Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Pagina 16 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:13 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Dermotmf7

Dermot zit maar wat verveeld in de zetel te wachten en te luisteren hoe de rest, vooral Finn dan, enórm saaie ochtendgesprekjes aan het voeren zijn. Hij staat recht, rekt zich nog eens uit, geeuwt en schraapt zijn keel.

"Wie gaat er mee iets eten?" zegt hij in het algemeen, maar niet tegen Finn. Hij had wel gezien hoe hij naar hem keek hoor, toen hij binnenkwam! Loser. Dermot stapt alvast naar de keuken en zet alles klaar op tafel zodat de rest maar aan tafel moeten gaan zitten en genieten van een uitgebreid ontijt! Uit zijn ooghoek ziet hij iets bewegen en hij kijkt achter zich. Er is niets... niemand, dus gaat hij maar verder met de tafel te dekken. PLots ziet hij het weer en hij draait zich om, waar hij nog net een zwarte kat terug naar de gang lopen. Pff stom beest, wie heeft er nu een kat bij? Huisdieren zijn écht een last.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:14 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 2
    Aren't you scared? Well that's just fine
    Ooc: heb straf, mag vandaag niet op comp xD maar zal toch proberen posten ^^
Amy staat ook op en volgt Dermot dan naar de keuken, waar ze neerploft en aan haar ontbijt begint. Ze kijkt niet op of om als ze ineens allemaal geluiden hoort; boos geblaf, schuw geblaas, en dan Jacky's gejank. Ze neemt niet eens de moeite om te kijken, dat stomme rotbeest interesseert haar niet.


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 211
    Fear is only in our minds
Robertus glimlacht, kust Faith terug, en staat dan ook met tegenzin op, terwijl hij zich weer aankleedt. Ikke wil in bed blijven ligguh! D<
"Kunnen we geen andere smoes verzinnen?" vraagt hij met een gefaket jengel-stemmetje, en lacht dan. Hij trekt Faith omhoog, slaat zijn armen om haar heen en kust haar. Hij blijft nog heel eventjes glimlachend naar haar kijken, maar laat dan los, en draait de deur van het slot.

    Ooc: sleep beiden maar mee
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:14 pm

Martin zucht eventjes en kijkt vervolgens op naar Melody. Oke, het zat er aan te komen en het kwam er ook aan. ''Goed, ik geloof je op je woord.'' zegt hij uiteindelijk. ''Ten tweede, ik geef je gelijk dat het best freaky is dat ik hier 's ochtends als je wakker wordt in mijn pyjama sta.'' vervolgt Martin.

Bij haar laatste woorden kijkt hij even lichtelijk verbaasd. ''Je vind me werkelijk heel aardig?'' komt er dan uit zijn mond. Het gevoel was er en nu is daar de bevestiging. Vervolgens zien ze beiden hoe Faith samen voorbij loopt met Robertus, naar een kamer. Het zal ook niet anders zijn. Ow en daarna hoort hij Madison, het hele huis zal inmiddels wel wakker zijn. ''Goeiemorgen.'' mompelt Martin nog gauw voor ze weg is.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:15 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 David

nee ik ben niet HM per ongeluk vergeten *fluit* ik had alleen migraine en stelde t posten daarna een beetje uit (a) vergeef me deze crappe post.. hierna wordt het weer drie x op een dag, oke?

[....]

Slaperig en suf loopt David naar beneden. Damn.. Het leek wel of hij iets onder de leden had. In de spiegel die in de gang hangt (in iedere hal hangt een spiegel dus ook in deze *puh*) ziet hij dat hij haast zo bleek is als een lijk, maar toch loopt hij door richting keuken.

"Iedereen een beetje kunnen slapen?" vraagt hij geeuwend.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:16 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Faith1

Faith laat zich door Robertus uit het bed trekken, ze lacht eventjes bij zijn opmerking.
"Dat kúnnen we doen, maar we gaan toch niet asociaal zijn naar de anderen toe." Ze laat haar armen nog even om hem heen rusten en besluit dan dat het nu wel hoog tijd is om te gaan ontbijten [a] Faith werpt Robertus nog een ik-hou-van-je-blik als hij de deur van het slot doet, neemt zijn hand vast en sleept hem mee naar beneden. Robertus meetrekken/meeslepen is een leuke bezigheid. In de gang ziet ze een opvallend zwarte kat voorbijgaan, ze knippert even verbaasd en haalt dan haar schouders op. Waarom ook niet? Als er een geestenbal kan plaatsvinden, waarom niet het plaatje compleet maken met een typische zwarte kat die ongeluk brengt. Dus... ze komen aan bij de keuken en Faith glimlacht vrolijk, misschien iets té vrolijk? "Hoi." ^^

Ze geeft een kneepje in Robertus' hand, laat hem dan los en neemt plaats aan de tafel. Ze neemt een klein potje yoghurt en een glas sinaasappelsap, dat is haar ontbijt. Ze kijkt met een glimlachje op als ze David hoort. "Ik heb nog best goed kunnen slapen, het is verder een rustige nacht geweest, voor zover ik weet tenminste. Het kan ook zijn dat ik in zo'n diepe slaap was verwikkeld, zodat ik niets ongewoons kon opmerken, maar dan was dat tot nu toe wel het onderwerp van gesprek geweest… Maar, yeah, ik heb een beetje kunnen slapen." ^^
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:16 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Elizabeth


Liz blijft op de bank hangen, en houdt met moeite haar ogen open. Ze begroet de anderen die binnen komen nog wel, en werpt een geamuseerde blik op Robertus en Faith als die met een slap smoesje de kamer verlaten.

Een tijdje later stelt Dermot (oeh, yay, Dermooot <3) voor om te gaan eten, en daar is Liz' maag het eerlijk gezegd wel mee eens. Ze staat op, slentert naar de keuken en blijft stil staan als ze een zwart katje ziet. Aaww, wat lief... Het beestje doet haar herinneren aan haar eigen katje thuis, Pan. Mmm, die mist ze best wel. Dit wezentje ziet er echter wat... enger uit. Snel loopt ze door naar de keuken en ploft daar neer.

"Dus.. heeft iemand de kasten al gecheckt op eventueel feestvoer?" grijnst ze, terwijl ze kwistig de hagelslag over haar boterhammen strooit. Knorr.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:17 pm

[Nog steeds te lui voor banner te zoeken. Als ik heel veel energie heb voeg ik hem nog in Razz]
[En hebben jullie geluk!]

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Lily5
Lilypooh

Lily glimlacht als ze een knik krijgt van Finn. "Dan is het goed." Zegt ze en drukt een zoen op zijn lippen. Ze legt haar hoofd even in zijn nek en sluit haar ogen.
Lily loves her Finniewinniepoohbear =D

Ze kijkt op als ze Dermot hoort, hmm... Lils heeft ook wel honger. Ze laat Finn dan maar los -na nog een zoen op zijn wang. Lils is royaal in haar zoenen vandaag xD- en loopt naar de keuken door om te eten.
Ze kijkt om als David de keuken in komt. "Goeiemorgen David." Glimlacht ze. "Ik heb eigenlijk best wel goed geslapen vannacht." Zegt ze haast met een ^^-gezicht. Dan kijkt ze David bedenkelijk aan. "Jij ziet echter een beetje bleek, als ik dat zeggen mag. Jij niet zo goed geslapen of voel je je wat ziek?" Vraagt ze met een bezorgde ondertoon.

Ze houdt hem even in de gaten en richt dan haar blik even op haar boterhammen -zie dat ze de choco naast haar brood smeert!- en kijkt weer op als ze gedaan heeft naar David.

Ooc: Btw, dit is wss mijn enige post voor vandaag. Ik heb binnen een uurtje dansles. Sleep Lils maar mee.

Ooc2: Waah xD Dank je, Tim!
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:18 pm

ooc: Lily Banner

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Dermotmf7
Hot stuff dat niet op de party kan wachten ^^

Dermot zet nog een paar laatste dingen op tafel en gaat dan naast Liz aan tafel zitten. Hij legt even een hand op haar been en neemt dan een sandwich met kaas. Terwijl hij op een grote hap kauwt kijkt hij naar David als Lily, wiens banner Tim heeft opgezocht, zegt dat hij er niet zo goed uit ziet.

"Yeah Bavib, you look tewwible." mompelt hij met zijn mond vol en besluit dan maar dat het zo beleefd is om de hap door te slikken.

"Misschien moet je maar eens gewoon in je bed slapen." zegt hij met een knipoog en neemt nog een andere hap.

Dermot hoort nog de vraag over de catering voor tijdens het feest.

"Oh, dat is gemakkelijk. Ik heb in mijn koffer nog een paar flessen drank staan, firewiskey en zo." zegt hij nadat hij de hap heeft doorgeslikt.

"En, kunnen we niet ergens aan bier geraken?"
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:19 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 2
    Aren't you scared? Well that's just fine
Amy kijkt kort even op als Faith en Robertus terugkomen - die wel érg lang deden over het terugleggen van een boek. Ze zouden toch niet...? IEUW D: Nah, het zal wel niet "^^ Like, Robertus en Faith die dat doen? Alwéér? XD Ze bromt even een kort "Hoi" naar David, een persoon die haar nog nooit minder heeft geïnteresseerd, en gaat dan verder aan haar ontbijt.

"Nou..." antwoordt ze op Faith. "Er staat hier wel altijd Elvenwijn, en nog behoorlijk sterke ook. Maar voer heb ik niet echt gezien."
Ze neemt een hapje, en kijkt Dermot afwachtend aan, alsof hij het zou weten.


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 211
    Fear is only in our minds
    Ooc: Jill, ik heb nog een les partyen van je tegoed! >:
Robertus laat zich met een glimlachje meetrekken door zijn lieve Faithywaithypooh <3 naar beneden. Beneden in de keuken bemoeit hij zich niet met het feestje - like, Robertus, partying, zie je het al voor je? - en begint zwijgend aan zijn ontbijtje, nadat hij naast Faith is gaan zitten. Hij peuzelt zijn broodje met bescheiden muizenhapjes op, gewoon omdat dat er schattiger uitziet xD, en blijft met een permanent glimlachje voor zich uit staren.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:19 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Finn
Blond én aantrekkelijk: Finn. xD

Finn kijkt zwijgend naar de andere personen die druk bezig zijn met tegen elkaar te praten.
Hij onderdrukt een geeuw, rekt zich uit als Lily hem na een zoen heeft losgelaten en zucht even.
Want stomme Kikker kondigde aan dat hij wil eten.
Hij ziet de anderen algauw naar de eetkamer verhuizen, maar Finn strekt zich uit, neemt een boek bij de hand dat naast hem ligt en klapt die open.
Hij gaat het ontbijt vandaag eens overslaan.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:20 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Madison-1
    OOC; Dat lesje komt nog wel >D


Madison glimlacht als ze ziet dat de eetkamer langzaam volstroomt. Ze vind het helemaal niet meer zo leuk dat ze soms zo alleen is, zeker in dit verdoemde huis. Als haar eten op is, neemt ze nog snel een laatste slok thee, voor ze ook bezorgd naar David kijkt.

Heel erg wit! "Kom dan geef ik je wel één van Faiths drankjes," zegt Madison behulpzaam als ze naar David toeloopt. "Dat is niet erg toch?" vraagt ze dan toch voor de zekerheid aan haar zus.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:21 pm

OOC: het feestje is al vol op gang, so let's party! ^^

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Faith1

[...]

Faith kijkt glimlachend de zaal rond, alles ziet er zo pérfect uit. Het is nog beter geworden dan ze gedacht had. Maar dat is ook niet moeilijk als iedereen de hele voormiddag en ook een deel van de avond bezig is geweest met de woonkamer om te toveren in een feestzaal, en met het voorbereiden van hapjes en drank. Het feest is al goed op gang en het lijkt wel dat iedereen het naar zijn zin heeft. Met een brede glimlach schenkt Faith haar glas nog eens vol met die heerlijke firewhiskey, niet te geloven dat ze het nog nooit gedronken heeft. Niet dat er veel mensen dat zouden geloven.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:21 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 David


Gewilig laat hij zich door Madison een drankje voeren. Hij was toch niet bij machte er iets van te zeggen en is haar dankbaar voor de hulp.

[..]

David loopt rond in de feestzaal. Gelukkig, Faiths drankje deed zijn werk goed. Hij voelt zich energiek als nooit te voren. Normaal zou hij het nooit doen, maar nu danst hij in zijn eentje rustig rond. Wat kan het hem nog schelen? Hij voelt zich gezond en vrolijk en dat is alles wat telt.

"Wie doet er mee?" roept hij vrolijk.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:22 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Dermotmf7

Dermot staat in het midden van de living, ze hadden alle tafels en zetels aan de kant geschoven zodat er een grote dansvloer was. Hij heeft een beker Firewhiskey in zijn hand, zijn 7de of 8ste of 9de hij weet het al niet meer. Hij is nog niet zo heel dronken hoor, hij kan er wel tegen. Hij is alleen een beetje licht in het hoofd. Hij beweegt op de beat van de muziek en laat wat whiskey op de vloer vallen, maar merkt dat niet. Hij ziet Liz staan en stapt naar haar toe met een grijnsje. Ok, hij is wel wat dronken,voelt hij nu hij in een rechte lijn moet stappen.

"Hey, wil je niet dansen?" vraagt hij met een wazige blik in zijn ogen en vleit zich tegen haar aan en begint haar stevig te kussen, misschien een beetje té hevig voor in het publiek. Maar wat wil je? Hij voelt geen schaamte meer na een paar firewhiskeys ^^
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:23 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Madison-1


Madison nipt vrolijk aan haar drankje die ze in haar handen heeft gedrukt. Gelukkig mocht zij zich met de drank bezig houden, zodra ze kans had het alcohol percentage te verhogen =D. Iedereen gaat gewoon een keertje los komen! Ze pakt een bekertje, waarvan ze zeker weet dat deze het sterkste is en geeft deze aan Bertje. "Moet je proeven," zegt ze vriendelijk. Ze wilt Bertje wel eens dronken zien >D.

Ze grijnst als ze David midden op de gemaakte dansvloer ziet dansen. Yaay, hier heeft ze al zo lang niet meer van kunnen genieten. Ze loopt naar David toe en begint vlak in zijn buurt te dansen. Helemaal meegaan op de muziek, gedachtes nergens! Met dansen alles vergeten wat er om haar heen afspeelt, eindelijk geen opgesloten gevoel! Ze grijnst naar David toe. Ze pakt zijn handen en maakt dan een rondje. "Je vind het toch niet erg?" vraagt ze dan toch maar. Ze wilt niet dat David dingen doet tegen zijn wil.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:23 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 David


David laat grijnzend toe dat Madison zijn handen pakt en een rondje maakt. "Ga je gang maar hoor."

Hij swingt heerlijk op het ritme, maar blijft wel een beetje in de buurt van haar. Hij vraagt zich af of ze met hem wil dansen, maar durft het niet te vragen. Toch moet het drankje wel iets gedaan hebben met hem, normaal kwam hij nog niet in de buurt van de dansvloer, laat staan dat hij zelf ging.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:24 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 2
    Aren't you scared? Well that's just fine
Amy staart een beetje verveeld in haar glas wijn. Wauw, het duurt wel lang voordat Finn Lily dumpt en haar ten dans vraagt '.' Wat een ongelóóflijk saai feest, dit is geen party! Ze kijkt met een hmpf-gezicht toe hoe David danst. Ze wil Finn! :3 Of in ieder geval één of andere leuke jongen die ze de volgende morgen alweer vergeten is, om mee te dansen ofzo. Niet deze saaie mussen =.=


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 211
    Fear is only in our minds
Robertus kijkt glimlachend even toe. Ok, dit was wel wat anders dan de begraafplaats-feestjes die op zijn studie aan de ISA werden gegeven - letterlijk! - maar misschien ook wel leuker ^^ Alleen daar vloeide de dure wijn wat rijkelijker, hier doen ze het met firewhiskeys. Hoe goedkoop *Bertje snuift diep en kakkerig* Hij pakt met een beleefd glimlachje Maddie's glas aan, en neemte en slokje. Hij trekt een gezicht.
"Oef, wat sterk!" zuurt hij. Hmm, maar eigenlijk best lekker... Hij slaat het glas achterover, trekt een zuur gezicht, en zet het glas dan weer vrolijk neer. ^^
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:25 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Finn
Hips, Blondie, Hiks.

Finn grijnst, neemt een slok van zijn elvenwijn- aangezien hij het na vijf boterbiertjes wel had gehad, en zin had in iets anders- en bijt op zijn lip.
Al dat vrouwelijk schoon.
Hij bijt op zijn lip, kijkt even naar Lily die zich aan het uitleven is op de dansvloer, en richt daarna zijn blik op Amy.
Finn drinkt zijn glas leeg, vult hem opnieuw en loopt dan op Amy af, bijna botstend tegen Dermot- nét niet- en hij gaat nochalant tegen de muur leunen.
'Amerd, je ziet er weer ongelooflijk...' Hij trekt even een pijnlijk gezicht, zijn hersenen doen overuren, en hij grijnst dan overmaats eng. 'Stralend uit! Vervolgt hij, haast spugend en kijkt haar schaapachtig aan.
Hij onderdrukt een lachaanval, haalt diep adem en kijkt haar aan alsof hij een lolly krijgt.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 5:25 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Elizabeth


Die avond staat Liz vrolijk met een glas elvenwijn in haar hand aan de rand van de dansvloer. Het ziet er allemaal heel gezellig uit, bedenkt ze vrolijk. Ze werpt een blik op David, die zich zo te zien best wel vermaakt - wow, wat een ommekeer. Ze dacht dat hij meestal een beetje ziekig was, maar nu danst hij lekker ^^.

Ze drinkt haar glas leeg; en voelt dat het wel een beetje licht in haar hoofd wordt. Ach, who cares. Met een brede grijns kijkt ze rond naar de anderen, als Dermot daar ineens op haar afkomt en haar begint te zoenen.
Ze aarzelt even; het lijkt erop dat hij nogal.. veel te veel heeft gedronken, maar kust hem dan wat zachter terug. Nah, het zou best kunnen dat iedereen het ziet, maar ze hadden het vast toch al door na dat boxershort/beenbreekfiasco van gisteren ^^". Iets later laat ze hem los.

"Voel je je nog wel in staat tot dansen, dan?" knipoogt ze vrolijk.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 16 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 16 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum