Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith do nov 27, 2008 11:24 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Faith2
    Feeder >D
Faith knikt zachtjes bij Liz' plan.
"Goed idee," zegt ze zachtjes. Ze trekt eventjes zachtjes aan Robertus' mouw.
"Kom, laten we in de keuken beginnen..."
Ze trekt hem mee terwijl hij haar gehoorzaam volgt. In de keuken bekijkt ze eerst grondig alle hoeken, en trekt dan maar alle keukenkastjes open. Heelhuids zou Maddie daar nooit inpassen, natuurlijk niet. Faith slikt eventjes. Maar zou ze nog wel heelhuids zijn?

Een paar kastjes worden open en dichtgeslagen, Robertus opent de voorraadkast, maar nergens een dode noch levende Madison.
"Homenum revelio," zegt ze zachtjes. Een kleine zucht. Faith voelt een klein kneepje in haar hand.

"Kom, Faith," fluistert hij zachtjes in haar oor. "Ze is hier niet."

    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Bertje1


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Mel
    Melody ♪
Melody slikt, en ze ziet Martin vaagjes zijn hoofd schudden. Oh, fijn... Ze knikt zachtjes bij Liz' plan, en staat op.
"Laten we maar gaan," zegt ze tegen Jack. Ze glimlacht eventjes flauwtjes. "Maar probeer wel een klein beetje te kalmeren, 'kay? We vinden haar wel, heus."
Muh, als hij hysterisch bij haar gaat zitten doen, wordt ze vast gek. Ze loopt alvast naar boven, naar de 2e verdieping, waar ze de deur van de bibliotheek alvast open duwt.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:39 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Finn4
Blondie; Not stupid, just blond.

"Nee, dat hoef je niet."
Finn mompelt iets en kijkt haar dan zwijgend aan.
"Laat het maar gewoon zitten. Het hoeft al niet meer, Finn. We zijn beste vrienden, laten we het daar dan maar bij houden."
Finns mondhoeken krullen om.
'Heb ik dat al niet eerder gehoord, Robins?'
Hij trekt een veelbetekende wenkbrauw omhoog.
'Als je nu al je muur voor mij optrekt...Dan lijkt het misschien inderdaad wel beter dat we vrienden blijven...En nu wil ik er niet meer over praten.'
Hij zucht even en trekt zich dan van de muur los.
'Ik ga iets te eten halen en dan slapen-' Hij neemt de deurklink vast en kijkt even om. ',Slaapwel.'
Hij loopt de gang in en trekt dan de deur achter zich dicht.
Met een zucht slentert hij algauw de trap af en komt de keuken in.
Hij trekt de koelkast open en haalt er een appel uit en bijt erin na het onder de kraan te hebben gestoken.
Vaag hoort hij stemmen vanuit de woonkamer komen.
Zou ik?
Hij haalt zijn schouders op, en loopt weer naar boven toe om dan zijn bed in te kruipen.
Even blijft hij staan als hij een tweede woonkamer ontdekt?
'Hebben wij een tweede woonkamer?'
Net als hij wil binnenlopen, merkt hij Amy op.
Doorlopen, Finn...Doorlopen. denkt hij terwijl hij op zijn lip bijt.
Ze ziet er zo lievig uit... =D
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:40 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Ames10
    The Demon Barbie of Fleet Street
Amy laat zich weer op haar rug vallen als Faith weggaat. Die zocht Madison ook al. Ze fronst eventjes. Ah, well, wat kan het haar ook schelen. Ze zucht eventjes als ze de deur weer open hoort gaan, en ze komt weer omhoog.
"Nee, ik heb Madison niet gezie- Oh, Finn."
Ze kijkt eventjes afwachtend naar hem als hij in de deuropening blijft staan.
"Wat kom je doen?" vraagt ze, niet onvriendelijk. Ze zet zich wat beter rechtop en maakt het zich wat gemakkelijker, terwijl ze haar beentjes optrekt. Ze zwijgt eventjes.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:40 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Finn4
Blondie; Not stupid, just blond.

Finn wil net doorstappen, in de hoop dat ze hem niet gezien heeft als haar stem weerklinkt.
"Nee, ik heb Madison niet gezie- Oh, Finn."
Goddammit. -.-"
"Wat kom je doen?"
'Ik was eigenlijk op weg naar mijn kamer, ben nogal moe, dus ik was van plan om mijn bed in te kruipen.' Antwoordt hij en glimlacht zwak.
Hij gooit het klokkenhuis van de appel in een vuilbak, waardoor hij meer in de woonkamer staat.
'Ik wist niet dat we een tweede woonkamer hadden.'
Hij kijkt haar zwijgend aan. Wat ziet ze er zo adorable uit! =O
'Ik...Ik wil me nog even verontschuldigen van alle verwarring met jou, mij en Lily.'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:40 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 BannerLils

'Als je nu al je muur voor mij optrekt...Dan lijkt het misschien inderdaad wel beter dat we vrienden blijven...En nu wil ik er niet meer over praten.'
Lily kijkt op naar Finn. "Best..." Mompelt ze en slaat haar armen over elkaar. "Ga maar naar je Amy" Zegt ze er onhoorbaar achter.

'God, Robins! Doe nu eens normaal!' Spreekt ze zichzelf toe.
'Slaapwel.'
"Ja, slaapwel..." Ze kijkt naar de deur die Finn toe doet en zucht.

Ze krabbelt een paar minuten later ook overeind en loopt naar de keuken toe. Ook zij heeft honger. Daar aangekomen ziet ze Robertus en Faith. "Hey..."
Ze opent de koelkast en zoekt iets te eten. "Wat is er aan de hand?" Vraagt ze en kijkt om. Ze voelt een lichte spanning. "Toch niet weer iemand gestorven ofzo hé?" Vraagt ze ongerust.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:41 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Ames10
    The Demon Barbie of Fleet Street
Amy glimlacht eventjes flauwtjes.
"Ik zag het toevallig op de plattegrond," zegt ze schouderophalend. "Toen ik hier net kwam."
Ze kijkt eventjes op als hij zich verontschuldigt.
"Verwarring?? =O You kissed me! Ik ben geweldig! Daar hoeft toch geen verwarring over te zijn?"
Ze verbergt eventjes snel een glimlach. Muh, maar nu?
"Ok." zegt ze uiteindelijk. Ze zucht eventjes.
"Het spijt mij ook," zegt ze - alweer - met enige tegenzin. Sorry is zóóó'n moeilijk woord xD "Ik had me - misschien - niet zo heel veel op moeten dringen." "Pfuh, ik wist ook wel dat Lily in de weg stond," maakt ze in haar hoofd nog af. "Maar da's toch geen reden om te stoppen? =D"
"Nou ja... weltrusten, dan maar..." zegt ze langzaam. "Of wou je hier nog zitten?"
"Sjees, wat wil jij? o.O"
Honestly? Ik heb geen idee...


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Faith2
    Feeder >D
Faith knikt zachtjes, ten teken aan Robertus dat ze hem gehoord heeft. Robertus kijkt eventjes vertwijfeld naar haar.
"Knuffelen?? Nu?? =D"
Stiekem durft hij niet. Hij knijpt nog een keertje zachtjes in haar hand en is net al zijn moed bijeen aan het schrapen als Lily binnenkomt.
"Hoi."

"Hey," begroet Faith zachtjes, zonder Robertus los te laten.
"Toch niet weer iemand gestorven ofzo hé?"
Faith slikt.
"Nee," antwoordt Robertus, en hij probeert er een lichtelijk luchtige ondertoon aan te geven om de spanning te breken. "W-we... we zijn alleen eventjes opzoek naar Madison."
Een flauw glimlachje.
Faith glimlacht ook eventjes kort.
"Niets ernstigs," voegt ze eraantoe, gezien ze Lily niet onnodig ongerust wil maken ofzo. Ze richt zich weer tot Robertus.
"Zullen we dan maar eventjes zo in de muziekkamer kijken?" vraagt ze zachtjes.


    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Bertje1
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:41 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Finn4
Blondie; Not stupid, just blond.

"Het spijt mij ook, Ik had me - misschien - niet zo heel veel op moeten dringen"
Finn glimlacht even terwijl hij de kamer rondkijkt.
"Nou ja... weltrusten, dan maar...Of wou je hier nog zitten?"
Finn bijt op zijn lip en haalt zijn schouders op.
'Misschien dat ik beter gewoon kan sl- blijven voor een paar minuten."
Finn, je bent zwak! =O
Hij ploft naast haar neer en zucht.
Dan kijkt opzij naar haar en legt even zijn hand op haar wang.
'...We...Kunnen...Proberen?' Vraagt hij aarzelend. '...En geheim houden?'
Dit kwam niet juist over je lippen...Dit kwam NIET over je lippen! xO
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:43 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Ames10
    The Demon Barbie of Fleet Street
Amy's hart slaat eventjes een slag over als ze zijn hand op haar wang voelt, en daarna zijn woorden hoort.
"JA! JA! JA!"
"W-weet je dat zeker?" vraagt ze voorzichtig.
"JAAAAA! ZEG NOU JA, BARBS!"
Ze kijkt hem eventjes aan.
"I-ik... ik zou het wel willen proberen..." antwoordt ze zachtjes, terwijl ze verlegen naar haar schoot kijkt.
"Yayomg! XD"
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:43 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Finn4
Blondie; Official Barbies Gentleman.

Finn bijt op zijn lip terwijl hij gespannen wacht op antwoord.
Alsjeblief, zeg ja..."
W-weet je dat zeker?"
'Ja, ik weet het heel zeker.' Antwoordt hij terwijl hij met zijn hoofd knikt.
Toe nou, zeg gewoon ja. ME LIKE YOU!!!
"I-ik... ik zou het wel willen proberen..."
Even lijkt het alsof de tijd stil staat, en hij knippert verwonderd met zijn ogen.
Zei ze nu: Ja? ...Sort of? O.o"
Hij knuffelt haar dan plat en bijt op zijn lip.
Squeeee ^^"

Ooc: Amy and Finn are the FIRST HM couple ^^" [Nanananana xD]
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:43 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Ames10
    Blondie's biatch
Amy lacht zachtjes en opgelucht, en legt haar hoofd in Finns nek als deze haar doodknuffelt.
"Zwaaak!" joelt een ander stemmetje vermakelijk in haar hoofd. Screw her. Stom stemmetje. Zij heeft Finn >D Ze drukt een klein kusje in zijn nek [6] en laat haar hoofd weer op zijn schouder rusten. Mooi dat ze hem niet meer los gaat laten. Ze geeft hem een klein kusje op zijn wang en drukt haar neus er zachtjes tegen.
"Ik wist wel dat je voor mij zou kiezen >D" denkt ze nog, maar ze houdt wijselijk haar mond.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:44 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 BannerLils

"W-we... we zijn alleen eventjes opzoek naar Madison."
"Is Madison dan verdwenen?" Lily kijkt verward op. Ze heeft blijkbaar een boel gemist, tijdens haar gesprek -Allé ja... Gesprek?- met Finn. Ze kijkt de twee eventjes aan.

"Kan ik iets doen?" Vraagt ze dan met enige aarzeling. Ze wilde zich niet opdringen, maar hoe eerder ze Maddie terug vonden, hoe beter. Toch? Ze hoopte dat ze binnenkort niet met een ander lijk zouden zitten.
"Waar is ze eigenlijk voor het laatste gezien?"
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:44 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Finn4
Blondie; Barbies Ken.

Hij glimlacht als hij haar gezicht tegen zijn nek voelt.
Dit voelt hemels aan...een vrouwenlichaam; niets beters.
Hij verkrampt even als hij een zoen in de nek krijgt, en er een rilling over zijn rug gaat.
Aaauwh, waarom blijft ze dat doen? Can't Resist. >.<
Hij kijkt op naar haar en zucht onhoorbaar.
Algauw krijgt hij een zoen en drukt ze haar zachte Amy neusje tegen zijn wang aan.
Finn voelt zich langzaamaan vanbinnen smelten.
'...Je bent lief.' Mompelt hij en drukt een zoen op haar lippen.
' Ik ga dan nu slapen, als je het niet erg vindt tenminste?'
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:44 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy glimlacht.
"Jij bent ook lief," fluistert ze zachtjes terug. "Nee, tuurlijk... weltrusten."
Ze laat hem - met grote tegenzin, dat wel - los, maar blijft wel gewoon op de bank zitten. Yayomg, zij is Blondie's biiiaaatch, nanananaaa!
"Ik ga zo misschien ook wel..." zegt ze langzaam. "Hoewel, misschien dat ik hier wel verblijf, aangezien op mijn kamer-"
Ze slikt eventjes en tovert dan snel weer een glimlach tevoorschijn.
"Nou ja, weltrusten." ^^


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Faith2
    Feeder >D
"N-nou ja, we kunnen haar gewoon niet vinden-" stamelt Faith - muh, het niet-bezorgd maken lijkt enigzins mislukt - na Lily's woorden. Ze zucht eventjes, glimlacht vriendelijk en verontschuldigend en schudt dan zachtjes haar hoofd.
"Ik denk het niet..." antwoordt ze, als Lily vraagt of ze iets kan doen. "Ze wordt al-" "door iedereen" "-gezocht. Maar toch bedankt."
Ze voelt hoe Robertus zachtjes in haar rug duwt en ze loopt mee richting de muziekkamer, waar ze de zoekactie weer oppakken.


    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Bertje1
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:45 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 28jy9hk
Nice-guy

Jack knikt lichtjes met zijn hoofd als Melody zegt dat hij moet kalmeren. "En wat als we haar nou echt niet kunnen vinden?" Snikt hij. "En stel je voor dat ze net als- net als- Clive." Jack begint nog harder te huilen en hij zakt op de grond. "Mel- krijg- geen-lucht-"

Nu begint Jacks gezicht ook rood aan te lopen grijpt hij naar z'n keel. "Geef- zak- en- water-" Hij kijkt Mel nog even aan en gaat daarna door met naar zijn keel grijpen.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:45 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Mel
    Melody ♪
Melody schrikt als ze Jack hoort - huilen?? Seriously, dat verstaat hij onder kalmeren? Ze schrikt nog erger als ze merkt dat hij begint te hyperventileren.
"Oh, eh, rustig-"
Wat moest je ook alweer doen in zo'n situatie?
"We vinden haar wel, kalm aan," mompelt ze, terwijl ze haar staf trekt, een willekeurig boek uit één van de planken trekt en die verandert in een zakje. Ze houdt hem Jack voor en richt haar staf op Jack.
"Aquamenti!"
Uit haar staf komt een straal water die over Jack's hoofd sijpelt.
"Euh... lucht dat op?" vraagt ze aarzelend. Oh, nee, oeps. Ze kan zichzelf wel slaan. "O-oh, sorry, wou je het in een bekertje?"
Met een xO-gezicht pakt ze een nieuw boek en verandert het in iets dat ze glaswaardig vindt, en vult deze met water. Ze houdt hem aarzelend voor Jack.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:45 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 28jy9hk
Nice-guy

Jack pakt het zakje aan en haalt een paar keer diep adem, waardoor hij langzaam weer normaal adem kan halen. "Dankj-" Voor hij zijn zin af kan maken, schiet er een straal water over zijn hoofd heen. Als Mel daarna met een xO-gezicht naar hem kijkt, kijkt hij met ene nog groter xO-gezicht terug. "Ja, da's wel wat makkelijker," zegt hij als Mel vraagt of hij het in een bekertje wil. "Dankje." Zegt hij terwijl hij een slok neemt.

Na een paar minuten gaat het weer wat beter en staat hij op. "Nou, zullen we dan maar verder gaan?" Jack loopt de bibliotheek in, waarvan de deur al open was gedaan door Mel. "Madison?" Roept hij door de bieb heen.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:46 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Finn4
Blondie; Barbies Ken.

"Jij bent ook lief, Nee, tuurlijk... weltrusten." Finn krabbelt overeind, drukt een zoen op Amy's voorhoofd en glimlacht even.
'Slaapwel meisje.'
"Ik ga zo misschien ook wel...Hoewel, misschien dat ik hier wel verblijf, aangezien op mijn kamer-Nou ja, weltrusten." "
Finn bijt op zijn lip.
"Je weet gerust dat je mijn bed mag gebruiken, slaap ik wel in de jouwe of anders in de zetel. Zodat je je niet ongemakkelijk voelt.'
Stiekem zou hij maar al te graag gewoon samen met haar in bed liggen, maar shht. ^^" En ook kan het niet, anders weet meteen iedereen het van hun prille begin. x'D
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:46 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Ames10
    Blondie's biatch
Amy glimlacht eventjes. Aww, hij lief! ^o^
"Nee, dat hoeft niet," verzekert ze hem nog een keer. "Ik wacht nog eventjes af of ze van plan zijn gezamenlijk te gaan eten - in dat geval schuif ik nog wel even bij - maar in principe pak ik straks gewoon een boekje en val wel in slaap."
Ze glimlacht, zonder nog verder de precieze slaapplek ter sprake te brengen. Stiekem wilde ze gewoon bij Finn op de kamer, desnoods in zijn bed [a], en niet met Jack... Mkay, deze woonkamer is beter dan haar eigen kamer, waar ze het beeld van Clive alleen maar constant voor zich zou zien... Ze huivert.

Ze staat op. Ondanks het feit dat er aan de overkant van de hal een bibliotheek is, staat er een heel klein boekenkastje tegen de muur. Ze staart naar de kaften, in de hoop dat er iets leukers tussen zit dan een paar middeleeuwse geschriften. Nou ja, misschien was iets saais ook maar beter, dan zou ze sneller in slaap vallen. Ze trekt een willekeurig boek van de plank, en schrikt; de boekenkast draait open en onthult een stenen gang, met een enkele wandfakkel die de donkere ruimte verlicht. Een beetje geschrokken kijkt ze om naar Finn.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:46 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Finn4
Blondie; Barbies Ken.

Finn loopt naar de deur toe, om naar zijn eigen kamer te vertrekken.
Nee, dat hoeft niet, Ik wacht nog eventjes af of ze van plan zijn gezamenlijk te gaan eten - in dat geval schuif ik nog wel even bij - maar in principe pak ik straks gewoon een boekje en val wel in slaap."

'Ok dan,' Hij glimlacht. 'Slaap lekker voor straks.'
Hij wil net de kamer verlaten als hij vanuit zijn ooghoeken Amy bezig ziet aan het kleine boekrekje.
Finn kijkt even met een verwonderd gezicht naar de gapende opening, en ziet Amy al even verwonderd omkijken.
Ondanks zijn bedje hysterisch: 'FINN, KOM SLAPEN, NU!' roept loopt hij toch naar Amy toe en staart in het donkere niets tonende gat.
Alleen het begin zien ze door de wandfakkel die vrolijk licht weergeeft alsof het danst, wat in dit geval het alleen maar enger maakt.
Finn zet aarzelend een stap in de donkere gang en grijpt de wandfakkel, na enig protest van de fakkel, en schijnt meer de gang in.
Hij knijpt zijn ogen even tot kleine spleetjes en bijt op zijn lip.
'...Waar zou het toe leiden?' Vraagt hij en kijkt opzij naar zijn kersverse vriendinnetje.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:46 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Elizabeth
    Just Liz


Elizabeth blijft nog eventjes staan aarzelen, en trekt nog een lolly tevoorschijn. Ze heeft hem al haast in haar mond, als ze beseft dat het ook wel netjes is Martin een lolly aan te bieden.
"Euhm... wil jij toevallig ook een lolly?" vraagt ze verlegen. Niet iedereen had even ... blij op haar aanbod gereageerd, dus was ze nu wat voorzichtiger. Ze houdt hem er een voor.

Dan haalt ze haar schouders op. "Laten we maar gaan, dan." Een beetje twijfelend loopt ze de trap op, en begint in de slaapkamers te kijken. "Hier zie ik d'r niet," mompelt ze. "Maar dat is eigenlijk ook niet erg verbazend, gezien het feit dat Faith wel overal zal hebben gezocht. Weet jij nog een plek waar we kunnen kijken?" vraagt ze dan.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:47 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Ames10
    Blondie's Biatch
"Geen idee," fluistert Amy ten antwoord. Creepy O.o Ze haalt eventjes diep adem. De ene kant van haar wil het echt héél graag onderzoeken, nieuwsgierig rotmormel dat ze er is. Maar een ander wil gewoon heel hard wegrennen. Verscheurd tussen begrijpbare angst en nieuwsgierigheid, schuifelt ze wat dichter bij Finn.
"W-wil je het onderzoeken?" vraagt ze aarzelend, en stiekem, héél stiekem, hoopt ze dat hij nee zegt.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Faith2
    Feeder >D
Faith zucht eventjes als ze ook de muziekkamer doorzocht hebben. Oh, Maddie, waar zit je toch? Ze betrapt Robertus erop dat hij al vijf minuten staat te nietsen, sterker nog; naar haar staat te staren, en ondanks het feit dat haar hoofd vrijwel volledig en bezorgd bij Madison zit, bloost ze toch een beetje gevleid. Ze is blij dat hij weer normaal is. Hoewel dat nog niet helemaal te zien was; Finns bloed kleeft nog aan zijn gilet. Ondanks het feit dat het allang opgedroogd is.

Als Robertus merkt dat Faith hem doorheeft, kijkt hij blozend weg en kijkt maar een beetje doelloos onder de vleugel. Alsof Madison daar ineens zou zitten '=.=

    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Bertje1
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:48 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Finn4
Blondie; Barbies Ken.

"Geen idee,"
Finn richt zijn blik, met een frons in het voorhoofd, terug naar de verlaten donkere gang.
"W-wil je het onderzoeken?"
Hij loopt de gang meer in, geen antwoord gevend op de vraag van Amy.
Finn richt de fakkel meer voor zich uit, zodat hij zicht heeft over de gang.
Niet dat er iets in het oog springt.
Gewoon weer een stukje stoffige muffe gang.
Hij kijkt dan om naar Amy en bijt op zijn lip.
'Heb je zin of niet?'
Amy slikt en volgt hem aarzelend de gang in.
Hij trekt een gezicht als er een fikse wind ontstaat, niet wetend van waar het komt, maar in ieder geval...Het vuur van de fakkel begeeft het.
Finn trekt grote ogen als het pikkedonker voor hen wordt.
Amy en Finn kijken vlug om om weer naar de woonkamer te rennen.
Net als Amy wil naar buiten lopen, knalt de deur recht voor haar neus dicht waardoor het nu helemaal donker is.
Holy pieeeeeeep!
[Bereid je voor om gegil van Amy, folks. xD]
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:48 pm

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 BannerLils

Lily kijkt Robertus en Faith na. 'Ok... Dan niet.' Lils kijkt even verontwaardigd. Ze zucht en slaat haar ogen op. 'Wil ik helpen, dan ist ook niet goed.'

Lily neemt wat te eten uit de ijskast en smeert zichzelf een boterham. Ze gaat tegen de kast leunen en eet hem in stilte op. Wat gezelschap zou leuk zijn, maar het is echter doodstil om haar heen. Zelfs Casper zou welkom zijn nu!
Ze steekt het laatste stukje brood in haar mond. Ze zoekt dan iets te drinken en houdt het uiteindelijk bij wat water.

"Dan maar slapen." Zegt ze tegen zichzelf. Ze loopt de trappen terug op en loopt langs de bib als ze Jack hoort roepen achter Madison. Hmm, toch maar even kijken.
"Heeft iemand eigenlijk al de zolder gecheckt?" Vraagt ze aan Jack en Melody terwijl ze haar hoofd binnensteekt. Dat slapen kon nog wel even wachten.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:49 pm

Martin kijkt langzaam als iedereen de kamer verlaat om te gaan zoeken. Waar zou Madison toch zijn? De vraag bleef in zijn hoofd spoken tot Liz hem een lolly aanbied. Moest hij hij hem aannemen of niet? Wat een dillema. ''Nee, ik hoef echt geen lolly.'' geeft hij dan maar als antwoord.

Uiteindelijk volgt hij Liz naar de slaapkamers boven. Waar Madison blijkbaar niet is. Als hij Liz hoort knikt hij. Maar waar zouden ze nu moeten zoeken. ''De kelder?'' zegt hij dan maar. ''Alhoewel we daar niet mogen komen.'' Als we er wel komen, word die ouwe Abott boos. Heel erg boos.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Faith di dec 02, 2008 5:49 pm

    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Ames10
    Blondie's Biatch
Amy gilt. Héél, hééél hard. Ze begint als een gek op de deur - of wat het dan ook was - te rammen.
"LAAT ME ERUIT!" gilt ze. "DOE OPEN! LAAT ME ER ALS-JE-BLIEFT UIT!"
Als de deur niet opengaat laat ze zich er snikkend van angst tegenaanvallen.
"Ik wíst wel dat dit een slecht idee was," jammert ze, terwijl ze op de grond glijdt. "Ik wíst het, ik wíst het, ik wíst het!"
Ze krult op tot een bolletje en trilt angstig. Wat nu? Zouden ze nu vermoord worden? Opgehangen, zoals die gast op haar aankomst, Miles ofzo? Of komt Robertus nu om het hoekje springen om ze te wurgen, of in mootjes te hakken? Of worden ze eventjes met een life-size punaise tegen de muur geprikt? In haar zij voelt ze iets steken. Aargh, rotjurk. Waarom heeft ze dat vod ook meegenomen? Ze voelt voorzichtig. Haar staf! DOHH! Dóm, Amy! Opgelucht trekt ze hem.
"Lumos!"
Een klein lichtpuntje verschijnt op de punt van haar staf, en ze ziet even verderop Finn staan.


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Faith2
    Feeder >D
Faith wil net de muziekkamer verlaten, concluderend dat de benedenverdieping doorzocht is - Madison zat niet in de woonkamer, dat wist ze zeker - als ze van boven gegil hoort.
"Was dat Madison?" is het eerste wat ze eruit flapt. Robertus kijkt haar met een eh...-blik aan. Natuurlijk was dat Madison niet, die had een hele andere stem. Toch rent ze naar boven met valse hoop. Waar kwam het vandaan? Niet van de eerste verdieping. Ze rent de 2e verdieping op, en botst daar op Melody die de bibliotheek uitkomt.
Robertus volgt haar. Sjees, die kan verrassend snel rennen O.o
"Wat is er aan de hand?" vraagt hij Melody.


    Spookjager
    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Bertje1


    Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Mel
    Melody ♪
Melody kijkt op als ze gegil hoort.
"Wat was dat?" vraagt ze Jack. "Ik denk dat ik maar even ga kijken..."
Ze loopt de bibliotheek uit om daar onder de voet gelopen te worden door Faith. Ze kijkt op bij Robertus' woorden.
"Geen idee," antwoordt ze. "Volgens mij kwam het uit die kamer daar."
Ze wijst naar de tweede woonkamer. Ze stapt eropaf en duwt langzaam de deur open.
Faith
Faith
Heler

Aantal berichten : 488
Registratiedatum : 15-11-08
Woonplaats : Haunted Mansion

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN * - Pagina 4 Empty Re: Haunted Mansion - 2 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN *

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum