak loopt ze met haar mee. Hopelijk ligt er niet nog ergens een onthoofde moordenaar in de bosjes te wachten op nog twee leuke prooien.
Ze kijkt eventjes toe hoe het modderige zand het lijk bedekt, en zucht.
"Het is het geld ook niet waard," geeft ze toe. "Ik bedoel, als we dit uberhaupt al overleven, wat moeten we dan nog met dat geld? Dit blijft toch voor eeuwig in je gedachten rondzwerven..."
En tóch is Liz blij dat ze hiernaartoe is gegaan. Langer thuiszitten niks doen, en zich ergeren aan haar familie... Nee, da's ook niks.

"Laten we maar weer teruggaan," mompelt ze uiteindelijk. Ze klemt haar toverstaf nog steeds stevig in haar hand als ze weer bij de anderen aankomt, en nog net iets hoort over op onderzoek uitgaan.
"Nou... Ik denk dat we maar wel even rond moeten kijken. Ik ben het wel met Mel eens... Nu hebben we een grotere kans dat we hem pakken, voordat wij er ook nog aan gaan." Liz slikt eventjes.
"Ik ga wel mee, maar alleen met een grote groep. Zullen we gaan, dan?"

Tsja, op een gegeven moment word je roekeloos, hè.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:09 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Maddie


Madison glimlacht naar Liz als deze bekend het met haar eens te zijn. Gelukkig, dan is ze tenminste niet de enigste. Ze loopt zwijgend weer terug naar de rest met Liz, Faith is de enigste reden waarom ze blijft. En Jack natuurlijk ook <3.

Ze doet ook een stapje naar voren toe als ze voorstellen op onderzoek uit te gaan. Ze knikt bij de woorden van Liz. "Als we met meerdere mensen op onderzoek uitgaan, is het ook nog eens veiliger," stemt ze in.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:09 pm

Martin kijkt zwijgzaam toe als hij de rest hoort praten. De enige gedachte die in zijn hoofd rondspookte was het feit of naar Haunted Mansion toekomen verkeerd was. Op het moment leek het wel zo. Maar als hij niet naar Haunted Mansion was toegekomen, had hij Mel nooit leren kennen. Maar goed, Martin kan alleen maar knikken als hij ziet dat Liz en Maddie Glenn gaan begraven.

Uiteindelijk hoort hij de anderen praten over afspraken maken en op onderzoek gaan. Dat laatste zou natuurlijk gevaarlijk kunnen worden. ''Ik ga ook mee, als jullie gaan.'' zegt hij dan maar. Want ja, met zijn allen gaan leek Martin ook het beste.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:10 pm

Yay, 3de topic alweer!

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Faith1

Het gaat allemaal een beetje voorbij aan Faith wat er verder gebeurd. Ze staat vastgevroren op haar plekje en kijkt zwijgend toe hoe Glenn begraven wordt. Ze kijkt pas op als ze Mel iets hoort zeggen over op zoek gaan naar de moordenaar, waar niet iedereen het met haar eens blijkt te zijn. Het lijkt Faith ook niet zo'n goed idee, zeker niet na wat er gebeurd is. Maar aan de andere kant heeft Mel ook wel gelijk dat ze nu misschien meer kans hebben om de dader te pakken te krijgen. Maar dan nog, wat als dat lukt? Als het iets of iemand is die zoveel moorden heeft begaan, zal hij er vast niet over twijfelen om hun er allemaal ook even bij te nemen. Ze denkt niet dat het dat wat uitmaakt of ze met een groep zijn of alleen.

Ze kijkt even naar Robertus als hij zegt dat het een goed idee is om op onderzoek te gaan, en haar twijfels verdwijnen. Misschien is het inderdaad wel een goed idee om nu te zoeken. Ze knikt opgelucht als hij besluit terug naar binnen te gaan, zijn arm is nog herstellende en ze wil zeker niet dat hij meegaat. Maar gelukkig is hij zelf zo slim om dat niet te doen, dat is tenminste al een hele zorg minder. Faith ziet hoe hij haar eventjes blijft aankijken, ze glimlacht zwak en geeft hem een maak-je-geen-zorgen-ik-red-me-wel blik.

"Verdwijnselen gaat hier niet. En de grote poort is op slot zodat niemand naar buiten kan gaan, dus het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat de dader verdwijnseld is."
zegt ze serieus tegen Dermot.

Faith wendt zich tot de groep mensen die nog overblijven. "Als we dan toch nu willen zoeken, en we doen dat omwille van de grote kans dat de dader hier nog ergens is omdat het pas gebeurd is... Dan is het niet zo slim om met een grote groep op één plek te zoeken. Zoals Dermot al zegt het is hier veel te groot. We moeten ons indelen in groepjes en zo snel mogelijk beginnen met zoeken..." Bij dat laatste kijkt ze even naar Madison, ze blijft bij haar zusje.

"Nu we deze grote risico toch nemen denk ik niet dat het wat uitmaakt of we nu alleen zijn of met zijn allen."
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:10 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Dermotmf7

Iedereen is duidelijk overtuigd om mee te gaan. De reden waarom Dermot zo opgefokt is is omdat hij het de hele tijd fout heeft gehad en hij wil zich nu toch wel bewijzen tegenover de rest.

"Alright, ik ga wel mee de achtertuin doen. Wie gaat er mee?" zegt hij zodra Faith is uitgepraat.

Zonder op antwoord te wachten neemt hij zijn wand uit zijn broekzak,draait zich om en stapt de tuin in. Het is toch redelijk donker in de tuin en de wind waait hard in Dermots gezicht.

"Lumos." mompelt hij en de tuin wordt een klein beetje verlicht door zijn wand. Waarom gebeurt zoiets nooit overdag terwijl het zonnetje lekker warm schijnt? Nee, het moet altijd rotweer zijn en nacht... Net een goedkope horrorfilm ofzo.

Dermots adem vormt kleine wolkjes telkens hij uitademt en hij blijft even stil staan. Hij hoort ergens geritsel en het geluid dat iets voortgesleept wordt. Damn, heeft er nu niemand hem gevolgd? Zijn hart klopt ondertussen al in zijn keel. Why the hell is hij toch naar dit huis gekomen?
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:11 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Finn
Blondie.

Finn kijkt even naar het groepje, dat hij vaag in het donker ziet overleggen, en is stiekem toch wel een beetje nieuwsgierig.
Wat is er godsnaam aan de hand?
Hij wil net overeind krabbelen als Bertje de woonkamer instapt, zich neerploft in de sofa en zwijgend voor zich uitstaart.
'Wat is-'
Finn zwijgt als Amy ook binnen komt, en zich naast hem ploft en zachtjes rilt.
'...Alles wel in orde?' fluistert hij, terecht ongerust, tegen haar met een vragende blik.
Hij slaat zijn ogen dan op, zodat hij Bertje ziet.
'Wat is er aan de hand?'
Het antwoord op die vraag wil hij nu toch wel echt weten.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:11 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN 110
    His Royal Majesty
Robertus kijkt op naar Finn, en zwijgt eventjes. Hij slikt kort.
"Glenn is vermoord," zegt hij, na een lange poos stilte, gewoon omdat dat cooler klinkt. Zijn blik glijdt even naar Amy, die zachtjes rilt, en wegkijkt.
"En Amy heeft hem zien sterven," vervolgt hij op een wat zachtere toon.
"Ze gaan nu op zoek naar de moordenaar."
Amy kijkt verward op, met een blik van omgz-zijn-ze-gek?. Er klinkt een zacht geritsel, getrippel van kleine pootjes, Amy slaakt een geschrokken kreetje, springt omhoog, maar het is Jacky maar, die kalm aan komt trippelen en op Robertus' schoot springt. Voorzichtig laat Amy zich weer op de sofa zakken en schuifelt wat dichter bij Finn, omdat hij haar een veilig(er) gevoel geeft, voor zover je je in Haunted Mansion veilig kan voelen.

    Ooc: ik ben te lui om de kleurtjes steeds te verwisselen, dus daarom een Bertje en Amypost in één.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:12 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Faith1

Faith zucht diep en volgt Dermot. Het is misschien toch beter bij elkaar te blijven als de meerderheid dat wilt. Ze kijkt nog even om naar de rest en hoopt dat Madison niet meegaat, maar ze weet dat dat maar valse hoop is. Ook Faith verlicht haar wand, zodat er toch enigzins iets te zien valt. Ze botst bijna tegen Dermot op als hij plots stil blijft staan, vragend kijkt ze hem aan. Maar dan hoort ze het geritsel en vreemde geluiden ook. Meteen richt ze haar wand in de richting van het geluid en wacht bang af.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:12 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Finn
Blondie.

Hij luistert gespannen, en trekt bleker bij ieder woord dat Bertje zegt.
Finn kan enkel een doodsimpele 'Pardon' tussen zijn lippen persen en kijkt met een krankzinnig gezicht.
'Er is gewoon een nieuwe vermoord? Hoelang was ie hier? Een uurtje ofzo?'
Ok, het was wel Glenn- Finn had geen interesse in die knul- maar toch, hij verwenst niemand dood.
Hij bijt vertwijfeld op zijn lip, slikt, trekt Amy dichter als ze tegen hem aan gaat rillen, om haar zonder woorden te troosten.
'Waarom precies hen? Waarom wij niet? Ik bedoel: We konden allemaal al dood zijn. Waarom worden zij nét gekozen? Er moet toch enige logica inzitten?'
Finn kijkt met een bezorgde blik naar Bertje.
Ook al vindt hij die creep nog steeds eng. >D
'Waarom blijven wij wel in leven, en gaan zij dood? Pure toeval of selectie?'
Dat laatste klinkt zo luguber.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:12 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN 110
    His Royal Majesty
Robertus aait afwezig Jacky, terwijl hij Finns woorden tot zich door laat dringen en erover na denkt.
"Ik weet het niet," zegt hij uiteindelijk. Hij slikt even, op zoek naar een uitweg om er omheen te draaien, maar beseft dan dat hij het er op een gegeven moment toch wel over moet hebben.
"T-toen de Imperius mij dwong Chris te v-... vermoorden," brengt hij er met moeite uit. "zat er ook geen enkele logica in. Ik... ik kreeg geen reden, ik moest gewoon m-m-moor-"
Hij zwijgt, en staart naar Jacky, die rustig zijn kop op Robertus' knie legt.
"De verantwoordelijke is in ieder geval goed verknipt. Dat is zeker."

Hij kijkt weer even voor zich uit, zich afvragend wie het gedaan zou kunnen hebben.
"Maar wacht-"
"Eureka."
"Iedereen zat beneden - in de keuken of in de woonkamer," zegt hij dan, de stukjes op hun plaats vallend. "iedereen, behalve Glenn... en Abott."


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN 2
    Ameh
Amy legt opgelucht haar hoofd op Finns schouder. Het kan haar op het moment eventjes geen reet schelen dat hij niet voor haar koos.

Bij Robertus' woorden schudt ze langzaam haar hoofd.
"Abott is een klein oud mannetje," zegt ze met een veel te hese stem. "De moordenaar was groter, forser. Het kan Abott nooit geweest zijn."
Ze zwijgt, legt haar hoofd weer terug op Finns schouder en haalt diep adem.
"Het zijn niet alle nieuwelingen," zegt ze dan zachtjes. "Ik en Elizabeth leven nog."
Ze huivert, terwijl er een afschuwelijke gedachte door haar heen gaat. Als er geen nieuwelingen meer komen... is zij dan aan de beurt? Zij, samen met Dermot, David en Liz?
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:13 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN David



Als Dermot en Liz aanstalten maken om op zoek te gaan naar de moordenaar, zegt hij haastig dat hij ook wil. Niet dat hij nu zo'n held is, maar stel je voor dat haar iets overkomt o.O Of erger: dat Dermot haar moet redden van iets. En Dermot haar bewondering krijgt.

"Laat het feest beginnen," zegt hij heel wat dapperder dan hij zich voelt.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:13 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Dermotmf7

Dermot kijkt geschrokken achterom als er iemand tegen hem opbotst. Gelukkig is het Faith, hij glimlacht flauwtjes.

"Hey."fluistert hij en houdt een vinger bij zijn oor, een teken dat Faith moet luisteren. Het geluid wordt luider en luider, hij kan nu zelfs voetstappen horen. De voetstappen gaan traag en onregelmatig, het zijn twee personen, beesten, whatever...

Dermot voelt zijn hart over de 2000 kloppen als hij de rochelende adem hoort. Hij richt zijn wand in de duisternis waar hij denkt dat er iets is.

"Impedimenta!" roept hij, de spreuk verlicht de tuin even fel en even wenste hij dat hij niet gezien heeft wat zich in de tuin verschuilt. Hij kan zijn ogen niet geloven. Zombies. Verstijfd blijft hij staan terwijl een paar van de onwezens naar Faith en hem komen gestapt. Ze gaan sneller dan Dermot ooit had geloofd dat Zombies kunnen gaan. Puur in paniek vuurt hij nog een spreuk af.

"Parilitis!"

De rode spreuk raakt een van de onwezens recht in de borst maar heeft geen effect. Plots voelt hij hoe zijn enkel worden vastgegrepen en kijkt naar beneden. Een slijmerige grijze hand heeft zijn been stevig vast terwijl de twee anderen nog steeds naar Faith en hem komen gestapt.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:14 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Mel
    Melody
Melody knikt eventjes wanneer de meesten het met haar eens zijn en dan kunnen ze eindelijk op onderzoek uitgaan.

"Dan stel ik voor om ook vast richting het huisje van Abott te ga,-" Melody onderbreekt haar zin wanneer ze opeens lichtflitsen van spreuken ziet. Ze pakt haar toverstok stevig beet en haast zich richting de kant waar Dermot en Faith in zijn gegaan. Van een afstandje ziet ze vreselijk uitziende.. zombies, die blijkbaar de neiging hebben om Dermot en Faith op te vreten :3

Zodra Melody ziet dat de spreuken geen effect hebben, rent ze terug naar het huis toe. Jup, ze is gewoon een hele erge lafaard die het niet zo op zombies heeft en die graag van haar medebewoners van het Mansion afwil voor het geld. Right.

"Robertus!" roept ze hijgend, terwijl ze het huis binnenstormt. "Waar heb je dat goedje tegen zombies? Ik denk namelijk dat ze nog geen toetje hebben gehad." zegt ze haastig, terwijl ze weer een stap naar buiten doet om te kijken of er nog wat leven is. "En snel, anders ben ik bang dat we morgen nog wel een botje van Dermot af kunnen kluiven, en een vinger van Faith." mompelt ze terwijl ze gefrustreerd een hand door haar doorweekte haren haalt. "Als er nog iets van ze overblijft."
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:14 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Maddie


Madison loopt zachtjes achter Faith aan terwijl ze zich dapperder voordoet dan ze werkelijk is. Een moordenaar achterna zitten is niet niks. Zeker niet omdat ze al de hele tijd veilig waren in het huis. Alhoewel, echt veilig waren ze ook niet.

Een angstig kreetje ontsnapt uit Maddie haar mond als ze de zombies ziet. Haar hart gaat als een razende tekeer. "Waar komen die vandaan? Horen die niet in een kerkhof thuis?"
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:15 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN 110
    His Royal Majesty
Robertus' hart schiet zijn keel in als hij Melody hoort. Zombies? Faith? Hij springt op en rent als een razende naar boven. Hij gooit al zijn spullen overhoop, pakt potje en al, en springt de trap bijna letterlijk af.
"BACK-UP, MEEKOMEN, NU!" schreeuwt hij haast hysterisch naar Melody, doelend op het feit dat ze een staf heeft. Hij rent naar buiten, trekt de dop van het potje, slipt zowat als hij de bocht om scheert, rent met volle vaart op een zombie af en gooit het potje tegen zijn hoofd stuk.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:15 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Faith1

Geschrokken luistert ze naar voetstappen die steeds dichterbij komen en ze springt even opzij als Dermot een spreuk afvuurt. Faith kan haar ogen niet geloven als ze zombies tevoorschijn ziet komen, ZOMBIES? De gebeurtenissen met Robertus komen weer voor haar ogen en de angst overmeestert haar. "We moeten hier snel weg!" roept ze naar Dermot. Maar het is al te laat als een zombie Dermot vastgrijpt en Faith begin verschilende spreuken te schreeuwen, maar niks dat helpt. Machteloos kijkt ze toe hoe het ding over Dermot heenbuigt en even later ziet ze hoe het bloed onder hem glijdt. De tranen springen in haar ogen. Ze moet iets doen of hij gaat hier langzaam dood!

Gelukkig komt Robertus al snel te hulp en ze ziet hoe hij het zombiedodende spul gooit en even later alleen maar rottende resten van de zombies overblijft. Ze wendt haar gezicht af van het tafereel en kijkt Robertus dankbaar en opgelucht aan. Snel knielt ze neer bij Dermot om zijn verwondingen te bekijken.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:15 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Lily5


Lily kijkt op als Amy begint te gillen dat Glenn vermoord wordt in de tuin. Ze slaat haar ogen op. 'Het is hier ook nooit eens kalm...' Ze slaakt een korte zucht en kijkt hoe iedereen naar buiten rent. Lily blijft echter liever zitten, zij wil liever niet dood.

Ze kijkt naar Finn die ook in de woonkamer blijft zitten. Ze opent haar mond om iets te zeggen tegen hem, nu ze alleen waren, maar voor ze daar de kans toe krijgt, komen Amy en Robertus de woonkamer weer in. Ze zucht als Amy er maar weer eens -volgens Lily dan- profiteert om tegen Finn te gaan kleven. En Finn geeft dan nog eens toe en slaat zijn arm om Amy. Lily trekt even een gezicht.

Ze luistert zwijgend naar Robertus' uitleg. "Great..." Mompelt ze. Dan begint Finn over toeval of selectie. Amy weet op te merken dat zij en Liz nog leven. Lily kijkt schuin naar Amy. 'Zo hard zou ik jou niet missen.' Schiet er dan voor ze het beseft door haar hoofd.
Even trekt ze een gezicht en geeft ze zichzelf een mep. 'Dat was gemeen, Robins.'

Lily zucht en zakt onderuit. Ze staart naar het haardvuur, terwijl ze moet denken aan de rest buiten. Wat als er iets misloopt? Voor deze gedacht haar hoofd verlaten heeft, komt Melody al binnenstormen. Weer zombies?! Robertus schiet overeind en Lily kijkt hem na.

Ze krabbelt uiteindelijk overeind en loopt naar de deur in de gang toe. Ze tuurt in het donker om te kijken of ze de groep kan zien staan.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:15 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Mel
    Melody
"At your service." mompelt Melody nog, waarna ze al snel achter Robertus aan naar buiten rent. Het goedje schijnt een goed - slecht voor de zombies - effect te hebben, al was het net iets te laat voor Dermot om er zonder kleerscheuren vanaf te komen.

"Okay, vergeet de moordenaar, laten we onszelf maar niet de weg naar de dood wijzen, dat komt op z'n tijd wel.." mompelt Melody. Okay, slecht idee. "We moeten ons allemaal zo snel mogelijk naar binnen begeven, dit gaat nergens op lijken." Melody houdt haar stok stevig in haar hand, terwijl ze met haar ogen waakzaam de tuin rond gaat.

"Hoe groot is de kans op meer zombies?"
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:16 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Dermotmf7

Zodra de zombie Dermot bespringt (*binnenpretje*) wordt alles zwart voor zijn ogen en valt hij op de grond. Hij wordt pas wakker na een tijdje als de zombies vakkundig zijn teruggedrongen door Robertus en Faith bij hem geknielt zit. Hij gaat snel rechtzitten maar door een stekende pijn in zijn buik gaat hij terug liggen, hij bijt op zijn tanden en knijpt zijn ogen dicht om het niet uit te schreeuwen van de pijn.

"Dit stond niet in het foldertje." mompelt hij met een glimlach, doet zijn ogen dan weer open en kijkt naar Faith.

"Ben je ok? Zijn ze hier nog?" vraagt hij en ziet nog een paar mensen staan. Alles ziet er redelijk veilig uit, vanuit zijn oogpunt dan toch. Regen valt op Dermots gezicht en de pijn in zijn buik is haast niet meer te houden. Hij hoort iemand zeggen dat ze naar binnen moeten gaan. Great idea... Nu alleen nog maar recht geraken.

"Ze komen uit het niets..." mompelt hij nog.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:16 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Faith1

Faith voelt hoe haar witte jurk nat wordt van de modder als ze neerknielt bij Dermot, maar daar heeft ze nu allesbehalve aandacht voor. Ze ziet zijn shirt vol bloed hangen, zorgvuldig trekt ze zijn shirt omhoog en ziet dat zijn buik haast opengereten is net zoals toen met Robertus' arm. Het ziet er misselijkmakend uit en ze bedekt het snel weer.

"Ja." antwoordt ze op zijn vraag of ze niks mankeert. "Ze zijn allemaal weg door Robertus' vloeistof, dat de enige manier is om hun te laten verdwijnen."

"Inderdaad, laten we snel naar binnen aan." stemt ze in met Mel. "Ik denk dat Iemand Dermot moet dragen of ondersteunen want ik vrees dat hij er zo niet zal geraken. Hij heeft zware verwondingen opgelopen." Faith staat op en gaat bij Robertus, Madison en Melody staan. Ze let op elk klein geluidje en houdt alles nauwlettend in de gaten. Hopelijk waren dit de laatste zombies.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:16 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Elizabeth


Liz grijpt haar toverstok bibberend vast, en stapt Faith en Dermot achterna. De stok glibbert van het zweet, zo zenuwachtig is ze. En al gauw blijkt dat haar angst inderdaad niet ongegrond was. Daar zijn ze weer, die rottende, slijmerige monsters.
Ze staat verstijfd van angst aan de grond, niet in staat om een stap te verzetten - zelfs niet als Dermot wordt aangevallen. Gelukkig redt Robertus de dag weer, met hetzelfde groenige goedje waarmee zij eerder vandaag zijn leven had gered.

Bezorgd knielt ze bij hen neer, en grinnikt even als ze Dermots droge opmerking hoort.
"Toch nog humor, na wat je is overkomen?" glimlacht ze triest.
"Volgens mij zijn ze er niet meer." Ze kijkt eventjes speurend om zich heen. "Ik zie ze in ieder geval niet," zegt ze een stuk zachter.

Tsja, en nu kunnen ze maar beter naar binnen gaan, voordat de derde Zombie Attack plaatsvindt :').
"We zouden je naar binnen kunnen tillen," suggereert ze voorzichtig. "Met het risico dat je wond nog meer pijn gaat doen..."
Liz zucht vermoeid. Ze is nog steeds krijtwit van de gebeurtenis.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum