Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Pagina 11 van 16 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:58 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Faith1

Faith zit gespannen in de zetel, terwijl ze om de vijf minuten weer eens een freaky fact meemaakt. Ze vindt het niet leuk maar het is beter dan te moeten dansen met geesten. Ze zucht opgelucht als Robertus binnenkomt en kijkt ongelovig op als hij zegt een uitweg gevonden te hebben.
"Wauw! Waar- hoe- wanneer- ..." Ze geraakt niet meer uit haar woorden want ze is zo opgewonden. Faith negeert even de geesten die langszweven en wacht vol spanning af tot Robertus gaat uitleggen hoe hij een uitweg heeft gevonden.

Ze kijkt een beetje geïrriteerd op als ze een vreemd geluid hoort - waarschijnlijk weer de zoveelste poging van een geest om haar bang te maken. Helemaal overdonderd door het zicht van een plaaggeest die op topsnelheid op haar afkomt, beseft ze niet eens wat er daarna gebeurd. Ze heeft het gevoel dat ze onder een ijskoude douche gezet wordt en daarna wordt het allemaal zwart voor Faith.

Ze kijkt met een ruk op en grijnst evil naar Robertus die naast haar zit.
"Mina. Nice to meet you."
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:59 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 2
    Ameh
Amy staat te trillen op haar spillebeentjes als de geest verschijnt. Ze kijkt zwijgend van Madison naar de geest, verstijfd van angst.
"Niet. Leuk."
Ze wil wegrennen, heel, hééél hard, maar staat verstijfd in de keuken. Een klein, angstig piepje ontsnapt als ze de kille, woedende stem van de geest hoort.

"Wat weet je van de Wereldwisseling?" vraagt hij. Hij kijkt Madison met samengeknepen ogen aan. "Het is die spookjager zeker weer, niet? Dat brutale ventje moet nodig eens het zwijgen opgelegd worden. Misschien dat hij ons binnenkort wel mag vergezellen in ons jaarlijkse feest, maar dan zelf opzoek naar een gezonde ziel. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd."
Hij draait zich om naar Amy, die achteruit deinst. Een kwaadaardige grijns speelt om zijn lippen. Hij kijkt even kort achterom naar Madison.
"Ik zal het je eens haarfijn uitleggen," zegt hij, op onheilspellende toon. Hij gaat achter Amy zweven, en laat zijn vingers rond haar kin en hals glijden; Amy jammert zachtjes en doodsbang. "Wij mogen ook wel eens een lolletje. Het feit dat we geesten zijn betekent nog niet dat we doods hoeven te zijn."
Hij lacht even om zijn eigen grap. Hij haalt zijn hand door Amy's haar, en ze huivert.
"Neem kleine Amy nou. Hoe oud ben je, kind, 16, 17? Een mooi jong ding, gezond. Dat kan ik van mijn eigen lichaam nou niet bepaald zeggen."
Hij grijnst even gemeen.
"Ik doe ook wel wat anders dan bezit nemen van arme kleine onschuldige meisjes, maar toch zou ik zo'n buitenkansje niet kunnen laten schieten. Straks zijn jullie al bezet door één van de andere geesten! En gut gut, wie weet wat die met jullie van plan zijn..."

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 211
    Fear is only in our minds
Robertus' mond valt geschokt open.
Oh nee. Oh nee oh nee oh nee!
"Faith," zegt hij voorzichtig. "Luister naar me. Ik weet dat je daar zit. Probeer Mina te verdringen. Hoor je me? Verzet je met al je macht! Ook als het voelt of je niet gaat winnen!"
Oh nooz, Bertje gaat lichtelijk in paniek raken nu. Faith moet het helemaal zelf oplossen, er is niets dat hij kan doen. Het enige wat hij zou kunnen doen, is bruut geweld gebruiken, maar dat gaat hij niet doen met Faith!

"Mina, alsjeblieft," zegt hij dan op een lichtjes smekende toon, zich tot de geest richtend. "Er zijn vast wel betere kandidaten? Lily misschien, in de woonkamer? Of Madison? Amy is een gezonde jonge meid, misschien zij? Of Elizabeth?"
Als hij de geest uit Faith weet te lokken, kan hij haar overmeesteren, voordat ze daadwerkelijk van iemand anders bezit neemt...
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:59 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Madison-1


Madison schud haar hoofd als de man vraagt of ze het misschien weet van Robertus. "Ik heb het gelezen in een boek," liegt ze vol overtuiging. Ze kijkt bezorgd naar Amy toe die het duidelijk allemaal niet leuk vind. Hoe kan ze Amy nou helpen?

Madison kijkt van de geest naar Amy toe, terwijl haar hersens overuren maken. Ze kan Amy toch niet zomaar in de steek laten? Amy is misschien niet altijd even aardig geweest en misschien niet altijd even prettig geweest om mee om te gaan (zeker niet door Lily en Finn) maar alleen daardoor kan ze Amy toch niet aan haar lot overlaten.

Met een frons doet ze stappen naar voren. Het idee, dat in haar hoofd speelt zal dan toch naar naar buiten moeten. Ze weet niet of Amy het wel aan zou kunnen als Madison niks zou doen, daarbij wilt ze niet dat Amy het idee heeft dat ze alleen staat. Ze probeert de brok in haar keel weg te slikken. "Waarom zou je Amy nemen?" vraagt Madison uitdagend. Ze knipoogt bijna ongezien naar Amy toe, maar hoopt dat deze het heeft gezien. "Wat heeft Amy nou in haar leven meegemaakt? Haar lichaam is helemaal niks gewend, in tegen stelling tot die van mij."
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:00 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Faith1

Het voelt aan alsof ze uit een diepe slaap ontwaakt en het is net of ze zich in een schemerzone bevindt. Het dringt langzaam tot haar door wat er gebeurd is. Ze is bezeten door een geest! Ok nu begint Faith toch wel lichtjes te panikeren. Ze is een gevangene in haar eigen lichaam. In de verte hoort ze vaag Robertus' stem, maar ze kan niet onderscheiden wat hij zegt. Robertus! Help! smeekt ze, wetend dat hij haar toch niet kan horen. Ze voelt zich weer heel zwak worden en langzaam zakt ze weg in het zwarte niks.

Mina kijkt Robertus minachtend aan.
"Wie ben jij om me te vertellen wat ik wel en niet moet doen?" zegt ze kwaad. "Jullie stervelingen denken ons altijd te kunnen commanderen." Ze mompelt nog wat boze woorden en bewondert dan haar nieuwe lichaam. "Nee, ik ben tevreden met deze. Vind je me niet mooi?" zegt ze weer met die typische grijns en gaat tegen hem aanzitten terwijl ze met haar vinger over zijn borst gaat. Ze lacht een hoge, haast krankzinnig lach en duwt Robertus ruw - met onnatuurlijk veel kracht - weg en staat op. Ze kan niet wachten om de anderen te ontmoeten.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:00 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 2
    Aren't you scared? Well, that's just fine
Amy jammert zachtjes als ze de geest om haar heen voelt zweven, zijn vingers glijden door haar heen als ijskoude messen.

"Er zijn geen auteurs die over dat soort dingen durven te schrijven," [color=#d9329c]behalve Gen bijt de geest naar Madison. "Oh, maar ik weet zeker dat kleine Amy het vast wel redt, hè Amy?"
Amy kijkt hem aan met grote angstoogjes, en doet het nog net niet in haar broek. De geest lacht gemeen, en duikt dan in haar. Amy gilt angstig als ze een ijskoude douche voelt en verstijft.

Een paar minuten lang blijft ze zo, verstijfd, staan, bevroren, haast letterlijk en figuurlijk. Ze rilt van de koude en van angst. Waar was die geest? Zat hij nu in haar? '.'

"BOEH!"
"AAAH!"
Ze gilt héél hard, en springt geschrokken weg. ER KWAM EEN HOOFD UIT HAAR BUIK! Ze draait zich met een ruk om, angsttraantjes in haar ooghoeken, en ze ziet de geest gierend van het lachen op de plek waar zij zo-even stond. Ok. Ze heeft het niet meer. Amy zakt in elkaar.


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 211
    Fear is only in our minds
Robertus slikt, en beseft dat hij niet tot Faith door kan dringen. Hij staat even als verstijfd als hij haar vinger over zijn borst voelt. Ok, ho, stop. Het is verwarrend als de liefde van je leven je zo staat te verleiden terwijl je weet dat het haar niet is! x3 Hij laat een kleine "Oef!" ontsnappen als Mina hem op de grond duwt, en zijn brein begint op topsnelheid te werken - eindelijk.

Hij kan Mina er niet uitkrijgen. Maar misschien kan hij Faith wel helpen. Hmm... hij zou het misschien kunnen proberen met het amulet. In theorie zou dat bij exorcisme moeten werken, maar in de praktijk... Hij trekt zijn staf en sommeert zijn spullen. De geesten om hem heen dansen ongestoord door, in prefecte symmetrie, op de maat van de droefgeestige muziek, de passen uit hun hoofd kennende. Robertus rommelt vlug in zijn koffer, en trekt er vanalles uit. Eerst een heel scala aan afschrikwekkende dingen, in de hoop dat Mina het opgeeft, dan een kleine verzameling daadwerkelijk effectieve spullen. Dan trekt hij zijn staf, en richt die op Faith/Mina.

"Verlaat haar lichaam," beveelt hij op zachte, maar dwingende toon. "Nu." "Of anders?" "Anders zal ik haar lichaam aan flarden blazen."
"Noooz"
Natuurlijk blaas ik dat lichaam niet aan flarden. Faith :3 Maar als ik nu emotie toon, sta ik niet sterk genoeg tegenover Mina.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:00 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Madison-1


Madison kijkt angstig toe hoe de geest ín Amy duikt. Een paar tellen lang weet Madison zeker dat Amy nu is bezeten door de geest, tot hij zijn hoofd laat zien. Een gevoel van opluchting stroomt door haar heen. Amy is blijkbaar minder opgelucht, want al snel hoort ze een bonk die afkomstig is van Amy.

Zo snel als ze kan, rent ze naar Amy toe. Haar eerste impuls, negeert ze. Amy wakker maken is vast niet zo'n slim idee. Amy kan het beste zo min mogelijk meemaken hiervan. Ze kijkt vernietigend op naar de geest. "Ik merk echt dat ze het wel aan kan," zegt ze. Ze staat op en gaat dan voor de geest staan. "Jullie zijn echt hopeloos."
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:01 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 28jy9hk

Het hele opsluitings-gedoe maakt Jack niet bepaald vrolijk. Hij wil weg, hij wil naar huis, het is niet leuk meer =(

Jack weet niet dat er overal spookjes zijn en loopt dus vrolijk door het huis op zoek naar Maddie. Als hij haar stem hoort, loopt hij in de richting waarvan die vandaan komt (Lekker vaag xD)

Hij ziet hoe onze Barbie bewusteloos op de grond ligt en er een hoofd uit haar buik komt. "Oja, waarom ook niet?!" Met zijn handen in de lucht, loopt hij naar Maddie toe en geeft haar een zoen. "En er zijn hier dus ook spookjes bezig?" Vraagt hij met een sarcastisch gezicht aa Maddie.


OOC; Sorry dat ik zo lang niet heb gepost. Ik ben uit al mijn RPG's gestapt behalve deze. Ik zal proberen in mijn enige RPG weer iets actiever te zijn.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:01 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Finn
Blonde rokkenjager.

Finn kijkt verwonderd als er in een mum van tijd haast geen volk meer in de woonkamer staat.
Enkel Lily en hij. (Like wt-piep?)
Hij kijkt opzij naar haar, trekt een wenkbrauw op, kijkt dan vragend als er een hoop chaos ontstaat in verschillende ruimtes van de kamer.
'Wat is er nu weer aan de hand?'
[/lees: Finn is blond.]
Hij loopt net de gang in, als hij een ijselijke gil hoort dat uit Amy haar mond komt.
Gnagnagna, Amy dies. [/NAAAAAAAAAAAAH, KIDDING =D]
Hij bijt op zijn lip, kijkt verontschuldigend om naar Lily en rent dan naar het gegil toe. [/Trijn fluit onschuldig]
Algauw komt hij op de plaats, ziet zijn lieve Amy bewusteloos op de grond liggen terwijl er een...Hoofd?- Finn trekt grote ogen en heeft haast geen kleur meer in het gezicht- uit haar buik komt.

Ooc: Jaja, Trijn zit in Antwerpen bij Machoef, en het is heel frustrerend om te wisselen van account! DUS PUH!


Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Lily5

Lily kijkt even naar Finn als ze nog met twee overschieten in woonkamer.
'Wat is er nu weer aan de hand?'
"Op wat lijkt het, Blondie? Geesten natuurlijk." Zegt Lily met een -.-"-gezicht.
Maar dan weerklinkt er een gil die dat al twee weken lang haar oren teistert. 'AMY! AAARGH!''
Ontzet ziet ze hoe Finn haar verontschuldigend aankijkt en dan naar Amy rent. "COOLSAET!" Gilt ze hem nijdig achterna. "Ik vermoord je nog een keer hé! Met je roze barbietrut!"

Ze mompelt nijdig wat en laat zich terug in de zetel vallen. "Die stomme geesten, stom huis, stomme Blondie." Mompelt ze en slaat haar armen over elkaar. "Voor mij kiezen, vast. Als Amy gilt dan loopt hij daar wel naar toe. Wedden dat hij dat niet voor mij doet?!"

Ze snuift diep en blijft opstandig zitten.

Ooc: En dit is dus wel een Machoef-post xD
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:02 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Dermotmf7

Dermot schrikt zich ook te pletter als er een geest door hen vliegt en springt recht, doet vlug ondergoed en een t-shirt aan en haalt zijn wand uit zijn broek, die hij daarna op het bed legt. De geest komt terug in de kamer gevlogen en is deze keer niet alleen... Er waren nu twee geesten die giechelend in zijn kamer staan. Het waren twee vrouwelijke geesten, maar totaal niet aantrekkelijk. De een was enorm dik, klein en had wallen alsof ze twee maanden niet had geslapen. De andere was het tegenovergestelde, enórm dun, uitgemergeld gezicht en twee keer zo groot als haar metgezel.

"Hier... jammer waren we maar vroeger gekomen." giggelt het dikke spook. Ze heeft een enorm hoge stem, wat hem verbaasd.

Het andere spook lacht met een enorm diepe stem, net een man... Het dik spook gaat verder terwijl Dermot de kleren van Liz naar haar gooit. Dat ze die maar vlug aandoet!

"Ik had vroeger ook een vriendje als jou." krest het dikke spook terwijl het enorm magere er maar schaapachtig bij staat te kijken.

"Maar hij liet me zitten voor een ander." krest ze, duidelijk boos en balt haar vuisten. Ze begint uit het niets te huilen en te kressen en kijkt kwaad naar Dermot.

"Daar moet iemand voor boeten!!!! AAAAAAAAH"

Het dikke spook vliegt richting hem met een moordlustige blik in haar ogen, Dermot springt opzij en probeert Paralitis, maar de rode straal gaat enkel door haar heen. Puur uit paniek vlucht hij de kamer uit, de kamer vliegt met een klap dicht. Liz zit daar alleen binnen...

"LIZ!!" roept hij en klopt op zijn hardste op de deur. Hij beseft alleen niet dat hij in zijn onderbroek op de gang staat, maar dat maakt nu niet uit. Wie weet wat die spoken van plan zijn?
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:02 pm

OOC: @Machoef&Trijn; eigenlijk zijn Robertus en Faith nu in de woonkamer... maar laten we dat dan voor het gemak maar veranderen in één van de andere kamers ofzo ^^

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Faith1
Mina - the evil ghost

Mina kijkt geamuseerd toe terwijl Robertus allerlei vreemde voorwerpen tevoorschijn haalt. Eigenlijk heeft ze nu wel genoeg van hem. Hij is zooo saai. Ze wil eens zien wat voor andere interessante mensen hier leven, dat wordt vast heel leuk. Ze kijkt naar haar handen en grijnst, het is meer dan honderd jaar geleden dat ze in een lichaam was en dat geeft ze niet zo snel op. Ze trekt een wenkbrauw op als ze de voorwerpen begint te herkennen. "Dus jij bent die spookjager." Interessant. Ze heeft Joséphine er uitgebreid over horen vertellen. Misschien is hij toch niet zo saai als hij lijkt. Maar als hij denkt haar zo makkelijk te kunnen afschrikken dan heeft hij het helemaal verkeerd.

"NEE!" Haar stem verandert opeens in een diepe, luide stem.
"Dat durf je niet." vervolgt ze poeslief. "Dat zou je nooit doen. Maar ik heb wel genoeg van jou!" Ze zoekt in haar broekzak naar een wand en als ze die vastheeft, draait ze het gefascineerd in haar handen. Mina richt haar wand op Robertus.
"Maar ik kan wel jou lichaam aan flarden blazen." Ze lacht hysterisch. De enige spreuk die ze kent en ooit eens lang geleden heeft gehoord.

"Crucio!"
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:03 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 2
    Aren't you scared? Well, that's just fine
    Ooc: mensen, dat hoofd uit haar buik, was het hoofd van de geest die in haar zat. En die dus nu voor Maddie staat. Dat hoofd komt niet meer uit haar buik XD
Amy opent langzaam haar oogjes, en kijkt gedesoriënteerd om zich heen.
"Waar ben ik...?"
Ze krabbelt voorzichtig op, en trekt bleek weg als ze het spook bij Madison ziet zweven. Ze deinst achteruit.
"Moet. Hier. Weg."
Ze draait zich om, en zet het op een lopen; ze botst vol tegen Finn die in de deuropening staat, kijkt met grote angstoogjes op, duwt hem dan weg en rent verder. Ze duwt de eerste de beste deur open, en ziet daar Faith Robertus martelen. Wacht- Faith martelt Robertus? '.' Waar is het héén met de wereld?! Ze bekijkt het tafereel even met open mond, draait zich weer met een ruk om en rent naar de woonkamer, waar alleen Lily nog zit - maar dát kan haar op het moment geen ruk schelen. Alles beter dan geesten of martelende Faiths. Ze kruipt in een zetel - weliswaar zo ver mogelijk van Lily vandaan - slaat haar armen om haar beentjes en vormt een soort bolletje.


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 211
    Fear is only in our minds
Robertus kijkt Mina zwijgend aan, en antwoordt niet, nergens op, bang dat hij te veel zegt. Zijn hand trilt lichtjes, de staf ligt maar slapjes in zijn greep. Laat spreukgebruik alsjeblieft niet nodig zijn. Niet zijn Faith. Alsjeblieft.

Zijn ogen worden groot. Zo gauw als ze haar staf pakte had hij al voorzien wat er ging gebeuren. Verlamd staat hij daar met zijn mond vol tanden. Hij schreeuwt het uit van de pijn als de vloek hem treft; de stok glijdt uit zijn handen, en klettert op de grond, samen met Robertus zelf, die door zijn knieeën zakt. Op de grond stuiptrekt hij, schreeuwend van de pijn. De pijn die hij voelt is onbeschrijfelijk, en overal; álles doet pijn.
"STOP! STOOOP!" schreeuwt hij smekend. Hij ziet vaagjes de deur opengaan, verwacht dat iemand hem komt redden, Faith overmeestert, maar in plaats daarvan slaat de deur weer dicht en hoort hij zacht getrippel, ten teken dat de persoon wegrent. De pijn wordt hem haast te veel, en zelfs áls het hem zou lukken bij zijn staf te komen, zou hij waarschijnlijk toch niet in staat zijn een zinnig woord uit te brengen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:03 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Faith1
Mina - the evil ghost

Mina kijkt tevreden naar Robertus die aan het lijden is van de pijn. Ze was zelf een snul geweest in haar tijd en heeft nooit kunnen toveren, maar ze heeft nooit echt beseft wat ze gemist heeft, tot nu toe. Ze lacht een hoge, kille lach als hij het uitschreeuwt van de pijn. Ze voelt een gevoel van zelfvoldoening door zich heengaan. Nu zal hij niet snel meer dreigen. Als hij begint te smeken, vertrekt haar gezicht en ze voelt hoe haar zintuigen steeds zwakker worden.

Faiths wand klettert uit haar hand en ze zakt neer op haar knieën. Ze kijkt ongelovig toe naar wat ze aangericht heeft. "Nee!" mompelt ze machteloos. Ze voelt hoe Mina weer controle over haar probeert te verwerven en verzet zich met alle macht. "Ga weg!" smeekt ze naar Robertus. Ze kruipt snel naar zijn wand die op de grond ligt en gooit die naar hem toe. "Laat me dit niet doen." Haar ogen staan vol tranen. "Laat dit stoppen!" huilt ze. "Het maakt niet uit hoe. Desnoods doe je me pij-" Haar ogen worden zwaar en ze weet al wat er gaat gebeuren.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:04 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Madison-1


Madison glimlacht naar Jack toe als hij haar een zoen geeft. Het liefste wil ze hem terug zoenen, maar omdat ze niet helemaal zeker is van haar leven dat te doen, laat ze het maar. Ze ziet de gemene grijns van de man weer aan komen zetten.
"Is dat niet lief? Altijd heerlijk om een jonge liefde tegen elkaar op te zetten."
Ontzet kijkt Madison naar de geest toe. Zomaar! "Je blijft van hem af," sist ze kwaad. Dit doet de man alleen maar lachen. Fijn, zorgt ze weer voor entertainment. "Wacht maar tot Robertus hier is." Ook dit zijn verkeerde woorden.
"Hét spookjagertje? Hij weet echt teveel dan goed voor hem is."
Madison snuift luid, beledigd zelfs. "Hij weet meer als jullie van ons weten," zegt ze snibbend. Diep beledigd kijkt de geest haar aan, voor de spullen rond hen heen weer beginnen te bewegen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:04 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 28jy9hk
Bad-guy will save the world!

Jack staat nog steeds met een oO-gezicht naar het spook te staren, als Barbie ervandoor gaat. Hij werpt een blik op Maddie, en zien dat die dat spookje wel aankan >D

Snel rent hij achter onze Barbie aan en ziet haar een kamer ingaan en me6teen weer uitrennen. Net voordat de deur weer dichtvalt, ziet hij Faith die Bertusje een beetje pijn doet. Als Faith daarna begint te hyperen, weet Jack het ook niet meer. Hij pakt zijn Wand, stormt de kamer binnen, duwt Bertus hard opzij en vervloekt Faith, die versteend omvalt.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:04 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 211
    Fear is only in our minds
Robertus zucht opgelucht en blijft even uitgeput liggen als de vloek opgeheven wordt; zijn hele lichaam tintelt. Hij hoort Faith mompelen, en glimlacht mistroostig.
"Ik ben bang dat ik niets kan doen," fluistert hij. Desnoods doe je me pij-n... Nee, hij gaat haar geen pijn doen! Alles behalve dat! Hij pakt de staf die ze hem toewerpt, en krabbelt voorzichtig op, Faith - of Mina? - onder schot houdend.

"Mina, laat me je geen pijn doen," zegt hij voorzichtig. "Je kan er nu voor kiezen om haar lichaam te verlaten, of de eeuwige pijn te voelen."
Hij kijkt haar even diep in Faiths pretty blauwe oogjes <3 Focus! ahum, ogen aan.
"Je hebt gelijk," verzucht hij. "Ik wil je geen pijn doen - ik kán je geen pijn doen. Maar als het moet, dan zal ik het doen. Wanneer je me geen andere keus laat."

Maarr, aangezien Gen sloom is en Tom haar voor was, valt Robertus om als Jack hem wegduwt, en ziet er lichtelijk geschrokken op toe hoe Faith versteend omvalt. Hij krabbelt weer recht, trekt zijn staf en knielt bij Faith. Hij legt zijn staf tegen haar slaap.
"Kom eruit. Nu."
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:05 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Faith1
Mina - the evil ghost

Mina grijnst naar Robertus, raapt snel haar wand van de grond en richt die op hem. "Je doet me geen pijn." beveelt ze. "Anders had je dat allang gedaan en stonden we hier nu niet gezellig tegenover elkaar te praten. Maar hoe leuk dit ook is, dít is leuker, cruci-" Ze verstijft en valt met een harde bonk neer op de grond.

Haar ogen keren zich naar Jack, die haar verstijfd heeft. Oooh, als ze nu kon bewegen dan was hij dood geweest. Mina begint woedend te worden, dit lichaam is nutteloos als ze niks kan doen. "En wat ga je doen als ik er niet uitkom." Haar ogen branden in die van Robertus. If she's going down, she's taking Faith with her, puh.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:06 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 28jy9hk
Bad-guy saves the world!

Jack kijkt een beetje geschrokken naar Faith en Bertus. Het is best vreemd dat een of andere stem begint te praten terwijl Faith halfdood op de grond ligt. "Eh? Bertus?" Hij kijkt op de spookjager neer, die tegen Faith zit te praten met zijn Wand tegen haar hoofd. "Ik denk niet dat die geest eruit wilt komen, heb je niet een ander middeltje tegen spookjes ofzo?"

Nog steeds een beetje suf kijkt hij naar de deur. "Er zijn overal geesten, ik ga even naar Barbie, die is net weer geest-af." Met een ruk draait hij zich om en ziet wéér een doorzichting persoon voor hem zweven. "Ik word echt gek van julie spookjes." Als de geest in hem duikt, voelt Jack zich zwaar worden en valt hij ook op de grond. Great.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:06 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 211
    Fear is only in our minds
Robertus, verzonken in concentratie, negeert Jack als hij hem hoort.
Nee, ik héb geen drankjes, anders had ik die allang gebruikt! T_T
Hij blijft koppig terugstaren in de kille ogen van Faith, en laat de woorden tot zich doordringen; in zijn hoofd herhaalt hij ze nog een paar maal. Mina geeft niet mee.

Hij herinnert zich de EHBE - Eerste Hulp Bij Exorcisme - verrijkingscursus van de ISA - Internationale Spirituele Academie. De 3 noodmaatregelen bij bevrijding. 1. Overredingskracht; 2. Pijn; 3. Wurging; verstikking tot het uiterste randje van de dood. Met veel pijn in zijn hartje heft hij zijn staf en fluistert de woorden.

"Crucio."
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:06 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Madison-1
    Dare devil =D


Madison kijkt wanhopig naar de spullen die in het rond vliegen en duikt regelmatig om een pan of een deksel te ontwijken. "Wat wil je hiermee bereiken?" vraagt ze met een licht geamuseerde toon. "Een nieuw soort muziek uitvinden? Ik moet zeggen, dat het voor geen meter klinkt."

"Ben je soms achterlijk? Heb je een doodswens?"
Madison word alleen maar aangemoedigd dat de geest boos word, maar geen actie onderneemt om haar over te nemen. De pannen zijn stil gaan staan in de lucht. "Misschien heb ik die wel, ja," zegt Madison spottend. "Dood zijn, is vast veel beter dan hier in dit huis opgesloten te zitten." Waarschijnlijk is haar redenering te goed beargumenteert, want met een kreet van frustratie verlaat de geest de kamer. Dus ze kunnen er niet tegen als zij gewoon slimmer lijken te zijn? Of het is gewoon net die ene geest...

Nieuwsgierig loopt Madison de keuken uit, in een andere kamer vind ze Jack voor de deur. Bertus neemt al rekening voor Faith, maar toch is haar zus belangrijk. Aangezien Jack op de grond ligt (met niemand om hem heen), besluit ze Jack toch maar te helpen. "Jack? Hoor je me?" vraagt ze bezorgd, terwijl ze bij hem neerknielt.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:07 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Faith1
Mina - the evil ghost

Mina gilt het uit van de pijn. Oh, it burns! It burns! Het voelt net of ze door honderden messen op elke stukje lichaam gestoken wordt met een puntige, gloeihete slagersmessen. Na een tijdje voelt ze de pijn minderen en hijgt nog een beetje na.
"Is dat alles wat je kunt?" zegt ze uitdagend en haar ogen zijn nog steeds koppig gefixeerd in zijn blauwe ogen. Mina geeft het niet zo snel op, hoewel ze zich wel zwak voelt worden en weet dat het maar een kwestie van tijd is vooraleer ze uit het lichaam gedwongen wordt. Maar daar laat ze niks van merken. Laten we eens zien tot wat hij in staat is. Het voelt alsof het hele lichaam staat in brand staat en het is nog erger doordat ze zich niet kan bewegen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:07 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 211
    Fear is only in our minds
Robertus knijpt zijn ogen dicht als hij Faith - nee, wacht, Mina - hoort gillen. Ooh, hij wíl dit niet! Hij opent ze weer als het gegil stopt. Hij slikt. Het heeft niet gewerkt. Haar uitdagende woorden wijzen er alleen nog maar meer op dat Mina een sterke geest is, en dat ze nog lang niet van plan is weg te gaan. Nee.

Nee, hij wil het niet, hij kán het niet! Hij sluit even zijn ogen, en zucht. Dan opent hij ze weer, kijkt vastberaden in de blauwe van Faith, en legt dan voorzichtig zijn vingers om haar keel. 1... 2... 3...

De tranen staan hem zowat in de ogen als hij Faiths keel dicht begint te knijpen. Hij moet haar tot het uiterste randje duwen. Wat als er iets misgaat? Wat als hij Faith vermoordt? Wat als het niet werkt, en Mina gewoon blijft zitten? Zo veel pessimistische gedachtes vliegen er door Robertus' hoofd, terwijl hij met een brok in zijn keel Faith langzaam en stilletjes wurgt.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:07 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Madison-1
    Dare devil


Madison kijkt geschrokken om als ze Faith hoort gillen (met een andere stem, maar dat maakt niet uit!). Verbaasd kijkt ze Robertus aan, die met zijn toverstok in handen staat. Heeft Robertus... dat kan toch niet? Ze kijkt voor de zekerheid naar Jack dat hij goed ligt, voor ze opstaat. Net op tijd!

Robertus wurgt Faith gewoon! Hij... woest stormt ze op hem af, vooral omdat ze Faith langzaam blauw ziet kleuren! Met een kracht, waarvan ze niet eens weet waar ze die vandaan heeft gehaald, rukt ze Bertus van Faith af. Ze balt haar vuist en laat deze hard in zijn gezicht neerkomen.

"Wat denk je wel niet waar je mee bezig bent? Zijn er niet al genoeg mensen dood? Ging het soms niet snel genoeg?"
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:08 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 28jy9hk
Bad-guy and Ghost.

Met al zijn kracht stribbelt Jack tegen, zonder resultaat.

"Ooh, mon dieu! Diet lijf ies horrible!" Jack staat op en kijkt in het rond. "Ah, Mina, iek zie dat jij ook een lijf hebt kevonden?" Hij trekt een vrolijk gezicht met een lichaam/hoofd dat niet gemaakt is voor een vrolijke lach (xD)
Als er een meisje tegen hem begint te praten, draait hij zich weer om. "Ies er iets, skoonheid?"


Weer stirbbelt Jack tegen, deze keer met meer resultaat. "Haal het weg!" Schreeuwt hij in het niets. Hij zakt weer weg.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:08 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Faith1
Mina - the evil ghost

Mina voelt haar kracht langzaam verliezen als Robertus haar begint te wurgen, en ze verzet zich met al haar macht om in het lichaam te blijven. Faith daarentegen kan niks voelen omdat ze versteend is. Aaaaah!- huh? Mina voelt haar kracht weer terugkomen en is nog steeds in het lichaam. Haar ogen zoeken gespannen naar de oorzaak en ze luistert aandachtig naar wat Madison zegt. Een plannetje komt bij haar op.

"Help me! Hij wil me vermoorden." Oh, wat is ze toch slim. Maar niet zo slim om te praten terwijl ze eigenlijk versteend hoort te zijn. "Hij heeft me versteend. Snel spreek de tegenvloek uit." Met smekende oogjes kijkt ze naar Madison. Kom op, stom mens. Hef die vloek op!
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 10:09 pm

Martin knikt als hij Lils hoort. ''Het lijkt er inderdaad zo op.'' zegt hij uiteindelijk. Ach ja, het kon er nog wel bij. Maar de vraag was, waarom zijn al die geesten hier in het huis? Vervolgens breekt er chaos uit. Martin loopt achter de anderen aan richting de muziekkamer. Daar waar heel wat geesten met elkaar dansen. Juist ja, het was inderdaad een geestenbal.

Vervolgens hoort hij geluid uit één van de kamers. Éénmaal daar ziet hij Faith gewurgd worden door Robertus. ''Robertus, wat doe al die geesten hier?'' vraagt Martin wat gehaast. ''Ow en wat is er met Faith?'' komt er achteraan. De situatie leek steeds vreemder en vreemder te worden.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 11 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 16 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum