Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Pagina 3 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:31 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 110
    His Royal Majesty
Robertus strooit nog wat poeder, en giet een klein drankje over Glenns buik, die begint te sissen en groene vlekken krijgt. De veer krabbelt driftig door, terwijl Robertus een zacht en nadenkend "Hmmm..." geluidje maakt. Hij kijkt kort eventjes op als Faith binnenkomt, maar antwoordt niet meteen. Hij trekt een laatje uit zijn ingrediëntenkoffertje open, haalt er een levende vleermuis uit, draait hem de nek om, scheurt zijn kleine kopje van zijn romp en knijpt het bloed uit boven de ketel. Gen geeft toe dat ze dat dat vrijwel letterlijk uit Sleepy Hollow heeft. Maar sssht. Hij trekt zijn(/Melody's) staf en staat op. Hij zwaait kort, en Glenn verandert in een miniatuurlijk. Robertus buigt zich over mini-Glenn, pakt een lepel toverdrank, doopt Glenn erin, spreekt dan nog een spreuk uit en mini-Glenn staat op en verandert in een mini-zombie. Robertus kijkt tevreden naar zijn creatie.

"Wat ik van plan ben," zegt hij dan eindelijk tegen Faith. "is een zombie-defensie op te stellen. Maar ik kan niet veel zonder zombie."
Haast - háást - vrolijk gaat hij weer verder met experimenteren.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:31 pm

ooc: ik wou gewoon posten XD

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Dermotmf7

Dermot ligt lekker te slapen en hoort dus niets van de afspraken en beschuldigingen die bij de rest worden gemaakt. Hij geniet van een gelukzalige droom, vergetend in wat voor een hel hij vrijwillig naartoe is gegaan.

"Yeah." mompelt hij in zijn slaap en zijn grijnst.

"Yeah, right there..." mompelt hij en draait zijn hoofd zodat hij op zijn rechterslaap ligt.

Mensen die in hun slaap praten zijn leuk^^
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:32 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Finn
Finnheid.

Finn trekt onwillekeurig een gezicht als ieder zijn mening gaat rondbazuinen.
Nou, hij vertrouwt het lékker niet!
Finn onderdrukt net een aanval van diep gesnuif, kijkt zwijgend naar Robertus die naar buiten vertrekt met Glenn.
Hij rolt zijn ogen en krabbelt dan recht.
'Ik ben het beu, ik ga naar men kamer.'
Met grote stappen verlaat hij de kamer, en laat de deur achter zich dichtvallen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:32 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Lily5


Lily kijkt even naar Robertus die de woonkamer verlaat en dan naar Amy als die tegen haar begint te snauwen. Nijdig stapt ze naar Amy en geeft een mep tegen haar gezicht. "Snap out of it!" Roept ze nijdig tegen Amy.

"En ter info?! IK HOEF JE HULP NIET!" Gilt Lily nijdig, zo hard dat Jacky onder de zetel kruipt uit schrik. "Aaargh!"
[Lily stelt zichzelf voor dat ze elk roze jurkje uit Amy's kast in stukjes scheurt, Amy's make-up koffer naar de *piep* helpt en Amy met haar haar naar buiten sleurt en haar aan de zombies voert]

Ze is het beu, ze is het ZO beu! "Trek je plan als jij nog eens gekwetst wordt door Finn! Miss Suikerspin!" Snauwt ze nijdig naar Amy.
Dan loopt ze langs Amy, haar 'per ongeluk' nog een stomp tegen de schouder gevend, de kamer uit.
Ze loopt de kamer uit en stormt de trap op naar haar kamer.

Geh, Amy had gewoon pech dat zij degene was die Lily net dat extra duwtje gaf om uit te barsten.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:33 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Faith1

Faith begint al spijt te krijgen dat ze Robertus is gevolgd als ze vol gruwel zijn handelingen volgt. Zonder enige emotie onthoofd hij een vleermuis, net of het iets is dat tot zijn dagelijkse bezigheden behoort. Aarzelend blijft ze in de deuropening staan terwijl ze het gebeuren nauwkeurig en aandachtig volgt. Faith snakt naar adem als Glenn plots in een miniatuurtje verandert, ze wil er iets van zeggen maar vol ongeloof kan ze alleen maar naar het vreemde tafereel staren. Ze moet toegeven dat ze diep onder de indruk is als Glenn plots in een mini-zombie verandert, hoewel ze het aan de andere kant ook gruwelijk vindt.

"Ooh." is haar vage antwoord op Robertus. "Interessant." vervolgt ze omdat ze niks beters kan verzinnen en nog steeds bezig is te beseffen wat er net gebeurd is. Glenn die nog geen paar uren eerder levend rondliep is nu verandert in een miniatuur zombie. Maar Faith vindt het allemaal toch zeer boeiend en ze gaat bij het zombietje staan en steekt haar hand uit om het voorzichtig aan te raken. Al snel trekt ze haar hand terug als de mini-zombie naar haar vingers hapt. Ze knippert verbaasd, zo klein en toch zo gewelddadig.

Faith richt zich weer tot Robertus. "Hoe wil je een zombie-defensie opstellen?" vraagt ze belangstellend terwijl ze even naar de veer kijkt die uit zichzelf aan het schrijven is. "Duurt het lang? Hoe werkt het dan? Ga je Glenn weer normaal maken? En kan ik misschien ergens mee helpen?" Zoooveel vragen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:33 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Dermotmf7

Dermot wordt wakker van Amys geroep en doet langzaam zijn ogen open. Grrr... Wie durft hem uit die prachtige droom te halen. Hij probeert recht te gaan zitten, maar voelt al meteen dat dat niet gaat lukken. Great, nu ligt hij zo voor een tijdje als een ouwe kerel met reuma ofzo... Hij probeert nogmaals recht te gaan zitten en deze keer lukt het, met heel veel moeite. Dermot trekt zijn bebloed t-shirt uit en gooit die op de grond. Hij leunt achterover tegen de leuning, daar dient die voor... Zodat er minder druk op de wond is. Zo zit hij tenminste recht en kan hij alles wat beter volgen.

"Goodmorning." merkt hij droog op en kijkt in het rond. Waarom staat niemand ongerust rond zijn zetel om te zien of het wel goed met hem gaat? Waarom houdt niemand zich met hem bezig?

Dermot kijkt naar Liz, die daar ook nog zit. (?)Hij moet toch op zijn minst een klein beetje aandacht krijgen :'(

"Draag je me naar bed?" vraagt hij met een grijnsje.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:33 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Mel
    Melody
Melody kijkt even wat overdonderd naar de rest die nog in de woonkamer aanwezig zijn als ook Lily een uitbarsting heeft, en Finn er ook weer vandoor is. "Ik ga me denk ik maar eens opfrissen.." mompelt Melody dan maar, waarna ze nog even een vlugge blik op de slapende pratende Dermot werpt, die alweer wakker schijnt te zijn.

Melody haalt nog even een hand door haar doorweekte haren en veegt vervolgens vast met haar vingers onder haar ogen. Wat een rotweer. Wat een rotdag.

Melody loopt de trap op en loopt langs de kamers richting haar eigen kamer. Onderweg blijft ze even hangen bij de kamer van Robertus, waar ze even de conversatie een beetje volgt. "Ik denk dat je hem zou kunnen helpen door hem z'n werkje te laten doen en niet al te veel vragen te stellen." merkt Melody op. "Leuk poppetje trouwens." voegt ze er flauwtjes aan toe.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:34 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 110
    His Royal Majesty
Robertus kijkt niet op, verzonken in concentratie.
"Nee, er is niet veel wat je kan doen," antwoordt hij geconcentreerd mompelend. Hij merkt Melody kort even op in de deuropening, maar laat haar verder. Hij slaat zijn oude, versleten toverdrankenboek open, haalt er een paar stencils tussen uit, vouwt ze open, duwt ze weer terug, bladert, leest, vouwt een nieuw ezelsoortje, markeert een paar dingen met zijn staf, en laat hem dan openliggen op een pagina, waar studiegenoten één van zijn kinderfoto's behekst hadden en met een permanente plakspreuk opgeplakt hadden - dat vonden ze grappig =.=. Hij laat zijn vinger over het ingrediëntenlijstje glijden en kijkt geïrriteerd op als peuter-Robertus niest.
"Gezondheid," gromt hij. Peuter-Bertje kijkt zijn volwassen zelf met grote angstoogjes aan en veegt zijn warrige bruine haar uit zijn ogen.

"Het is... wat lastig uit te leggen wat ik ga doen," zegt hij dan, na een tijdje peinzen. "Maar als mijn berekeningen juist zijn - oh, schrap die laatste formule maar -" - de veer krast snel iets door en gaat weer driftig door met schrijven - "- als mijn berekeningen dus juist zijn, zou het zoutgehalte van de drank de moleculaire dichtheid van het plasma dat spirituele wezens - geesten, necroten, zombies en andere soortgelijke voorkomens - afgeven verkleinen, tenzíj ik de... Ah ja..."

Hij haalt eventjes in een soort chaotisch gebaar zijn hand door zijn haar, terwijl hij de losse blaadjes uit zijn toverdrankenboek begint te rangschikken. Hij staat op, trekt een gigantische hutkoffer open, haalt er een vergrotende bril uit (ICHABOOOD XD) en zet hem op, waarna hij mini-Glenn verstijft, een flesje opentrekt en een klein beetje van een felrode vloeistof over hem heen giet, waarna hij met de glazen het effect nauw bekijkt.


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 2
    Ameh
Amy kijkt Lily ontzet aan als ze haar slaat, en laat haar hand over haar rode wang glijden. Gekwetst door Finn? WAT HEEFT DAT HIER MEE TE MAKEN?

Oh, maar zo makkelijk komt miss Lils er niet vanaf hoor. Amy stormt achter Lily aan, en in haar kamer geeft ze een ferme ruk aan haar haar.
"IK NEEM AAN DAT BLONDJE HET NOG NIET MEEGEDEELT HEEFT?" gilt ze op hysterisch hoge toon. "HIJ KIEST NIET VOOR JOU! KRENG!"
Ladiela, het deel waarbij hij ook niet voor Amy kiest laat ze lekker maar even weg. Ze kijkt Lily, wiens gezicht door haar greep ondersteboven hangt, furieus aan, en er komt nog net geen rook uit haar neus en oren - want dat zou echt heel erg vies zijn.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:35 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Finn
Going mental.

Finn laat zich, met een zucht, neervallen op zijn bed waardoor die een kraak neemt en er algauw weer stilte valt in de kamer.
Hij sluit zijn ogen, geniet van de stilte die er heerst, en een kleine glimlach verschijnt op zijn gezicht.
Even wordt zijn stilte verstoord door een woeste Lily, die de trap op stormt en daarna haar kamerdeur dichtsmijt.
'Wat is er nu weer?'
Hij haalt zijn schouders op, legt zich beter tot...
IK NEEM AAN DAT BLONDJE HET NOG NIET MEEGEDEELT HEEFT? HIJ KIEST NIET VOOR JOU! KRENG!"
Hmmm, daar gaat het hoopje van dat ze misschien, door het Lily-gaat-Amy-troostenmomentje, gingen overeen komen. xD
Finn trekt zich overeind, staart ontzet naar de deur, krabbelt recht, trekt zijn kledingskast open, aangezien die toch leeg is, en kruipt er snel in om dan de deur dicht te trekken met enige moeite.
Veilig. <3
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:36 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Lily5

Lily stormt haar kamer in en knalt de deur achter haar toe. Ze gilt het gefrustreerd uit. Waar is haar nicht als ze ze nodig heeft? Ze wil net neerploffen op haar bed als Amy binnenstormt en haar bij haar haar grijpt.

Ze gilt het uit, deels van verschot, deels van pijn en kijkt Amy ondersteboven furieus aan. "IK NEEM AAN DAT BLONDJE HET NOG NIET MEEGEDEELT HEEFT? HIJ KIEST NIET VOOR JOU! KRENG!"
Lily trekt een gezicht en kijkt Amy nijdig aan. "ALSOF HIJ ZO'N ROZE GEVAL ALS JOU WIL!" Gilt ze nijdig. "ZELFS EEN SUIKERSPIN IS INTERESSANTER DAN JIJ!"

Ze grijpt haar kans om Amy te pitsen (nijpen [En vraag ma aan Trijn, dat doet pijn xD]) in haar arm om zo los te proberen te raken. Met haar andere hand probeert ze Amy's hand uit haar haar te krijgen. "Laat me los, jij rotkind!" Gilt ze gefrustreerd.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:36 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 2
    Ameh
Amy gilt het uit als ze Lily in haar arm voelt knijpen, en in een reflex balt ze haar handen juist tot vuisten, waardoor haar vingers alleen nog maar meer in Lily's haar verstrengeld raakt en haar nagels een grote klit vormen. Ze trekt haar hand - alles behalve voorzichtig - uit Lily's haar, en er hangen een paar losgetrokken haren om haar vingers heen. Amy is boosj >:3 Losgeslagen begint Amy Lily's wangen open te krabben, met heel veel onnodig gillende keukenmeid-geschreeuw.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:37 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Elizabeth


Het gepraat over de regels gaat grotendeels aan Liz voorbij - Ze ligt een beetje slaperig op de bank naar de binnenkant van haar oogleden te staren (die er overigens heel interessant uitzien, gevlekt met allerlei kleurtjes en streepjes), wachten totdat David iets zegt, wat 'ie dus niet doet =(.

Ze wrijft even in haar ogen, op het moment dat Dermot zijn shirt uitdoet. Whut? Fata Morgana? Verwonderd kijkt ze naar hem, niet in de gaten hebbend dat ze nogal aan het staren is. Maar kom op, als je je shirt uitdoet, dan vraag je er gewoon om dat Liz naar je staart :3.

"Euh..." zegt ze geamuseerd. "Ik heb net m'n rug al half over je gebroken, eigenlijk. Maar als jij hem daarna even Heelt, wil ik het best proberen, hoor." Ze grinnikt eventjes en rekt zich uit.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:37 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Dermotmf7

Dermot ziet Liz staren maar negeert dat maar eventjes, nu wil hij graag naar boven geraken om te gaan slapen. Hij kijkt even naar David en haalt een wenkbrauw op. Het valt zelfs hém op dat die kerel geen seconde van Liz wijkt... Interessant.

"Awww... Arme jij." zegt hij grappend en stopt meteen met lachen als hij de pijn in zijn buik voelt. Nu kan hij zelfs niet meer lachen Sad

"F*ck..." mompelt hij en leunt terug achterover.

Dermot richt zich daarna terug naar Liz en steekt zijn hand uit zodat ze hem kan rechthelpen.

"Alright, ik verzorg je rug wel als je me boven krijgt." zegt hij met een glimlach en wacht af wat Liz gaat doen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:38 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Lily5

Lily geeft een gil als haar nijpen net het tegenovergestelde effect heeft en Amy haar hand lostrekt plus een paar haren. "Jij... Jij!" Roept ze met tranen in haar ogen.
Maar dan begint Amy Lily's wangen open te krabben en Lily gilt gefrustreerd als haar oren voor de zoveelste keer vandaag gemarteld worden door het geschreeuw van Amy.

Ze grijpt Amy bij haar polsen zodat ze niet meer kan krabben. Ze duwt Amy nijdig achteruit. "GA JE NU OPHOUDEN?!" Roept ze nijdig. Ze laat Amy's polsen los en geeft, voor Amy kan reageren, ze een knallende mep tegen haar gezicht.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:38 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 David


Als David hoort vragen of hij niet opnieuw gaat flauwvallen, grijnst hij flauwtjes naar Liz dat dat niet de bedoeling is.

[...]

Hij ziet Liz haast haar rug breken door Dermot en hoort met gefronsde wenkbrauwen de conversatie tussen de twee aan. Gaat ze echt..

"Wacht even," zegt hij. "Is het niet veel handiger dat ik hem breng, aangezien ik op dezelfde kamer als Dermot slaap?"Dan kijkt hij bezorgd naar Liz.


"Kan ik iets doen voor je rug?" Het wil er bij hem niet in dat ze met Dermot aan het flirten is, ook al heeft ze officieel nog niks met David.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:38 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 2
    Ameh
Amy was bíííjna gekalmeerd, bíjna... totdat Lily haar weer een mep geeft. Met nog meer geschreuw - want schreeuwen is leuk! >D - tacklet ze Lils en duwt haar neer op de grond. Amy_tah_dragon gilt weer hard, trekt aan haren en kleren, geeft Lils nog een finale-mep en staat dan op, waarna ze woest naar Finns kamer stormt... die leeg is.

"FINN!" gilt ze. "MISSCHIEN IS HET EEN IDEE OM HET DE VOLGENDE KEER DAADWERKELIJK TEGEN LILY TE ZEGGEN!"
Woest kijkt ze om zich heen, opgefokt, en boos op de hele wereld, inclusief Finn. Waar zit Blondo??
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:39 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Finn
Wants to be gay.

Finn haalt diep adem, laat zijn rug tegen de koude wand van de kast leunen, trekt zijn benen op en slaat zijn armen erond.
Hij had vaak in kasten gezeten, toen hij klein was en het gepest van zijn broers zat was.
Hij sluit zijn ogen, doezelt beetje weg in gedachten tot zijn kamerdeur openvliegt en tha_dragon binnenstormt en vuur rondspuwt.
"FINN! MISSCHIEN IS HET EEN IDEE OM HET DE VOLGENDE KEER DAADWERKELIJK TEGEN LILY TE ZEGGEN!"
Finn trekt zijn ogen met een ruk open, slikt, aarzelt even maar duwt dan de kastdeur open en kijkt opzij om oog in oog te staan met een briezende Amy.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:39 pm

Hij kijkt eventjes op als Robertus en Faith naar boven gaan. Gevolgd door Mel die zich gaat opfrissen. Ook Finn is boos naar boven, net als Lily die kennelijk weer ruzie heeft met Amy. Het zal ook niet is anders. Vervolgens hoort Martin de conversatie tussen Liz en Dermot aan. Kennelijk is die laatste weer helemaal beter.

Martin besluit om ook maar naar boven te gaan en knikt kort naar de mensen die nog in de woonkamer zijn. Langzaam loopt hij de trap op en loopt langs de kamers richting zijn eigen kamer. Waar Robertus kennelijk bezig is met het uitvoeren van experimenten op Glenns lijk, die hij heeft verkleind en in een zombie heeft veranderd. Met Faith en Mel als toeschouwers. Martin gaat zuchtend naast Mel staan in de deuropening staan. ''Denkt hij nou echt dat dit gaat helpen?'' vraagt hij uiteindelijk op fluisterende toon.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:40 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Elizabeth


Liz probeert zich om te draaien als David iets zegt, maar staakt de poging uiteindelijk toch maar.
"Ach, nee..." zegt ze luchtig. "We zijn nu toch al halverwege, hè?"

Dapper blijft ze doorlopen, treetje voor treetje de trap op, totdat ze uiteindelijk de kamer van Dermot en David bereiken. Oh wauw, twee D's in één kamer! Misschien werkt dat wel tegen enge zombies, vampiers, etcetera. Ze grinnikt eventjes in zichzelf, en wacht totdat hij op het bed gaat zitten ofzo.

"Zo, nu kun je in ieder geval in je krakkemikkige bed liggen," grijnst ze vrolijk.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:40 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Lily5

"God, doe normaal!" Tiert Lily en wordt dan plots getackelt in een moment waarin ze niet oplet. Ze probeert zich te verweren maar moet toch nog heel wat krabben, scheuren en trekken incasseren. Na een laatste mep -die behoorlijk pijn doet- krabbelt Amy recht en stormt Lily's kamer uit om naar blijkbaar die van Finn te gaan.

Lily blijft buiten adem op de grond liggen. "God, als het huis me nog niet vermoord zal Barbie dat wel met plezier doen..." Mompelt ze. Ze kijkt op naar het plafond.

Met wat moeite krabbelt ze overeind, -ze is er zeker van dat ze blauwe plekken gaat hebben-, en laat zich voorzichtig op haar bed zakken. Ze sluit haar ogen en haalt diep adem.
'Lils, je hebt je laten doen hé.'
What ever.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:40 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Faith1

Faith haalt lichtjes haar schouders en gaat naast Robertus staan om zorgvuldig te bekijken wat hij doet. Dan hoort ze een bekende stem vanuit de deuropening en glimlacht eventjes.
"Je hebt gelijk." zegt ze tegen Mel waarna ze stilletjes en zwijgend toekijkt. Ze snapt niet veel van Robertus' ingewikkelde en verwarde uitleg, maar knikt desondanks begrijpend. Als hij zijn boek openslaat, kijkt ze mee en ziet een superschattig jongetje dat naar haar kijkt. "Aww." fluistert ze als hij niest, zooo lief <3 Faith vraagt zich af wie het is en net als ze op het punt staat te vragen ziet ze de gelijkenissen. Awwww... het ís Robertus. "Superlief." fluistert ze plagend terwijl ze met haar vinger even langs de rand van de foto gaat. Maar ze betwijfelt of hij het gehoord heeft, want al snel ziet ze hoe hij vanuit een grote koffer een nogal vreemd uitziende bril tevoorschijn haalt.

Faith beseft dat ze eigenlijk maar in zijn weg staat en niet veel kan doen, dus besluit ze hem zijn werk te laten doen en even te gaan kijken bij Dermot. Hopelijk voelt hij zich al een beetje beter. "Ik laat je maar rustig verderwerken, ik zal straks nog even komen kijken." zegt ze met een glimlachje terwijl ze naar de deur stapt. Ze stapt de kamer uit en glimlacht ook nog eventjes naar Mel en Martin die in de deuropening staan.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:41 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Dermotmf7

Dermot negeert David en stapt met kleine stapjes met Liz mee naar boven. Hij kan er niets aan doen maar hij heeft zo'n pijn dat hij af en toe wel wat meerop Liz moet leunen dan goed voor haar is. Hij heeft wel wat medelijden met haar, zo'n kleine vrouw die hem moet ondersteunen. Als ze eindelijk boven zijn ploft hij opgelucht op zijn rug neer op zijn bed. Hij komt even op adem, schraapt zijn keel en glimlacht om Liz' opmerking.

"Het bed is fantastisch hoor." zegt hij en zet zich een beetje rechter.

"Ik hoop dat David me zometeen een lekkere, sensuele massage komt geven." grapt hij en checkt even of zijn roommate niet in het deurgat staat, dat zou wel even awkward zijn...
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:41 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 David


Nee denkt David als hij ziet dat Liz alsnog gaat. Dit is toch vragen om...

Hij moet weten of hij het mis heeft, alsof een onzichtbare hand hem naar boven trekt. Uiterlijk kalm lijkend maar van binnen trillend als een rietje loopt hij na een paar minuten de twee achterna, en ziet nog meer mensen boven, waar hij even geen aandacht aan schenkt.

Zonder te kloppen gooit hij de deur naar zijn kamer open.
"Wat is hier..." weet hij nog net uit te brengen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:41 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Elizabeth


"Oh, ja? Is dat zo?" grijnst Liz, terwijl ze bij op het voeteneind van Dermots bed gaat zitten. "Even proberen, hoor..."
Relaxed leunt ze achterover, om haar rug wat meer ontspanning te geven. Die deed toch wel een klein beetje pijn... maar ja, je moet er wat voor over hebben om iets aardigs te doen tegenover de mensheid, hè :').

Ze lacht hardop als ze zijn grapje hoort. "Weet je wel zeker dat je dat wil, zo'n lekkere massage?" grijnst ze, net als David de deur open gooit. Hij ziet er nogal... geschokt en bleekjes uit.
"Ehh.. hoi?" begroet ze hem met een ^^"-gezichtje. "Er is niks aan de hand, hoor. Dermot zegt net dat 'ie een massage wil."
Liz grijnst even vrolijk, en sabbelt op haar lolly. Vermakelijk.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 02, 2008 11:42 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 110
    His Royal Majesty
Robertus is druk met mini-Glenn bezig, als hij Faith vaagjes iets hoort zeggen, maar de kern wel opvangt.
"Oh, ja, tuurlijk," mompelt hij afwezig. "Tot straks."
Hij kijkt haar even na, en ziet dan in de deuropening dat Martin zich nog bij Melody gevoegd heeft. Yay, nog meer pottenkijkers =.= Hij staat op, pakt uit zijn giga-hutkoffer een paar verschillende detectoren, sensoren en metertjes en stelt zo rond mini-Glenn op, die kwaad brult. Hij pakt 5 groene stenen, die wat weg hebben van diamanten en legt die in pentagram-formatie om de kleine zombie heen, terwijl hij zijn apparatuur aanzet, bijstelt, metingen afleest, orders naar de veer fluistert, en buigt zich weer over de toverdranken. Door de dampen loopt zijn gezicht rood aan, en gaat zijn haar haast overeind staan.

    Ooc: *heeft zoveel inspi dat het experiment nog wel even kan duren*
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 3 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum