Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Pagina 2 van 16 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith ma nov 24, 2008 9:47 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Jackie

Jack glimlach als Maddie hem een knuffel geeft. Hij knuffelt terug en luisterd naar wat ze zegt. "Dan moet ik dat maar snel leren," fluisterd hij in Maddie's oor.

Net als hij Madison los laat, hoort hij een gil. "Barbie." Dat moest wel, wie zou er anders op die manier gillen?
Hij rent naar de kamer van Barbie en ziet nog net dat zij eruit vliegt en bij Marty in zijn armen vliegt. "Zo, net van Finnypooh af, begint meteen aan een nieuw slachtoffer." Zegt hij sarcastisch. Hij loopt naar de twee toe en kijkt de kamer in. "Hé, is die niet die ene gast die eigenlijk als zo'n 2 dagen in de bibliotheek zit?" Is het eerste wat hij vraagt als hij Clive ziet hangen. "Da's echt zielig." Ach ja, iedereen gaat hier zo'n beetje dood, het maakt Jack niet veel uit (Zolang hij het zelf maar niet is =D)
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith ma nov 24, 2008 9:47 pm

Ow, wat een vriendelijk antwoord toch weer. Hoe moet Martin reageren? Het lijkt er op alsof iedereen vandaag snauwerige opmerkingen tegen hem maakt. ''Ja, dat snap ik.'' komt er uiteindelijk uit zijn mond. ''Ik wou alleen maar praten." vervolgt hij. Maar dan ineens hoort hij Amy gillen, de deur open knallen en komt er iets tegen hem aanbotsen. Na eventjes met zijn ogen te hebben geknipperd ziet hij het Amy is die tegen hem aan is gebotst.

Terwijl hij Amy van zich af probeert te duwen hoort hij de stem van Jack ineens. Djeez, waar komt die nou weer vandaan. ''Kan je ook normaal doen.'' zegt hij geirriteerd. Uiteindelijk weet hij op te staan en daarna kan hij eindelijk zien waar Amy zo van geschrokken. Hij kijkt langzaam de kamer in en ziet dan Clive dood aan de muur genageld. Nee he, niet weer een dooie.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith ma nov 24, 2008 9:48 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Maddie


Madison glimlacht als Jack zegt dat hij het dan maar snel moet leren. Een schreeuw laat haar echter opschrikken en ze wilt Jack net van republiek dienen omdat hij 'barbie' als hij al weg is. Nou ja! Ze rent hem toch maar achterna.

Een tiental seconde later komt Madison aan bij het tafereel en ziet daar Amy geschokte gezicht. Ze wilt vragen wat er is gebeurd tot ze een blik werpt in de kamer. Een gilletje ontsnapt ook uit haar mond, waarna ze meteen haar handen voor haar ogen slaat. Niet weer iemand. Ze draait zich om en haalt haar handen weg. "Kan iemand Faith halen?" vraagt ze zachtjes. Haar benen protesteren in ieder geval minstens één stap naar voren te zetten.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith ma nov 24, 2008 9:48 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Ames10
    The Devil who wears Prada
Amy voelt hoe Martin haar van zich af probeert te duwen, maar ze weigert ronduit. Na een tijdje stapt ze heel voorzichtig van hem vandaan en draait zich met de rug naar de kamer, terwijl ze in een soort zelf-omhelzendgebaar haar armen vastpakt en zachtjes snikt en trilt.
"Weg, weg, weg, ik moet hier weg o.o" galmt het door haar hoofd. "Wat kan mij dat stomme geld nou schelen? Ik. Moet. Hier. Weg. !"
Ze staart nietsziend voor zich uit, met de uitdrukking van pure schok en angst haast permanent op haar gezicht gebrand. Het beeld van de man die daar boven haar bed hangt, van het bloed dat zich in de vezels van haar lakens druipt... ze zitten op haar netvlies gebrand. De houten staak die het lijk aan de muur houdt, alsof hij een foto of een schilderij is... een memo, om ze eraan te herinneren waar ze zich in hebben begeven... Ze rilt nog een keer, en hoort dan vaagjes Madison iets zeggen.
"F-Faith halen?" trilt ze, met een snik. "Hij is dóód! Wat kan Faith daaraan doen?!"
Haar stem slaat op het einde hysterisch over.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith ma nov 24, 2008 9:49 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Jackie

"Ik ben het voor het eerst en waarschijnlijk ook voor het laatst in mijn leven met- Amy eens." Zegt Jack, die met veel moeite 'Amy' kon zeggen in plaats van 'Barbie.'
"Ik zou niet weten wat Faith hieraan zou kunnen doen." Hij loopt de kamer uit en neemt Maddie aan haar arm mee naar buiten. "Ga maar even zitten ofzo."

Jack heeft eigenlijk geen idee wat hij moet doen dus loopt hij de kamer weer in. "Dit gaat even pijn doen." Zegt hij sarcastisch als hij de staak uit Clive trekt en hem meteen met behulp van zijn toverstok laat zweven. "Waar hebben jullie de andere doden gedeponeerd?" Vraagt hij aan Marty, die als enige (op Jack na) nog normaal reageerd.


Laatst aangepast door Faith op ma nov 24, 2008 9:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith ma nov 24, 2008 9:49 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Finn2-1
Blondie; Not stupid, just blond.

Finn wandelt ontzet naar zijn kamer toe, terwijl hij de twee meisjes naar de hel wenst.
Meisjes...Bah.
Met een hoop gemompel slaat hij zijn kamerdeur achter zich dicht, en kijkt geërgerd naar de puinhoop dat nog steeds in zijn kamer heerst.
Hij wil het net uitgillen van frustratie als iemand hem voor is en een haast enge gil door het huis laat ontsnappen.
Finn trekt haastig de deur open, ziet Martin voor Amy's deur staan, de deur vliegt algauw open, Amy smakt tegen Martin aan terwijl hij die probeert van hem af te werken.
Finn kijkt er even raar naar.
Amy tegen Martin? No way...
Algauw komen Jack en Madison ook toe, die geschokt de kamer van Amy inkijken.
'...Wat is er aan de ha-' Finn zwijgt en trekt grote ogen als hij eenmaal aan de kamer is toegekomen en het tafereel ziet.
'Dit kun je niet menen...' Mompelt hij ontzet terwijl hij naar de dode Clive staart.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:31 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 BannerLils

'...Ik praat tegen geeneen van de twee meer, zolang jullie niet normaal kunnen doen!...PUBERS!'
Lily kijkt ontzet naar Finn die tussen hen in staat. "Pardon?! Het is wel Miss Truttebel daar die voor problemen zorgt hé!" Lily wordt nog meer slechtgezind als Finn er dan ook nog is vandoor gaat. "Oh, greaaat!" Zegt ze sarcastisch.

Ze negeert Amy's look-of-death en kijkt haar na als ze wegloopt. Ze mompelt wat en kijkt om naar kroonluchter die nog steeds op de grond ligt. Met wat gemompel laat ze hem maar verdwijnen en laat zich vallen op haar bed.
Een paar seconden later hoort ze een gil van Barbie. 'No way dat ik daar nu naar toe ga...' Denkt ze bij zichzelf en blijft rustig liggen.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:31 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Ames10
    The Devil who wears Prada
Amy staart naar de vloer en jammert zachtjes, haast geluidloos. Niet. Leuk. Niet. Leuk. Niet. Leuk. NIET LEUK!
Ze kijkt opgelucht op als ze Finns stem hoort-
"JIJ WAS BOOS!"
Oh ja, foutje. Ze wendt haar hoofd met een pfuh-gezicht af.
"Wat er aan de hand is," mompelt ze, en ze onderdrukt een paar snikken, "is dat er een vent boven mijn bed aan de muur is genageld."
Ze krijgt het er met veel moeite en heel langzaam uit. Ze wíl er niet naar kijken. Het was afschuwelijk. Maar toch dwingt haar nieuwsgierigheid haar. Ze draait zich langzaam om, en ziet dat Jack de man van de muur heeft gehaald. Ze huivert.
"K-kan je hem niet gewoon laten verdwijnen?" vraagt ze.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:31 am

Men, hij staat nu eindelijk op twee benen en hij heeft gezien wat er aan de hand is. Alleen Amy heeft hem nog steeds beet. Tijd om daar verandering in te brengen. ''Amy, laat me alsjeblieft is los?'' zegt hij lichtelijk boos. Uiteindelijk laat ze hem los en kan hij hij weer adem halen. Vervolgens is Madison en Jack stapt de kamer opnieuw binnen.

Die laatste trekt de staak uit Clive en laat het lijk zweven. ''In de tuin.'' zegt Martin wanneer hij merkt dat Jack tegen hem praat. Ook Finn is er ineens. ''Ja, dit kunnen we wel menen.'' vervolgt hij, maar dit keer tegen Finn.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:32 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Jackie

"In de tuin?" Hij kijkt naar Martin als die antwoord geeft op Jacks vraag waar de lijken gedumpt waren. "Wat een goeie plek, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb," vervolgd hij sarcastisch waarna hij weg loopt, terwijl Clive voor hem uit zweeft.

Aangekomen in de tuin laat hij Clive subtiel om de grond vallen. 'Nouja, hij is toch al dood.' Zegt een vriendelijk stemmetje in zijn hoofd. "Zullen we je maar naast de rest begraven?" Vraagt hij aan de dooie terwijl hij met zijn toverstok een kuil graaft. Als de kuil klaar is, sommeert Jack een zeil en wikkeld dat om Clive heen. "Eh- Rust zacht dan maar?" Hij laat Clive in het gat zakken en tovert de aarde er weer overheen. Zo, dat is ook weer gebeurt.

Hij stap het bescheiden optrekje van dhr. Abott weer binnen en loopt naar Barbies kamer om haar het heugelijke feit mede te delen dat dhr. Clive zijn rustplaats heeft gevonden. "Zo, die is verdwenen zoals uwe majesteit me opdroeg." Zegt hij sarcastisch terwijl hij een buiging voor Barbie maakt.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:32 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Finn2-1
Blondie; Not stupid, just blond.

"Wat er aan de hand is, is dat er een vent boven mijn bed aan de muur is genageld." (Sorry Gen, Amy is roze voor mij! xD Lekker puh!)
'Je meent het?' Antwoord hij verbluft, terwijl hij naar Clive staart.
Dit begint echt de spuigaten uit te lopen...
Hij bijt op zijn lip en kijkt zwijgend toe hoe ze het lijk van de muur halen, even beraadslagen waar ze hem kunnen begraven, met hier en daar een sarcastische toon van Jack, om dan uiteindelijk te zien hoe ze Clive naar de tuin brengen.
Finn kijkt even opzij naar Amy, en onderdrukt de drang om haar een knuffel te geven. Ze deed nu tenminste een beetje afstandelijk. -.-"
Ook al heeft hij nu wel medelijden met haar.
Hij aarzelt even maar zegt dan: 'Als je liever niet in je kamer wil slapen...Neem mijn kamer maar, ik ga wel rusten in de woonkamer.'
Hij kijkt haar vragend aan maar richt zijn blik dan op als hij Jack hoort.
"Zo, die is verdwenen zoals uwe majesteit me opdroeg."
'Kom nou, doe es effe normaal. Je zou zelf schrikken als er iemand boven je bed hangt.' Hij zucht even en loopt terug naar zijn kamer. 'Ik ga verder mijn boeltje opruimen.'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:33 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Ames10
    The Devil who wears Prada
    Ooc: lól, Trijn xD eigenlijk is ze op dit moment geel [a]
Amy zucht opgelucht als Jack weggaat met het lijk. Godzijdank, dat is dan ook weer gedaan. Ze staart voor zich uit, als ze Finn ineens hoort.
"Als je liever niet in je kamer wil slapen...Neem mijn kamer maar, ik ga wel rusten in de woonkamer."
Ze kijkt hem eventjes verbluft aan. Zei 'ie dat nou? Haar geweten slaakt een geïrriteerde zucht. Ze wil hem net weer antwoorden als ze Jack hoort.
"Zo, die is verdwenen zoals uwe majesteit me opdroeg."
Ze kijkt hem vals aan. Ooh, dus hij ging zo doen? Amypower! >D
"Mooi," zegt ze koeltjes. "Dan kan je je nu bij alle andere narren opsluiten."
Ze loopt met een pfuh-gezicht achter Finn aan; die heeft haar nu wel nieuwsgierig gemaakt. Ze blijft eventjes twijfelend in de deuropening staan, maar klopt dan toch zachtjes op de deur en stapt meteen naar binnen.
"F-Finn?" vraagt ze zachtjes. "Meende je dat nou? Wat je net zei?"
Ze blijft hem eventjes zwijgend aankijken, en laat haar blik op de rommel glijden. Ze slikt eventjes.
"Het..."
"Sjees, jij hoorde boos te zijn T_T"
"H-het... het ss-"
"Waarom is dit zo moeilijk?"
Ze zucht eventjes.
"Het spijt me," fluistert ze eindelijk, en ze staart naar haar voeten. "Ik weet niet wat me bezielde. Ik was gewoon... boos..."
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:33 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Jackie

Jack krijgt meteen commentaar van Finnypooh en Barbie als hij weer bij de kamer van Barbie staat. "Nee, Finnypooh, ik zou niet schrikken." Jack zou vast wel schrikken, maar dat geeft hij niet toe natuurlijk.
"Narren?" Vraagt hij verbaasd aan Barbie voordat ze achter Finnypooh aanloopt. "Dan mag ik toch wel jouw make-up lenen he?" Roept hij achter haar aan.

Als Barbie en Finnypooh weg zijn, keert hij zich om naar Maddie. "Gaat 't?" Zachtjes slaat hij een arm om haar heen. "Zullen we even naar Faith gaan?" Vraagt hij fluisterend.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:33 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Maddie


Madison laat alles langs zich heen gaan. Met Clive, komen de gedachtes dat ze opgesloten zat in haar kamer weer helemaal boven. Langzaam wiegt ze zichzelf heen en weer om te kalmeren. 'Je zit niet opgesloten, je hebt gewoon de ruimte' spreekt ze zichzelf in gedachte toe.

Ze glimlacht naar Jack toe als die zijn arm om haar heen slaat. "Het gaat wel," zegt ze zachtjes terug. Dan begint hij over Faith. Haar te zoeken. Ze heeft helemaal geen zin in Faith. Ze heeft haar blik wel gezien! Die wilt haar alleen maar een preek gaan geven, zoals ze altijd doet als ze goed omgaat met een jongen. "Ik heb even geen zin in Faith," zegt ze waarheidsgetrouw.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:34 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Finn2-1
Blondie; Not stupid, just blond.

Hij duwt de deur achter zich dicht en slaakt een zucht, terwijl hij geërgerd naar de hoop rommel kijkt.
'Dank je wel, Amy...' Mompelt hij en raapt een paar dingen op om daarna in een van de koffers te gooien.
Hij kijkt om als er iemand op zijn deur klopt en wil net 'binnen' zeggen maar de persoon is hem voor.
Hij ziet Amy in de deuropening staan, en gooit nog een laatste dingetje in de koffer om haar daarna aan te kijken met een vragende blik.
'Wat is er?'
"Meende je dat nou? Wat je net zei?" (Zo goed, Gen? xD)
Finn ploft neer tussen de rommel op zijn bed en kijkt haar aan.
'Nuja, ik kan je toch moeilijk laten slapen op een kamer waar er net iemand vermoord is?' Antwoordt hij. 'De sofa zal ook wel zacht zijn.' Vervolgt hij dan.
Hij trekt een wenkbrauw op als ze even met een zin stottert.
Gooi het er dan toch gewoon uit, meid.
Het spijt me, Ik weet niet wat me bezielde. Ik was gewoon... boos..."
Zie je? Moeilijk hé...
Hij glimlacht even en gooit verder dingen in de koffer naast hem.
'Laat maar zitten, Amy.'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:34 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Jackie

Jack kijkt met een verbaasde blik naar Maddie. "Okee, volgens mij gaat het niet helemaal goed met je. Net moesten we Faith van je halen en dat deden we niet, nu wil ik je naar Faith brengen en dan wil je zelf niet." Hij staat op en loopt naar zijn kamer. Djeez. Meisjes zijn zó moeilijk soms.

Met een nors gezicht slaat Jack de deur van zijn kamer open en ziet hij Finnypooh&Barbie staan. Nog net vangt Jack iets op over Amy en Finns bed (xD) en dit keer kijkt hij niet boos, sarcastisch of nors maar verbaasd. "Hallo, ik heb net die dooie Clive uit je kamer gehaald en hem in de tuin begraven en als dank mag Barbie van Finnypooh een nachtje bij onze Jack op de kamer?" Zijn verbazing maakt plaats voor woede en hij kijkt Finnypooh aan. "Jij zorgt maar voor een romatische slaapplek voor jullie allebei maar ik wil haar níét op mijn kamer hebben!" Schreeuwt hij naar Finn. Deze mensen hier waren geschift. Allemaal. Misschien was Maddie nog enigsinds normaal maar die begon nu ook weer met gedoe over Faith. "Arghgrmblpfuh!" En na deze intelectuele tekst stamp Jack de kamer uit.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:35 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Mel
    Melody ♪
    Ooc: *gooit Bertje en Mel er ook maar weer eens tussen*
Mel en Bertje, sitting in a tree- neuh, grapje. Mel zucht enigzins verveeld. Damn, het duurt lang voor er levende wezens naar beneden komen. Waarom had ze passen op Bertje ook alweer aangeboden? '=.=
Bertje verveelt zich overduidelijk ook. Hij kijkt eventjes inschattend naar Melody, maar dringt dan toch weer aan.
"Waarom heb je een fobie voor clowns?"

>.<
"Waarom heb je een fobie voor vrouwen?"

"Pardon?"
"Ligt het aan mij, of kwam er een vrouw uit de kast vallen?"
"... Ik ben niet bang voor vrouwen!"
Een grijns.
"Zombievrouwen dan?"

"Goeie god..."
Hij zucht, en Mel kijkt hem onschuldig aan. Hij kijkt haar enigzins verwijtend aan.
"Je was me nog een uitleg verschuldigd," herinnert hij haar eraan.

"En daar stond iets tegenover, remember?"
Robertus kijkt haar eventjes overwegend aan. Hij ziet al waar dit heen gaat. Hij zucht eventjes. Mel gaat geïnteresseerd rechtop zitten. Oehoe, spannend! >D
"Dat was niet gewoon een vrouw," zucht Robertus. "Dat was mijn zus-"

"Je bent bang voor je zus?"
"Mág ik even? >.< Hoe dan ook, dat was mijn zus, Jasprina. Ze werd uitgehuwelijkt - net als mijn andere twee zussen, overigens - maar zij was als enige er diep ongelukkig mee. En ze schoot in depressie."
Hij zwijgt eventjes. Waarom vertelt hij dit eigenlijk? Oh well, nou hij begonnen is kan hij het net zo goed afmaken.
"De ochtend na haar bruiloft kwam ze niet opdagen bij het familieontbijt, dus ik ging haar zoeken. En ik vond haar. Dood."
Hij slikt eventjes.
"Dat is dus mijn angst. Haar dood. Maar ze is al jaren dood, dus eigenlijk slaat dat helemaal nergens op... Stom hè?"

Uhhuh.
"Nah."

Hij hoort het niet echt. Hij grijnst eventjes lichtjes.
"Maar niet half zo stom als Clive's grootste angst," grinnikt hij. "Die is bang voor jurken."

Mel lacht. Zomg, wat ooc. Don't kill me, Ez [a]
"Waar zou die vent uithangen (xD) denk je?" vraagt ze.
Robertus haalt zijn schouders op.
"Geen idee," zegt hij. "Het zou me niets verbazen als hij dood zou zijn."

    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Bertje1


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Ames10
    The Devil who wears Prada
Amy knippert Finn verbaasd aan. Seriously? Laat maar? That's it? Zo makkelijk? Wauw, ze moet vaker haar excuses aanbieden. Ze zucht opgelucht. Ze kijkt vertwijfeld naar de zooi. En nu is ze verplicht om te helpen, right? *sigh*

Ze wordt al onderbroken door Jack. Oh yeah, right, dat was ook zo. Ze delen een kamer. Ze blijft hem eventjes zwijgend aankijken als hij tegen hen tiert. Nadat hij een kreet van Amy's niveau heeft uitgeslaakt (xD dat moest gewoon even, sawrry =']) keert ze zich weer naar Finn.
"Ik vind het echt héél erg lief, echt waar, maar ik geloof dat ik er net zo veel zin in heb als Jack," zegt ze met een flauw glimlachje. En dan, omg, hoe dúrft Jack zo tegen haar te doen, pfuhgrmblaargh! Ze blijft eventjes afwachtend staan.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:35 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Finn4
Blondie; Not stupid, just blond.

Finn mompelt iets en doet rustig verder met een paar spulletjes op te rapen.
Hij trekt even bleek als hij de kapotte foto opmerkt van Lily en hem.
NOOOOOOOOZ
Hij raapt de stukjes op en kijkt er even beteuterd naar.
How dares she?!
Net als hij er iets wil over zeggen, jumpt Jack de kamer binnen en begint een tirade tegen Finn, die haast lachwekkend is.
"Jij zorgt maar voor een romatische slaapplek voor jullie allebei maar ik wil haar níét op mijn kamer hebben!"
' Ga jij dan daar slapen, Jack? Als je toch zo graag daar wilt slapen.'
Hij knippert met zijn ogen als Jack de kamer verlaat met een Arghgrmblpfuh!
Arghgrmblpfuh?" Finn bijt op zijn lip maar proest het dan uit.
"Ik vind het echt héél erg lief, echt waar, maar ik geloof dat ik er net zo veel zin in heb als Jack,"
Finn haalt zijn schouders op en duwt de koffers weer onder zijn bed.
'Ook goed, ga jij het dan maar tegen meneer Arghrmblpfuh zeggen. Dat hij niets heeft te vrezen, dat hij mooi samen met mij op een kamertje mag blijven liggen, als hij daar toch zo op gebrand is.'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:35 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Ames10
    The Devil who wears Prada
Amy kijkt Finn eventjes aan. Ze slikt als ze merkt dat hij wat in zijn handen heeft. Iets wat té veel lijkt op een foto... een foto van hem en Lily...
"RUN, AMY, RUN!"

"Ook goed, ga jij het dan maar tegen meneer Arghrmblpfuh zeggen. Dat hij niets heeft te vrezen, dat hij mooi samen met mij op een kamertje mag blijven liggen, als hij daar toch zo op gebrand is."
"O-ok..." zegt ze zachtjes. "Z-zal ik strakjes anders helpen opruimen?"
"Must get out of here before he kills me O.o"
"H-het spijt me echt..." Ze kijkt hem een beetje pijnlijk aan.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:36 am

''Ja, in de tuin.'' zegt hij nog maar is een keer ter bevestiging. Aangezien Jack hem kennelijk niet goed hoorde. ''Nu wel.'' vervolgt hij lichtelijk boos. Djeez, waarom moest die gast sinds zijn aankomst nou altijd zo sarcastisch doen?

En uiteindelijk ging Jack het lijk in de tuin begraven. Daarnaast waren Amy en Finn weg. Zouden ze sorry tegen elkaar gaan zeggen? Maar goed, wat ging Martin nu doen? Het slechte nieuws maar aan Mel en Bertje vertellen. Uiteindelijk neemt Martin de trap naar beneden en even later is hij in de woonkamer. ''Clive is dood.'' zegt hij meer tegen Mel dan Robertus. ''We vonden hem doorboord aan de muur in Amy's kamer.'' vervolgt hij dan maar.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:36 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Finn4
Blondie; Not stupid, just blond.

Finn legt de stukjes, met een zielig gezicht, neer op zijn nachtkastje.
Hij zou het straks wel herstellen, in de mate dat het nog zou lukken.
"O-ok...Z-zal ik strakjes anders helpen opruimen?"
Finn kijkt zwijgend op naar haar en zwijgt even.
'Ga maar gewoon naar Jack, voordat die gast tegen iedereen gaat zeuren met hier en daar sarcastische toontjes.' Hij rolt zijn ogen en trekt dan zijn toverstok om de foto te repareren.
"H-het spijt me echt..."
Finn kijkt op en bijt op zijn lip.
'Nou, ik zou zeggen: Repareer jij het maar lekker.' Hij zwijgt even en vervolgt dan: 'Maar lijkt me beter toch van niet, voordat het "per ongeluk' in de fik schiet.'
Ok, dat laatste is gemeen. Maar Finn heeft er eventjes allemaal genoeg van, ook al vindt hij Amy stiekem nog steeds lief, op bepaalde momenten weliswaar, maar van die foto moest ze afblijven.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:36 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Mel
    Melody ♪
Melody kijkt op als Martin binnenkomt. Finally, folks! Ze trekt een pijnlijk gezicht als hij over Clive vertelt.
"Ik zei het toch!" roept Robertus, haast zelfvoldaan. Melody kijkt hem vernietigend aan.
"Dat was té blij..."
Hij schraapt eventjes beschaamd zijn keel, en Melody kijkt hem met achterdocht aan. Zou hij hem vermoord hebben? Dat hij liegt?

"Ik weet wat je denkt," gromt Robertus grimmig. "Maar heb ik niet al die tijd hier vastgebonden gezeten?"
Hij kijkt eventjes naar Martin, die zou het vast wel kunnen bevestigen, right?

"En het lijk?" vraagt Melody, zich weer op Martin richtend. "Is het al weg? Of hangt het daar nog gezellig rond?"

    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Bertje1


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Ames10
    The Devil who wears Prada
Amy slikt eventjes. Schuldgevoel T_T Waarom moet dat zoveel pijn doen? >.< Ze stapt langzaam achteruit.
"Ok..." zegt ze zachtjes. "Ik laat je wel eventjes alleen."
Ze loopt langzaam de kamer uit.

What next? Jack zoeken? Neuh, geen zin in. Maar wat dan? Ze zucht met enige tegenzin. Persoonlijk had ze niet zoveel zin om in de woonkamer te gaan slapen, en ze heeft niet echt het idee dat er veel andere mensen die een aanbod als Finns zouden maken. Dus loopt ze met tegenzin naar haar kamer en kijkt slikkend en met afschuw naar het bloed aan de muur en op haar bed. Ze huivert en trekt haar staf, waarna ze met een brok in haar keel langzaam de kamer probeert schoon te maken.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:39 am

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 28jy9hk
Nieuwe Jackbanner! Aangezien Gen een HM filmpje wilt maken en Jack erin voor moet komen, hebben we besloten dat Sawyer het meest op mijn vorige personage lijkt xD

Jack staan nog steeds te Arghgrmblpfuh-en op de gang als Amy naar buiten komt en hem negeerd. 'Laat die Barbie maar,' zegt het vriendelijke stemmetje in zijn hoofd. Na een tijdje loopt Jackypooh maar naar de huiskamer.

"Nee, het lijk heb ik begraven in de tuin." Net toen Jack binnen kwam hoorde hij Mel vragen of Clive nog steeds op de kamer hing.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:39 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Mel
    Melody ♪
Melody kijkt op als Jack binnenkomt en de mededeling over Clive's vast hele ceremoniele begravenis doet.
"Misschien dat we strakjes Chris ook maar eventjes snel moeten begraven," zegt ze met een knikje naar Liz, die nog steeds doelloos in de deuropening staat met de zwevende Chris aan haar zijde.

Ze schrikt op als ze een hard gerommel of geknor ofzo hoort.
"Wat was dat?" vraagt ze, in het algemeen, een beetje verward.

"Dat was mijn maag," antwoordt Robertus met een "^^-gezichtje.
"Serieus, je zit hier vastgebonden nadat er twee mensen dood zijn gegaan, en één iemand bijna twee keer dood is gegaan, en jij denkt aan eten?"
"Sorry hoor..."
Nah, can't blame him. Om eerlijk te zijn ging er bij Mel ook wel wat in. Ze staat op.
"Ik ga wel eventjes wat maken," zegt ze. "Jij moet zeker ook?" voegt ze er met een zucht aan toe tegen Robertus.

"Als ik het zelf had gekund, had ik dat ook gedaan."
Whatever. Niet dat het Mel veel kan schelen.
"Houden jullie eventjes een oogje in het zeil?" vraagt ze aan Jack en Martin, vooral aan Martin. "Als je ook wil, zal je het zelf eventjes moeten maken."
Ze loopt de woonkamer uit naar de keuken. Oeh, wat is ze toch weer behulpzaam. Ze is zo trots op haarzelf =D


    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Bertje1
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di nov 25, 2008 1:40 am

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Maddie


Madison zit nog steeds op de grond terwijl iedereen langzaam allemaal wegloopt. Ze kan er niks aandoen. Ze weet nu al dat haar benen haar niet zullen kunnen dragen als ze zelfs al zou willen. Ze snapt helemaal niks meer van Jack! Terwijl ze altijd had gedacht dat ze mensenkennis had. Blijkbaar heeft ze dat dus mis...
Ze word uit haar gedachte gehaald als iemand haar ruw beetpakt en haar hardhandig laat opstaan. Madison's ogen verwijdden zich en een gil ontsnapt uit haar mond die vrijwel direct word gesmoord door een hand. Ze heeft geen idee of iemand het zelfs ook maar gehoord heeft! Een nat doekje word voor haar neus gehouden en al snel is Madison bewustzijn verdwenen, eveneens als Madison zelf. (a)
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 2 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 16 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum