Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Pagina 7 van 16 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 3:56 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Mel
    Melody
Melody houdt zich wat bezig met haar haar en wanneer het er niet bepaald beter op wil worden, haalt ze het weer helemaal door elkaar, waarna ze de kast open doet voor wat kleren.

"Ik vroeg het me niet bepaald af.. maar nu je het zo zegt.. ja, nu wel." zegt ze flauwtjes, terwijl ze wat kleren uit de kast pakt en die op haar bed gooit. "Je wou me eventjes zien?" vervolgt ze dan met een geamuseerd grijnsje. "We moeten nog met z'n allen een tweetal weken doorbrengen in dit huis.. Ik neem aan dat we elkaar genoeg kunnen zien."

Melody grijnst eventjes en laat zich vervolgens weer met haar rug op haar bed vallen, waarna ze wat naar het plafond blijft staren. "Ik heb er geen bezwaar tegen hoor, kom maar langs wanneer je wil." zegt ze dan maar. "Al kan ik je op het moment niks aanbieden."

"Dus.. wat jaagde je weg uit je eigen kamer.." Melody kijkt even op haar horloge die ze op het kastje naast haar bed heeft laten liggen. ".. op deze vroege morgen?" zegt ze, waarna ze met een geeuw haar ogen weer even dicht doet. Het was nog zo vroooeg.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 3:56 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Finn
Finniewinniepoohbear.

Finn kijkt met een raar gezicht om als de deur opengaat, en een ^^" Robertus de kamer binnenkijkt.
'Oh sorry.'
Finn trekt een wenkbrauw op, Robertus verdwijnt alweer, en Finn haalt dan een grijns boven.
Dan hoort hij Lily bezig over een vrij bed, en dat hij niet homo zal worden met Jack.
'Say what?' Begint hij, ontzet gespeeld, en kijkt haar geamuseerd aan.
'En, nee, ik ga niet bij jou in de kamer slapen, ik mag Jackypooh toch niet negeren?'
Hij drukt dan een zoen op haar lippen en knipoogt onschuldig.
'Slaapwel, meid.'
Hij drukt een laatste zoen op haar voorhoofd en verlaat dan de kamer.
[...]

Finn opent met een zucht zijn ogen als de zon weeral de grote verstoorder is van de ochtend.
Hij krabbelt, met een hoop gemompel, zijn bed uit, krabt in zijn haar, krabt even over zijn borst en daarna over zijn achterste. (xD)
Waarom droomde ik nou over dat Lily en Amy bij me lagen? O.o
Hij grijnst onwillekeurig, loopt naar de badkamer toe en gaat zich opfrissen om uiteindelijk zijn kamer te verlaten en daar Amy met Dermot te ontmoeten terwijl ze aan het vergassen zijn in rook.
'Goeiemorgen.'
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 3:57 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Dermotmf7

Dermot kijkt Amy kritisch aan, hij houdt van meisjes maar is geen pedo hoor...

"Oh, ok... Ik zat in Gryff, maar dat is al even geleden hoor..." zegt hij en voelt zich nu toch wel een beetje oud.
Als Liz naar buiten komt en heel slim opmerkt dat Amy en hij roken haalt hij zijn schouders glimlachend op.

"Heb je er iets op tegen?" vraagt hij, helemaal niet kwaad bedoeld. Hij gooit het peukje op de grond en doet het uit.

Dermot schraapt zijn keel, ziet hoe Liz half staat te bevriezen en klopt zachtjes op de plaats op de bank naast hem.

"Kom maar hier zitten hoor, plaats genoeg." zegt hij met een^^-face tegen haar.

Finn komt ook naar buiten en hij knikt vriendelijk en wenst hem ook een goedemorgen. Aan zijn gezicht te zien is hij ook al anti-roker, ach who cares...
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 3:57 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Lily5

Lily kijkt eventjes zielig als Finn de kamer verlaat na nog een zoen gegeven te hebben. 'Boe hé...' Ze kijkt even naar Faiths bed, die daar dus nu niet ligt. Hmm... Lily slaapt alleen vannacht? Best creepy.
Ze kruipt dan ook maar haar bed in en valt, tot haar verbazing vrij snel in slaap.

[...]

De volgende ochtend wordt Lily wakker van mensen die voorbij haar kamer lopen. Ze zucht en staart even naar haar plafond. 'Opstaan, Lils...'
Ze krabbelt met moeite haar bed uit en loopt naar de badkamer. Na een verfrissende douche kleedt ze zich aan en wandelt haar kamer uit. Ze steekt haar hoofd even binnen in de keuken, niemand te zien.
Als ze weer de hal in komt, merkt ze dat de voordeur op een kiertje staat en ze steekt haar hoofd even buiten. "Ah, hier is iedereen!" Grijnst ze vrolijk en komt ook buiten staan. "Goeiemorgen..." zegt ze dan in het algemeen.
Haar blik glijdt eventjes naar Finn als ze hem ziet staan. Een kleine glimlach trekt over haar gezicht als ze aan gisterenavond moet denken.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 3:57 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 2
    Ameh
Amy neemt nog een laatste trekje, en gooit dan de peuk op de grond, die ze heel voorzichtig en preuts met haar roze lakschoentjes vertrapt. Ze kijkt op als Finn ook buiten komt.
"Goeiemorgen, Finn," begroet ze hem, ondanks gisteravond nog best vrolijk. Ze kijkt Lily eventjes zwijgend aan. Waar moet zij zo om glimlachen?

Ze kijkt lachend naar Dermot.
"Zo oud zie je er nou ook weer niet uit, hoor," grinnikt ze, bij zijn opmerking. Ze valt weer stil, en staart naar haar nagels, om maar iets te doen te hebben.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 3:58 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Faith1

Faith laat zich meesleuren naar beneden en merkt dat de woonkamer verlaten is. Ze kijkt even vertederd naar Jacky die hyper op en neer sprint en aait hem ook even. Ze knikt als Robertus zegt dat de anderen buiten zijn en kijkt over zijn schouders de hal in zodat ze de open voordeur ziet en vaagjes stemmen hoort opkomen.
"Laten we dan ook maar naar buiten gaan." stelt ze opgewekt voor en grijpt Robertus' hand om hem mee te trekken naar buiten. Ze probeert het lijk-onder-kroonluchter-scenario te negeren en loopt de tuin in.

"Goeiemorgen iedereen." zegt ze vrolijk en kijkt even lichtjes verbaasd naar Dermot die het zich als enige gemakkelijk heeft gemaakt in een tuinstoel. Oh riiight, hij was gisteren nog zwaargewond. "Gaat het nu al een beetje beter?" vraagt ze aan Dermot.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 3:58 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 David
    David, de slome slaper..


Omdat David zich echt moe begint te voelen en de schaduwen voor zijn ogen beginnen te bewegen, besluit hij maar naar bed te gaan. Zonder ongelukken komt hij bij zijn kamer, kleedt zich in zijn pyama en valt als een blok in slaap.

[..]

Veel en veel te laat wordt hij weer wakker. Natuurlijk, hij moest weer eens als laatste bijna zijn bed uit zijn. Haastig zorgt hij ervoor dat hij zich kan vertonen en gaat de trap af. Maar waar is iedereen?
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 3:58 pm

Martin knikt eventjes als hij Mel hoort. Ze zouden inderdaad nog met zijn allen nog een tweetal weken doorbrengen in dit huis en elkaar nog meer dan genoeg zien. ''Ja, dat klopt.'' zegt hij dan maar uiteindelijk. Als Mel zich vervolgens weer met haar rug op haar bed vallen, besluiit Martin om te blijven staan.

''Ow nee, dat hoeft ook niet.'' zegt hij uiteindelijk lichtelijk grijnzend als ze duidelijk laten merken dat ze hem niks kan aanbieden. Maar, Martin mocht langskomen wanneer hij wou en dat is het belangrijkste. ''Wat mij uit mijn kamer jaagde?'' herhaalt hij. ''Wat dacht je van het kleffe gedoe van Robertus en Faith.'' komt erachteraan. ''Ja, op de vroege ochtend.'' voegde hij eraan toe.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 3:59 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 110
    Robertus
Robertus loopt mee/laat zich meetrekken door Faith mee naar buiten, waar hij eventjes beleefd knikt naar de aanwezigen en zijn befaamde staar naar het niets begint. Hij kucht lichtelijk overdreven als er een rookwalm naar hem toe komt zweven, voor Amy haar peuk op de grond gooit. Ze werpt hem een geïrriteerde blik, maar dat negeert hij verder lekker. Hij gaat naast Faith staan en pakt blozend weer eventjes haar hand, omdat die lekker zacht en warm en van Faith is :3 Like, waarom zou het hem schelen dat iedereen erbij staat.
"Dus."
Hij kijkt zwijgend eventjes rond.

    Ooc: *geeft zichzelf een schouderklopje omdat ze aan zo weinig inhoud nog verrassend veel vorm heeft gegeven*
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 4:01 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Elizabeth


Liz gaapt eventjes, en kijkt rond naar de verschillende mensen die zich nu hier aan het verzamelen zijn.
"Goedemorgen," begroet ze ze allemaal in één keer, omdat Es te lui is te kijken wie er allemaal bij zijn gekomen. "Allemaal heelhuids de nacht doorgekomen, dus."

Ze zuigt eventjes op haar lolly en staat niks te doen, als Dermot haar aanbiedt bij hem te gaan zitten. Nou, graag. Misschien krijgt ze het dan wel een beetje warmer ^^. Ze deponeert zichzelf naast hem en glimlacht.
"Oh... ik heb er niet echt iets op tegen dat jullie roken, hoor..."
Ze staart eventjes afwezig in de verte.
"Ik zat in Ravenklauw," zegt ze dan. "Ook al een tijdje geleden, maar het was wel een hele mooie periode in mijn leven."
Like, wauw, we worden nog nostalgisch op de vroege ochtend :0.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 4:01 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Faith1

Faith luistert zwijgend naar het gesprek dat aan de gang is en volgt Liz met haar ogen die op het vrij kleine plekje tegen Dermot aan gaat zitten. Oeh, interessant...
"Ja, gelukkig wel." zegt ze bij Liz' opmerking over heelhuids door de nacht komen. En ze bloost heel eventjes als ze denkt dat haar niks kon overkomen omdat Robertus bij haar was, maar dat besluit ze niet te delen met de rest. Ze kan vaag opmaken dat het gesprek over afdelingen gaat, maar besluit niks te zeggen omdat ze niet weet waar het over gaat. Ze glimlacht als Robertus haar hand vastpakt en kijkt eventjes opzij waarna ze haar vingers met de zijne verstrengelt. Het is niet klef, want ze is verliefd en dan mag dat, puh. Faith kijkt achterom als ze geblaf hoort en ziet Jacky aarzelend bij de deuropening staan, niet wetend of hij buiten zou komen of niet. Ze stapt de hal in en pakt hem op. Vervolgens loopt ze terug naar buiten en gaat weer dicht bij Robertus staan. Ze kijkt in die puppyoogjes van Jacky en awww-d, wat is het toch een lief klein dingetje. Faith aait hem over zijn snuitje en krijgt een likje in haar gezicht. Ze lacht zachtjes en knuffelt hem half.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 4:02 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Dermotmf7

Dermot wenst iedereen die er bij is gekomen ook een goeie morgen en glimlacht als Liz dicht bij hem komt zitten. Hij heeft het meteen veel warmer^^. Hij legt zijn arm achter Liz' rug op de rugleuning en kijkt naar Faith als ze vraagt hoe het nu met hem gaat, ooooh wat vriendelijk van haar.

"Het gaat wel... Het doet nog wel pijn als ik rechtsta, stappen gaat wel, maar dat ook niet voor lang." zegt hij en glimlacht even flauwtjes. Het is wel ok dat het beter gaat maar het is nog lang niet genezen.

"Het ziet er nog altijd erg blauw uit..." voegt hij er ook nog aan toe en probeert niet bezorgd te klinken.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 4:03 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Finn
Finniewinniepoohbear.

Finn glimlacht als hij een goedemorgen terug krijgt van Amy.
Ze doet normaal, dus alles is eindelijk in orde.
Vanbinnen, in zichzelf, zucht hij opgelucht en haalt een grotere glimlach boven.
Dan hoort hij Liz vertellen over haar afdeling en hij kijkt opzij naar haar.
'Oh, hebben we het over afdelingen? Ik werd verdeeld in Zwadderich. Super afdeling, en heb me daar zes jaar geamuseerd.'
Finn grijnst veelbetekend terwijl hij aan die tijd terug denkt.
Hij kan zich nog altijd voor de geest halen hoe hij en Robin, zijn beste vriend, eerste jaartjes aan het pesten geweest waren.
Vooral een meisje met gitzwart haar, vreselijke ijdeltuit en die altijd maar zei: 'Pas op, of ik zeg het tegen pappie!'
Ze zou haast verdacht de jongere versie kunnen zijn van Am-
Finn trekt grote ogen, kijkt krankzinnig opzij naar Amy die beetje zit rond te kijken.
Zij zat in haar eerste jaar, toen jij je laatste deed...
Neeeeeeeeeeh?
Oh jawel.
Finn fluit haast onschuldig, nét niet, en wendt zijn blik af.
Het zal wel de jonge Amy niet geweest zijn, die hij in zijn laatste jaar pestte. [A]

Ooc: Credits voor Machoef, zij bracht me op het idee. xD
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 4:04 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Lily5

Lily hoort zwijgend de gesprekken aan die aan de gang zijn. Ze hoort dat ze over afdelingen bezig zijn en Lily kijkt opzij als ze Liz hoort dat ze in Ravenklauw gezeten heeft. "Ravenklauw? Ik heb daar ook gezeten." Grijnst ze. "God, wat had ik een hekel aan die vragen die we telkens kregen voor in onze llnkamer te geraken." Lacht ze. "Nee, uiteindelijk viel het wel mee. Na een paar jaar." Zegt ze met een -.-"-gezicht.

Ze kijkt opzij naar Finn als die over Zwadderich begint. Ze trekt een wenkbrauw op en grijnst lichtjes. "Je was onuitstaanbaar, Finnie." Zegt ze en steekt plagerig haar tong uit. "Nee, je had je momentjes dat je vriendelijk kon zijn. Vooral als je iets nodig had." Grijnst ze en geeft hem plagerig een duwtje.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 4:04 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 2
    Ameh
    Ooc: TEEHEE! XD
Amy kijkt eventjes raar op als ze Finn hoort.
"Zes jaar?" vraagt ze hem. "Oh, je bent een drop-out?"
Ze kan een vermakelijke grijns even niet onderdrukken. Nanananananaa, zij heeft het beter gedaan op school dan hij! >D Niet dat Amy zo'n leerpik was ofzo, maar het geeft toch wel enige voldoening. Ze herinnert zich nog wel vaag een of ander duo dat zich beter voelde dan de rest, alleen maar omdat ze ouder waren. Ze heeft zich nog doodgelachen toen ze straf kregen van Vilder. Suckahs. Amy daarentegen was hartstikke braaf en geliefd. Ze kijkt Finn even aan.
"Dus... jij zat ook in Zwad?" vraagt ze, met een bedenkelijk gezichtje. "Waarom heb ik je dan eigenlijk nooit gezien?"


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 110
    Robertus
Robertus glimlacht verlegen als hij zijn vingers met Faiths verstrengeld voelt, maar schraapt zijn keel en herstelt zich snel als ze hem loslaat. Hij kijkt op met een lalala-we-doen-niet-klef-in-het-openbaar-blik (XD) Afdelingen, huh? Hij kan zich nog goed de Grijze Dame herinneren... wat een geest... (XD)
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:21 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Elizabeth


Liz kan een lach op haar gezicht niet onderdrukken als ze Dermots arm voelt. Lekker warm... Dat voelt helemaal niet zo verkeerd. Een beetje verlegen kijkt ze om zich heen, naar de anderen, die het gesprek over afdelingen voortzetten.

"Volgens mij kan ik me jou nog wel een beetje herinneren, nu ik er zo over nadenk," zegt ze met een frons op haar gezicht tegen Lils. Tenminste... als ze het goed had, was Lily 22, en Liz zelf was 23, dus.
"Ik had ook de pest aan die vragen, hoor," glimlacht ze dan.
"Na verloop van tijd raak je er wel aan gewend, maar als eerstejaars heb ik wel een paar keer lange tijd voor die deurknop gestaan... Maar ik voelde me er wel thuis, en daar gaat het om."
Ahh, sweet memories...

Wacht, Finn is eruit getrapt? Waarom verbaast Liz dat niet xD.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:21 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Finn
Finniewinniepoohbear.

Finn kijkt opzij naar Lily, als die gezellig begint over Ravenklauw, like Tha_Strever_Gang, tegen Liz.
"Je was onuitstaanbaar, Finnie. Nee, je had je momentjes dat je vriendelijk kon zijn. Vooral als je iets nodig had."
Finn kijkt ontzet opzij als hij een duw van haar krijgt.
'Excuse me?'
Hij snuift diep, geeft haar een duw terug en grijnst dan zelfvoldaan.
'Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.'
Dan wordt zijn aandacht getrokken door Amy.
"Zes jaar? Oh, je bent een drop-out?"
'Ik zou het eerder benoemen als: Waardige vroegverlater van Zweinstein.'
Hij grinnikt lichtjes, slaat zijn armen over elkaar terwijl zijn ogen fonkelen.
'Ik ben er uit gekickt halverwege mijn zevende jaar.'
Finn haalt zijn schouders op met een nog grotere grijns dan daarnet.
'Misschien dat je me daarom nooit hebt gezien.'

Ooc: dit moet dus eigenlijk boven die van Es. Mijn excuses.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:22 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Dermotmf7

Nu Dermot erbij nadenkt hebben Finn en Liz nog in zijn jaar gezeten, grappig. Hij had er hen helemaal niet herkend, of hij heeft er gewoon niet aan gedacht. Gek dat ze hem niet herkend hebben, vooral Finn dan... Dermot hield wel eens van opvallen op Hogwarts (nu nog , maar ok...) met rare grapjes en ruzie maken met Slytherin. Hij was ook nog een vrij goede wachter in het Quidditch team. Maar hij is wel erg van uiterlijk veranderd, vroeger liet hij zijn haar wat langer groeien... Nu háát hij dat en heeft het liever wat korter. Finn zal hem nog wel kennen^^

"Ohja, ik zat in hetzelfde jaar als jullie, that's right." zegt hij met een glimlach tegen Liz. Dermot ging in zijn schooltijd niet zo om met de Ravies, de meesten lagen hem niet zo... Hij heeft wel een paar vriendinnetjes van Ravenclaw gehad... Maar Liz nog niet, denkt hij.
Dermot vindt het wel gezellig om zo over vroeger te praten en best grappig om door te hebben dat ze allemaal samen op school zaten. Buiten Robertus, gokt hij, want die ziet er wel een pakje ouder uit(a). Robertus is een beetje de papa van de groep^^
Gelukkig is de hele afdelingenrivaliteit gedaan, anders had er wel nog iets kunnen gebeuren tussen hem en de Slythjes hoor!
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:22 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 2
    Ameh
Amy slaakt een begrijpende "Oooh..." uit als ze Finn hoort. Oeh, eraf gekickt, hoe smexeh :O Ze houdt haar hand voor haar mond om een giechel te smoren. Foei, Amy! XD Ze zwiept haar staf en de bank van Liz en Dermot verlengt zich, waarna ze zich aan de andere kant van Dermot laat ploffen. Ze had natuurlijk liever naast zachte Finniepinniewoohbear gezeten-
"Amy!"
-maar misschien was Dermotwonnieponniebear ook wel heel zacht. Ofzo. XD


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 110
    Robertus
Robertus kijkt fronzend eventjes op.
"Zo erg waren die vragen nou ookweer niet," zegt hij dan. "Ik heb nooit vastgestaan, voor zover ik me kan herinneren."
Een licht glimlachje speelt om zijn lippen.
"En áls er al mensen waren die vast zaten, kwam de Grijze Dame meestal wel helpen," mompelt hij. Hij grinnikt even, en krabt aan zijn kin.
"Zij was aardig," voegt hij er met een "^^-gezichtje aan toe. "In tegenstelling tot Heer Hendrik, die had het iets te hoog in zijn bol zitten. Of laag, het is maar hoe je het bekijkt..."
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:23 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Faith1

Faith knikt bij Dermots woorden, maar kijkt fronsend op als hij zegt dat de wonde nog erg blauw ziet.
"Hmm.. zou ik straks nog eventjes mogen kijken?" vraagt ze dan. Het zou eigenlijk de bedoeling zijn dat er alleen maar een litteteken te zien is, ofwel geneest het niet goed omdat hij niet genoeg rust. Ze scheurt haar blik los en zet Jacky op de grond, die weer begint te blaffen en meteen naar binnenloopt.

"Ik zat in Griffoendor." mengt ze zich ook in het gesprek. "We hadden het makkelijk, gewoon het wachtwoord onthouden. Geen vervelende vraagjes ofzo."

Ze schudt haar hoofd als ze Robertus hoort. "Ik vond Heer Hendrik wel aardig hoor. Hij was wel snel beledigd, maar voor de rest een lieve geest." ^^
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:23 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 David


Na een tijdje wat rond te hebben gestaard, weet David bijna zeker dat iedereen buiten moet zijn. Hij loopt dan ook richting deur om de rest gezelschap te houden. Nog net vangt hij een paar woorden op over zweinstein en afdelingen.

"Ik heb nooit om Zweinstein gezeten, alles wat ik over magie weet komt van mijn ouders en mijn broers." Waarom dat zo is, houdt hij nog even voor zich. Niet iedereen hoeft ten slotte te weten dat zijn oudersgeen geld hadden.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:24 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Lily5

Lily's blik valt even op Robertus en Faith die elkaars hand even vasthouden maar algauw weer loslaten. 'Kon ik dat ook maar doen met Finn...' Denkt ze met even een -.-"-gezichtje. Ze herstelt zich snel en luistert naar de rest die over hun afdeling bezig is.

Ze luistert even naar Finn en botst haast tegen Faith als Finn haar een duw terug geeft. "Zeg, vent". Grijnst ze en geeft hem een por. Ze kijkt even naar Amy terwijl Finn zijn uitleg tegen haar doet over dat hij van school gekickt is.
Ze moet lachen als ze Liz hoort over voor de deur staan. "Ja, ik herinner me ook wel een keertje dat ik er lang heb voor gestaan." Verzucht ze. Ze knikt als ze dan Robertus hoort zeggen dat de Grijze Dame meestal wel kwam helpen als je vast zat voor de deur. "Uhu... De Grijze Dame was een vriendelijke geest..." Glimlacht ze, terwijl ze een uitdrukking op haar gezicht krijgt dat ze terug denkt aan vroeger.

Ze komt weer tot de realiteit als David zich ook buiten bij de groep voegt. "Goeiemorgen, David." Glimlacht ze vriendelijk en knikt eventjes naar hem. Ze luistert naar wat hij te zeggen heeft over Zweinstein. "Ah, ThuisToverOnderwijs (Teveel fantasie -.-") is even goed als Zweinstein." Zegt ze en knipoogt even.

Ze rekt zich uit en kijkt dan de groep weer eventjes aan. "Heeft er eigenlijk al iemand zin in ontbijt?" Vraagt ze dan in het algemeen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:24 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 110
    Robertus
Robertus kijkt eventjes bedenkelijk.
"Ach tja," zegt hij dan bij Faiths woorden. "Tijdens mijn schooltijd gedroeg hij zich ronduit onuitstaanbaar - misschien is hij tot inkeer gekomen. Maar, Zweinstein was fijn. In íeder geval beter dan thuis..."
En in een flits krijgt Robertus een flashback van zijn evil sisters, die hun nieuwe make-up op hem uitprobeerden.
"Oh, afschúwelijk! Appeltjesgroen kan je helemáál niet hebben, kleine Robertus!"
"Ik ben niet klein!"
"Roze staat je daarentegen érg schattig!"
"En dit clipje dan, Arabella?"
"Nee, Isadora, ik wíl geen clipjes in m'n haar!"
"Sst, kleine Robertus-"
"Ik ben niet klein!"
"- als je nou even stil blijft zitten zijn we zo klaar!"
"Moeder! Ze gebruiken me weer als kapkop!"
"Luister naar je zussen en zit stil, Robertus."
"Oh, wat een afschuwelijk bloemetje! Hij vloekt bij je mooie bruine lokjes."
"Moeder, hélp!"

Robertus trekt een gezicht, en schudt snel de gedachte weg. Godzijdank hoefde hij niet meer als paspop te functioneren voor zijn zussen. Of wanneer Albertus hem de boom in joeg. Of als Jacobus hem teisterde met zijn insectenverzameling. Of Kwalbrecht- euh, Aelbrecht Jan-Jacob - die hem wijsmaakte dat er een monster onder zijn bed zat, en hem dan uitlachte als hij op onderzoek uitging. Oh, Bertje lufs his family. Hij schrikt op, beseffend dat hij al een tijd lang met een behoorlijk stom gezicht voor zich uit aan het staren is. Hij schraapt zijn keel en kijkt met een ladiela-uitdrukking weg.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:25 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Finn
Finniewinniepoohbear.

Finn kan een grijns niet onderdrukken als het gesprek in het algemeen over Zweinstein gaat.
Wat een heerlijke tijd was dat.
'Nou, de Bloederige Baron was ook leuk hoor.' Als het gesprek over de geesten gaat. 'Nuja, tenminste toch tegen Zwadjes.' gaat hij verder met een wenkbrauwwiebel.
Aaaaaaah, hij zou wel nog een dagje willen terug keren en eerste jaartjes pesten.
Hoe zou hij kunnen vergeten hoe Robin en hij dat gitzwartharige eerstejaartje te pakken hadden gekregen en hadden opgesloten in een bezemkast vol spinnen, nadat ze haar toverstok hadden gepikt.
Finn kan een grinnik niet onderdrukken terwijl er een evil'ische grijns op zijn gezicht verschijnt.
Je moest dat huilebalkje horen schreeuwen. >D
En dan nog niet gesproken over dat voorval dat ze haar lange haren in een staart hadden afgesneden aan de tafel in de Grote Zaal.
Finn kraakt zijn vingers, zucht haast verliefd, en herstelt zich dan vlug.
Het zal wel Amy niet zijn, anders was ze er allang over begonnen. ^^
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison wo dec 03, 2008 9:25 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 2
    Gitzwartharige eerstejaartje
Amy knikt. De Bloederige Baron was veeet.
"De Baron was inderdaad ook leuk," zegt ze dan. "Soms wel intimiderend... Maar wel vriendelijk, tegen Zwads in ieder geval. Oh, maar er waren soms ook zulke kinderachtige mensen! Mensen die je opsloten in bezemkasten, of je haren afknipten. Ene Robin, en, euh... hoe heette die andere ook alweer? Jemig, ik weet het niet meer. Hij was net zo blond als Finn." ^^ "Wat een etter was dat. Maargoed, hij werd van school getrapt zijn laatst-"
Ze blijft midden in haar zin steken, en kijkt Finn verbluft aan.
"JIJ!" roept ze. "MIJN POEZELIGE HAARTJES!"
Ze staart hem met halfopen mond en een total-shock-uitdrukking aan. Hoe dúrft hij! :O Máár, daar kwam wel bij dat ze 'per ongeluk' de beukers losliet toen hij het Zwerkbalveld probeerde te saboteren >D Zou hij dat litteken nog hebben?
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 7 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 16 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum