Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Pagina 9 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:34 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Bertje1
    Spookjager
Robertus en Amy kijken met een O.o-gezicht om als Finn binnen komt stormen en vervolgens meteen weer weggaat.
"Waar sloeg dat op?" vraagt hij Amy. Ze knippert eventjes en haalt haar schouders op. Robertus richt zich weer op de kraan. Wat een irritant ding was dat... en waarom moest ze hem nou weer vragen? Ah wel... Hij prevelt een paar spreukjes en draait de kraan voorzichtig weer open.
"Ik denk dat hij het nu wel weer een tijdje zal doen," mompelt hij, en hij recht zijn rug. "Maar er zit geloof ik een schimmeltje in."
Amy huivert eventjes, maar glimlacht dan dankbaar. Robertus knikt eventjes kort en loopt dan weer terug naar beneden, waar hij weer in de zetel tegenover Faith gaat zitten, die kijkt alsof er niets aan de hand is.
"Nou... dan is dat ook weer gedaan..."


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 1
    Blondie's Biatch
Amy zucht opgelucht als Robertus weer weggaat. Ze pakt het radiootje en loopt trots naar Finns kamer. Ze klopt eventjes kort op de deur, maar loopt dan meteen binnen. Ze kijkt even rond om te zien of er niemand anders bij is, en glimlacht dan zelfvoldaan, terwijl ze het radiootje voor zijn neus heen en weer zwaait.
"Nou... dan is dat ook weer gedaan..." klinkt het uit het radiootje.
"Goed hè?" zegt ze trots. Yayomg, Amypower >D
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:34 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Finn9
Blondie; The one who adores the bitch.

Finn rent, haast hysterisch, terug naar zijn kamer en knalt de deur dicht.
Stel je voor dat hij 'Schat' had gezegd, en Robertus er had bij gestaan?!
Hij keek nu al met een rare blik. O.o
Finn mompelt iets en laat zich met een zucht neervallen op het bed.
Dat bed veert nogal, waardoor Finn weer omhoog gaat, en hij naast het bed op de grond belandt.
Net op dat moment klopt er iemand op zijn deur, en voor hij kan reageren komt zijn prinsesje al binnen.
'Wat is er?' Vraagt hij terwijl hij met moeite overeind krabbelt.
Godzijdank had ze zijn blunder niet gezien. ^^"
Algauw hoort hij Robertus' stem uit het zendertje komen.
'Je hebt het geflikt?!' Gilt hij haast verwonderd, terwijl hij geweldig met zijn armen zwaait.
Finn, srlsly, er is iets mis met je. O.o
"Goed hè?"
"Meer dan goed! Hoe heb je het geflikt?'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:35 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 1
    Blondie's Biatch
Amy springt blij op en neer.
"Meer dan goed! Hoe heb je het geflikt?"
Amy giechelt eventjes en bloost dan.
"I-ik..." Ze bijt eventjes op haar lip. Wat heeft ze het eigenlijk op een foute manier geflikt XD
"Ik heb hem... geknuffeld..." fluistert ze dan. Ze slaat haar hand voor haar mond en barst dan in lachen uit. Ze laat zich schuddend van het lachen in Finns armen vallen.
"Wauw, dat was eigenlijk best vreemd," zegt ze met een :')-gezicht. Ze laat zich op zijn bed vallen en trekt hem aan zijn shirt mee naast haar, terwijl ze het radiootje omhoog houdt, wachtend tot Robertus iets zou gaan zeggen.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:35 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Finn9
Blondie; the one who adores the bitch.

"Ik heb hem... geknuffeld..."
'...Je hebt wat?'
Hij kijkt met een raar gezicht terwijl ze lachend in zijn armen valt.
"Wauw, dat was eigenlijk best vreemd,"
Finn glimlacht even, en voor hij het beseft valt ze op zijn bed neer en wordt hij meegesleurd.
Hij zet zich beter naast haar, en kijkt een paar tellen zwijgend naar het zendertje.
'...Wie zou er hem een staf gezonden hebben, denk je?'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:35 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Bertje1
    Spookjager
Robertus bekijkt zijn staf eventjes.
"Ik vraag me af wie me dit zou sturen..." mompelt hij. "Voor zover ik weet is er niemand buiten dit huis die van mijn oude staf afweet... Ik bedoel zijn einde."

Faith glimlacht eventjes.
"Hij is wel mooi," zegt ze. Ok, dus Amy was een vreemd meisje dat hem terloops eventjes knuffelt. Kan gebeuren. ...


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 1
    Blondie's Biatch
Amy luistert eventjes, en hoort dan Robertus.
"Of hij faket het - wat heel goed mogelijk is - of hij weet het zelf niet eens," zegt ze. Ze kijkt eventjes glimlachend naar Finn, absurd vrolijk. Oh, damn... hij leidt haar te veel af als hij zo vlak naast haar zit... true, haar eigen schuld, zij heeft hem daar getrokken. Maar toch. Ze kan de verleiding niet weerstaan en drukt haar lippen op de zijne.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:36 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Elizabeth


Elizabeth pakt de hagelslag van Finn aan. "Dankjewel," zegt ze nog vrolijk, waarna ze haar broodjes rijkelijk begint te bestrooien. Even later heeft ze ze alweer op - tsja, als je met honger wakker wordt...

"Ik ga denk ik eventjes naar boven," zegt ze luchtig. "Andere sokken aandoen. Een zuurstokroze en een lollyrode passen namelijk niet echt bij elkaar." Ze grijnst eventjes, en smeert hem dan naar boven toe.

Ze trippelt de trap op, het ene - zuurstokroze - voetje voor het andere -lollyrode - voetje, daarna verder over de gang... Nieuwsgierig kijkt ze eventjes naar rechts, waar een deur nog open staat. Vast en zeker vergeten dicht te doen, tss, slodderpotjes. Ze loopt ernaartoe om hem dicht te doen, en verstijft dan. Zagen haar oogjes nou wat ze dacht?
Haar mond valt open, en ze moet een giechel onderdrukken.
"Hallo, jongens," zegt ze. "Dus jullie dachten... we sneaken eventjes weg naar boven om te gaan zoenen? Terwijl de rest veilig aan het ontbijt zit?". Haar wenkbrauwen zakken naar beneden - ja, Liz kan heel veel met haar wenkbrauwen xD.
"Niet erg aardig tegenover bepaalde mensen, hm?" zegt ze, haar blik richtend op Amy en Finn.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:36 am

Marty? Sinds wanneer noemt Mel hem Marty? Maar goed, Martin knikt naar haar als hij zit. Daarna zegt hij ''Goeiemorgen Mel.'' Als Mel vraagt of hij of thee, wil hij ja zeggen. Maar ze schenkt al in voor hem.

Na een slok van zijn thee te hebben genomen, hoort hij wat ze verteld. ''Ow ja?'' vraagt hij dan. ''Wat is er dan gebeurd?'' vervolgt hij. Ow ja, Martin was nieuwsgierig.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:37 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Finn9
Blondie; The one who adores the bitch.

Ik vraag me af wie me dit zou sturen...Voor zover ik weet is er niemand buiten dit huis die van mijn oude staf afweet... Ik bedoel zijn einde."
Finn trekt een wenkbrauw op terwijl hij naar de woorden luistert.
"Of hij faket het - wat heel goed mogelijk is - of hij weet het zelf niet eens,"
'Het is wel zeker dat er geen zender op de brief stond, dat zei hij zelf, en ik heb het ook gezien toen ik naast hem stond.'
Ook dat er een teken op de staf stond.
Zou Robertus het al gezien hebben? En wat betekent het? Waarom ken ik dat teken ergens van?
Hij zwijgt even en bijt aarzelend op zijn lip.
Zou hij het zeggen?
Net als hij zijn woorden wil uitspreken, belanden Amy's lippen op de zijne.
Hij grijnst lichtjes en zoent haar dan terug terwijl hij een hand in haar nek legt.
Zachte lipjes, héle zachte lipjes.
"Hallo, jongens,"
Finn verbreekt de zoen, en kijkt geschrokken naar Liz.
"Dus jullie dachten... we sneaken eventjes weg naar boven om te gaan zoenen? Terwijl de rest veilig aan het ontbijt zit?".
'We sneakten niet weg, ik was me aankleden!' Begint hij verdedigend.
"Niet erg aardig tegenover bepaalde mensen, hm?"
Heeft ze het nou over Lily?
'Heb je niets beters te doen?' Antwoordt hij bits.
Waar moeit ze zich in godsnaam mee? Dat ze een hele zak lolly's gaat opeten. -.-" Houdt ze tenminste haar mond.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:37 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 1
    Blondie's Biatch
Amy sluit net genietend haar ogen als Finn zijn hand in haar nek legt, als ze iemand in de deuropening hoort. Ze schrikt op als Liz haar momentje met Finn onderbreekt =O Ze kijkt Liz mokkend aan.
"Wegsneaken? En wat doe jij hier dan precies?" moppert ze. Sjit, nou is niet alleen hun momentje onderbroken... nou zijn ze ook nog betrapt. Ze bijt even op haar lip.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Mel
    Melody ♪
Melody kijkt eventjes opzij naar Martin.
"Oh, Robertus kreeg zomaar eventjes van een volslagen onbekende persoon een toverstaf toegestuurd," zegt ze luchtig. "En de uil zorgde voor een groots entree, dat mocht natuurlijk niet missen."
Ze neemt een hap van haar brood.

    Ooc: wauw, dat was eigenlijk ook nog wel bijzonder lame xD
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Bertje1
    Spookjager
Robertus laat de staf tussen zijn vingers draaien.
"Hey... wat is dat nou?"
Faith kijkt op, en buigt zich wat dichter naar Robertus.
"Er zit een teken op..." mompelt hij fronzend. In het hout staat een doodshoofd gegraveerd die een zwaard lijkt in te slikken. Het doet Robertus te veel denken aan Het Duistere Teken, maar in plaats van een slang een zwaard... Hij kijkt gebiologeerd naar het macabere teken, en kijkt dan zwijgend op naar Faith die er niet begrijpend, maar in zekere zin ook geïntrigeerd naar kijkt.


Ooc: *te lui om banner er weer bij te pakken*
Amy

Amy schrikt als ze zachtjes Robertus' stem hoort, en ze kijkt geschrokken naar Liz. Vlug stopt ze het radiootje onder de lakens om het geluid te dempen.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:37 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Elizabeth


'Heb je niets beters te doen?'. En toen Amy nog; "Wegsneaken? En wat doe jij hier dan precies?"
Liz slaat haar armen over elkaar.

"Sorry hoor, ik kwam alleen even m'n sokken verwisselen," zegt ze, terwijl ze naar haar voeten wijst. "En toen zag ik dat de deur open stond, wou ik hem even dicht doen, en zag ik...". Kuch. Nou ja. Dat was wel duidelijk. Ze gebaart even met haar arm naar hen.
"Maar ga gerust verder, hoor," zegt ze, een beetje chagrijnig. "Ík zal jullie nu niet meer storen, veel plezier nog..."

Ze draait zich om en loopt de kamer uit, zoekt haar andere rode sok op - lollyrood is toch het beste uiteindelijk - en gaat weer naar beneden, waar ze zonder een woord te zeggen alvast begint af te ruimen.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 12:38 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 1
    Blondie's Biatch
Amy zucht opgelucht als Elizabeth weer weggaat, nadat ze iets over... sokken heeft gezegd? Okay, het zal wel... Godzijdank heeft ze Robertus niet gehoord. Maar zij ook niet. Ze kijkt eventjes opzij naar Finn.
"Heb jij gehoord wat hij zei?" fluistert ze, niet zeker wetend of Liz nog in de buurt is. Ze houdt het radiootje weer bij haar oor.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Bertje1
    Spookjager
Robertus staart een tijdje fronzend naar het teken.
"Waar zou het voor staan?" vraagt Faith uiteindelijk. Robertus haalt zijn schouders op. "Het lijkt op een soort familiewapen..."
Robertus glimlacht eventjes.
"Maar yay... nu kan ik weer spookjagen..." klinkt het zachtjes in zijn hoofd. Hij glundert even. Nu kan hij naar dat geheime zolderkamertje en het onderzoeken...
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:05 pm

Jackie.

Lalala. Omdat jullie geen rekening houden met Tom die gedumpt is bij zijn opa en oma en pas vanavond laat weer thuis is (met normale PC) gaat Jack zich er toch even mee bemoeien (En post Tom op deze bejaare computer).

Jack zit een tijdje in de woonkamer te denken. Ookal gaat er niks door zijn hoofd heen, toch doet hij alsof hij die in gedachten verzonken is. ^^
Als er iemand roept dat er voedsel is loopt Jack naar de keuken of whatever en neemt een broodje. Lalala. Jack eet rustig zijn broodje op en negeerd alle domme mensen die aan tafel zitten.

Als Bertje en Faith ergens zitten waarvan Tom niet weet waar, laat Tom Jack er toch heen lopen =D
"Dus." Zegt Jackiepooh tegen B&F.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:05 pm

''Er stond dus geen afzender op het pakje?'' vraagt hij als Martin hoort wat Mel verteld. Nou ja, als een onbekende de staf heeft gestuurd, staat er inderdaad geen afzender op het pakje. Domme vraag stelde Martin eigenlijk. ''Ik heb het toch helaas moeten missen.'' zegt hij dan uiteindelijk.

Vervolgens kijkt hij schuin naar Mel met een grijns. Daarna eet hij eindelijk zijn broodje op. Want Martin had nog steeds best wel honger.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:06 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Finn9
Blondie; the one who adores the bitch.

Finn kijkt Liz even na, en mompelt een paar verwensingen.
Dat die twee weken maar gauw om zijn.
"Heb jij gehoord wat hij zei?"
Finn knikt en bijt op zijn lip terwijl hij zich beter zet.
'Hij had het over een Teken, en ik weet welk Teken dat het is.'
Hij kijkt Amy aan en zwijgt om de spanning groter te maken. xD
'Ik had het daarnet opgemerkt toen ik naast hem stond, om de stok te bekijken, weet je.'
Finn legt zich dan op zijn buik, en grabbelt in zijn koffer naar een kladblokje en een potlood.
Hij zet zich weer rechtop naast Amy en begint vlug het teken te schetsen.
'Het ziet er zo ongeveer uit, als ik me goed herriner.'
Hij toont de tekening waar een doodshoofd opstaat die, als het lijkt, een zwaard aan het inslikken is.

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 BannerLils
Smart-ass

Lily werkt haar ontbijt naar binnen, terwijl de meeste mensen al de kamer verlaten.
Eerst Amy, dan Finn, daarna Liz en om te eindigen: Robertus met Faith.
Ze zucht even, staat recht en verlaat dan ook de kamer.
Ze komt de woonkamer in waar Robertus en Faith zijn.
'...Valt er iets te beleven?'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:06 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 1
    Blondie's Biatch
Amy kijkt zwijgend naar Finns schets.
"... zou het iets betekenen?" vraagt ze hem langzaam. "Wat denk je dat het is?"
"Een doodshoofd, Ames,"
Ja, d'ohh.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Faith2
    Feeder >D
Faith kijkt glimlachend op als er meer mensen binnenkomen.
"Niet echt veel," antwoordt ze Lily. "Hoewel..."
Ze kijkt naar Robertus.
"Mag ik even...?"
Hij knikt, en geeft haar zijn staf. Faith houdt hem voor Jack en Lily.
"Kennen jullie dit teken?" vraagt ze hen.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Mel
    Melody ♪
Melody knikt bij Martins woorden. Ze werkt haar laatste paar stukjes brood naar binnen en kijkt eventjes zwijgend naar Martin. Ze wou bijna voorstellen om naar de kamer te gaan, maar daar heeft ze eigenlijk niet zoveel zin in. Ze kijkt zwijgend toe hoe Elizabeth begint af te ruimen, en besluit dan ook te helpen. Ze kijkt eventjes achterom naar Martin.
"Help je afwassen?" grijnst ze. "Dat kan leuk worden."
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:06 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 BannerLils

"Kennen jullie dit teken?" Antwoordt Faith op haar vraag. Lily ploft neer in een stoel en neemt Bertjes stok over. "Kzal er voorzichtig mee zijn hoor." Grijnst ze even naar hem.

Dan bestudeert ze het teken en bijt op haar lip. "Hmm, komt me niet bekend voor. Al kan ik me precies wel eens herinneren dat ik het in één of ander boek heb zien staan." Zegt ze en ze kijkt op naar de rest. "Misschien vind je er wel iets over in de bibliotheek hierboven?"

Ze laat de staf zien aan Jack. "Jij een idee?" Vraagt ze en kijkt opzij naar hem.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:07 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Finn9
Blondie; the one who adores the bitch.

"... zou het iets betekenen? Wat denk je dat het is?"
Finn kijkt zwijgend naar de tekening en onderdrukt een zucht.
'Ergens heb ik het gevoel dat ik het al eens gezien heb. Maar waar?'
Hij krabbelt recht, loopt naar het raam toe en staart peinzend naar buiten.
Finn sluit zijn ogen en probeert voor de geest te halen waar hij het nog heeft gezien.
Plots kijkt hij geschokt om, zijn blik op Amy rustend.
'Ik heb het gezien in de bib!'
Hij trekt Amy mee aan haar arm, en stormt de kamer uit.
Algauw komen ze de bibliotheek in, die godzijdank leeg is, en hij wijst naar een hoekje van de grote haard, waar ook het teken staat.
'...Misschien is dit het embleem van het huis?'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:07 pm

e=9]Blondie's Biatch[/size][/list]Amy kijkt Finn nieuwsgierig aan als hij zegt het teken al gezien te hebben. Ze schrikt een beetje als hij haar aan haar arm meetrekt, naar de bieb. Ze staart een tijdje naar het embleem in het hoekje van de haard. "Het huisembleem..." peinst ze hardop. "Een familiewapen... welke familie? Wie uit het huis zou Robertus die staf sturen? Abott? Waarom zou hij? Tenzij hij en Robertus echt onder één hoedje sturen..."
Ze staart nadenkend naar het embleem.
"Wacht, waar is dat boek? Met Lord Abott?" vraagt ze dan. Waar had ze die ook al weer gelegd? Ze begint de planken af te snuffelen.[/color]

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Bertje1
    Spookjager
"Kzal er voorzichtig mee zijn hoor."
Robertus glimlacht eventjes flauwtjes bij Lily's woorden.
"Ja, we zouden de bibliotheek kunnen proberen," zegt hij dan langzaam. Stel je voor... dat zijn staf... antiek is! :O Waaauw! Dat zou hip zijn! Maar dan is hij gewoon een lopende schatkist, antieke staffen zijn duur... Hij glimlacht eventjes bij het idee.
"Misschien dat we zo wel kunnen kijken," zegt hij dan, en hij zakt een beetje ontspannen onderuit in de sofa.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:07 pm

Martin drinkt langzaam zijn thee op, die inmiddels niet zo heet meer is. Vervolgens ziet hij hoe Liz zwijgzaam de tafel aan het ruimen is, die heeft er zin in. Dan besloot Mel om ook te helpen en hoort hij wat ze vraagt.

''Tuurlijk heb ik zin in afwassen.'' zegt hij grijnzend. Want ja, Martin was geen spannende dingen van plan vandaag, althans nog niet. ''Dat zal best.'' vervolgt hij als hij richting de keuken loopt.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:08 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Finn9
Blondie; the one who adores the bitch.

"Het huisembleem... "Een familiewapen... welke familie? Wie uit het huis zou Robertus die staf sturen? Abott? Waarom zou hij? Tenzij hij en Robertus echt onder één hoedje sturen..."
Finn knikt gretig, haast alsof hij zijn hoofd er wil afknallen, en kijkt opzij naar Amypooh.
Dan richt hij zijn blik terug naar het embleem, en laat zijn vinger er even over gaan.
"Wacht, waar is dat boek? Met Lord Abott?"
'Die stond meer naar het einde toe.'
Finn loopt naar een plank toe, kijkt even vlug naar de ruggen en haalt dan een sjofel boek boven.
'Hierzo.'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:08 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 1
    Blondie's Biatch
Amy pakt het boek gretig aan van Finn en begint te bladeren. Ergens in het midden zit tussen de vergeelde bladzijdes een opgevouwen blad gestopt. Voorzichtig haalt Amy het ertussenuit en vouwt het open.
"Oef, dat ding is groot..."
Ze legt hem op de tafel en vouwt hem verder op; hij beslaat de hele tafel. Ze laat haar blik erover glijden.
"Het lijkt een... stamboom..." zegt ze langzaam. "En ja, kijk daar, daar zit dat embleem."
Maar waar staat die familienaam? En ze kan Abott ook helemaal nergens vinden. Hmm...


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Mel
    Melody ♪
Melody grijnst naar Martin en pakt er dan een bord bij terwijl ze de kraan opengooit.
"Wil jij afwassen?" vraagt ze met onschuldige oogjes. "Dan droog ik af."
Ze gaat al klaar staan met een handdoek.
"Maar niet met sop gaan gooien, hè?" voegt ze er grijnzend aan toe.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:08 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Elizabeth


Elizabeth wordt alweer wat rustiger. Misschien had ze gewoon die deur niet moeten dichtdoen... Of ja, eigenlijk wel. Nou ja, ze had hen nou eenmaal gezien, en ze leken het niet erg leuk te vinden. Liz besluit dat ze voorlopig nog eventjes haar mond zal houden.

"Ik was wel af," zegt ze tegen Melody. Dan heb ik tenminste wat te doen, kan ik ook geen zoenende stelletjes meer tegen het lijf lopen....
Liz pakt de afwasborstel en de zeep en giet er flink wat van in. "Zo, dat schuimt lekker," zegt ze met een half lachje. "Oh, tenzij jij natuurlijk per se wil afwassen, Martin?" Onschuldig spat ze wat schuim in zijn richting.
"Ik hoop dat er vandaag geen enge dingen zullen gebeuren," zucht ze dan, weer wat serieuzer. "Maar ja, is de paus katholiek? Natuurlijk gebeuren die..."
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:09 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Faith1

Faith kijkt eventjes bedenkelijk naar Lily, die Jack het teken laat zien. "Hmm.. de bib is misschien wel een idee. Hoewel... waar moeten we beginnen met zoeken?" Ze kijkt naar Robertus die het zich gemakkelijk maakt. "Maar ik heb zelf geen beter idee. Vooruit dan maar." Als niemand aanstalten maakt om op te staan, doet ze het zelf maar. Faith staat recht en wacht tot iemand haar gezelschap geeft. Ondertussen dwalen haar gedachten af naar Madison en wordt ze weer ietsje somber. Hopelijk hebben ze vandaag meer geluk.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:09 pm

Hij kan het niet laten om ook eventjes te grijzen als hij Mel hoort. ''Ik wil inderdaad wel afwassen, aangezien jij dat de vorige keer hebt gedaan.'' zegt Martin uiteindelijk. Of was het nou andersom? Martin weet het niet meer.

''Nee, ik beloof dat ik niet met sop zal gooien.'' vervolgt hij dan. Uiteindelijk hoort hij wat Liz vraagt. ''Mij maakt het niks uit hoor, we zouden het ook om de beurt kunnen doen.'' zegt hij dan eerlijk. Dan hoort hij wat ze daarna zegt. ''Tsja, je weet het maar nooit.'' Ook deze woorden kwamen eerlijk uit zijn mond.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do dec 04, 2008 7:09 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Bertje1
    Spookjager
Robertus kijkt eventjes op naar Faith, die opstaat. Hij krabbelt overeind, en gaat naast Faith staan. Hij ziet hoe haar gezicht weer wat somberder gaat staan.
"Gaat het wel?" vraagt hij zachtjes. Hij legt heel voorzichtig zijn hand op haar schouder en geeft haar een heel klein, zacht, bemoedigend duwtje, voordat hij haar voorgaat op weg naar de bibliotheek, ervanuitgaande dat ze volgt. Achter zich hoort hij een luid geblaf; Fikkie komt zijn kant op springen en springt blij tegen zijn benen op.

    Ooc: jongens, jongens, we waren Fikkie helemaal vergeten xO


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Mel
    Melody ♪
Melody kijkt eventjes vluchtig naar Elizabeth.
"Ís de paus katholiek?" grijnst ze. Ze pakt de handdoek en gaat met een klein grijnsje klaarstaan.
"Dus, hoe denken jullie dat jullie eraan gaan in dit huis?" vraagt ze luchtig. "Verdrinking? Vergif? Doorgesneden keel? Of wurging door Bertje?"
Haar hand gaat onwillekeurig eventjes naar haar eigen keel, van haar bijna-doodervaring - weliswaar niet door Robertus. Ze stopt hem snel weer terug en grijnst weer luchtig.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 9 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 16 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum