Haunted Mansion - Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 09, 2008 10:10 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 2
    It's our town, everybody SCREAM! In our town of Halloween...
Amy doorzoekt de keuken met een lichtelijk wanhopige uitdrukking. Oh nee... oh nee oh nee oh nee... er was al twee weken lang niemand gestorven... wat als het huis vond dat daar verandering in moest komen? Wat als er straks heel vrolijk twee nieuwe mensen het huis binnenstappen? Dat zou haast een bevestiging zijn dat ze dood waren, gezien elke dode tot nu toe vervangen is... Ooh, nee, niet Finn! FIIINN!
"FIIINN!" roept ze nogmaals. Ze doorzoekt vlug de andere kamers op de benedenverdieping, en sprint dan naar boven, elke slaapkamerdeur opengooiend.

"FIIIIINN!"
Nope, ook niet in de bieb. Oh nee, hij zou toch niet echt vermoord zijn. Ze rent de trap op, naar de zolder, waar een paar oude spullen staan.
"FIIIIIIIIINN!" blert ze nogmaals. Oh, Finn, waar zit je?
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 09, 2008 10:11 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Finn
The one thing you have to fear is fear himself.

"Wat moeten we nu aanvangen?"
Finn kijkt haar aan, heeft eerlijk gezegd veel zin om te janken als een klein jongetje, maar herpakt zich vlug.
'Ik weet het niet, Lils.'
"Wat als wij de volgende zijn die moeten sterven?!"
Finn had die zin niet willen uitspreken, ook al had het ook al meermaals in zijn hoofd afgespeeld.
Wat als het inderdaad hun beurt is?
Hij probeert het van zich weg te schudden, haalt een glimlach boven en kijkt haar bemoedigend aan.
'Niet zo denken.'
"We moeten hieruit!"
Hij kijkt zwijgend naar Lily die hysterisch aan de deur trekt, ook al haalt het niets uit.
Ze zouden hier waarlijk sterven.
Finn krabbelt met enige moeite overeind, slikt, haalt diep adem en voelt zich misselijk worden.
Hij klapt even dubbel, grijpt zich vast aan het dichtse voorwerp, in dit geval een stoel en hij snakt naar adem.
Met grote ogen trekt hij plots hysterisch zijn t-shirt uit en ziet iets in zijn buik rondwaren.
'...WA- WAT IS DIT?!' Gilt hij in paniek, proberend de pijn te onderdrukken.
Met angst-oogjes kijkt hij op naar Lily, hoort vaag iemand gillen- Is het zijn naam- en hij brult dan iets.
'IS DAAR IEMAND?!' terwijl hij zijn hand op zijn buik duwt.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 09, 2008 10:12 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 2
    I am the one hiding under your bed, teeth ground sharp and eyes glowing red
Amy hoort een gedempt gebonk, en kijkt hoopvol op.
"FINN?" schreeuwt ze. Ze stort zich naar de muur, en begint zo hard mogelijk te bonken. "FINN, ZIT JE DAAR? GEEF ANTWOORD!"
Ze meent een gedempte stem te horen - Finn? - maar weet het niet zeker.
"FIIIIIIIIIIIIIIIIIIINN!"
Ze begint nog harder tegen de muur te bonken. Dan stapt ze weg van de muur, en haar ogen speuren af naar een eventuele deur of luik, maar niets te zien. Zou ze de muur kunnen opblazen? Nee, ze durft het niet. Straks blaast ze Finn op!
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 09, 2008 10:12 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Lily5

Lily kijkt ontzet om als ze Finn hoort. "Finn?!" Ze snakt geschokt naar adem als Finn zijn T-shirt uittrekt en ze daar iets ziet rondwaren. "Omg..." Brengt ze moeizaam uit.
'We gaan hier echt dood, dit is echt het einde.' Schiet het door haar hoofd. 'NIET WAAR!' Probeert ze zichzelf van die gedachte te brengen. Ondertussen gilt Finn achter iemand.

Ze loopt naar Finn toe en legt haar hand op zijn hand. "Volhouden, ventje..." Fluistert ze hem toe. Ongerust kijkt ze naar zijn buik en duwt hem neer op de stoel die hij net vastgegrepen heeft. "Niet panikeren..." Zegt ze, terwijl ze weet dat het zinloos is om dat te zeggen. Ze kijkt op naar Finn en drukt een zoen op zijn lippen. "Het komt in orde."

Ze krabbelt overeind en loopt naar de deur en begint er weer aan te trekken. Vaag hoort ze iemand iets roepen. Zouden ze zo dicht bij de rest zitten? Ze bonkt op de deur. "HEEEELP!" Gilt ze. Ze kijkt dan ongerust om naar Finn. "Gaat het nog?" Vraagt ze en bijt op haar lip.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison di dec 09, 2008 10:13 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Faith1

Ze schudt haar hoofd als Maddie voorstelt om haar te helen. "Ik ben niet eens ziek ofzo, dus ik denk niet dat het nodig is. Maar als het ooit wel nodig is bent jij de eerste kandidate." zegt ze met een glimlachje. Faith heeft al spijt dat ze iets gezegd heeft als Robertus haar onderzoekend aankijkt. "I'm fine." zegt ze zachtjes. Zwijgend kijkt ze toe hoe hij de deur afsluit en weer naast haar komt zitten. Ze nestelt zich tegen hem aan als hij een arm om haar heenslaat en werpt af en toe een blik op de klok. Na een tijdje, wat een hele eeuwigheid lijkt, is het eindelijk tijd. Als Robertus de deur opent en Amy de woonkamer verlaat, besluit ze dat de kust vast veilig moet zijn. Ze haalt opgelucht adem en er verschijnt een kleine glimlach op haar gezicht.

"Zijn ze allemaal weg?"
vraagt ze aan Robertus. Hij is tenslotte de expert hier en ze wil er zeker van zijn dat geen enge geesten meer ronddwalen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison vr dec 12, 2008 12:11 am

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 2
    I am the one hiding under your stairs, fingers like snakes and spiders in my hair
Amy bonkt nog harder als ze nog een stem hoort - Lily? Ze kan het niet goed horen. Lily of niet, ze weet zeker dat Finn daar in ieder geval zit, en dus móet ze hen daar wegkrijgen! Ze trekt haar staf, en voert kleine explosies uit, te bang om een grote explosie plaats te laten vinden. Langzaam, maar zeker, brokkelt er een paar stukjes van één van de bakstenen af. Al duurt het uren, ze zal hem eruit krijgen! D<


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 211
    This is Halloween, this is Halloween, Halloween! Halloween! Halloween!
Robertus kijkt Amy zuchtend achterna. Koppig meisje... maargoed, hij gaat haar niet tegenhouden. Hij kijkt om bij Faith.
"Niets is zeker," geeft hij schouderophalend toe. "Maar als het goed is zijn ze nu weg. En anders hadden we onze lieftallige sirene al horen gillen," voegt hij eraan toe, doelend op Amy. Hij kijkt even glimlachend naar Faith, maar zijn gezicht vertrekt geschrokken als hij ziet dat de striem nog roder is.
"Dit is niet gezond..." mompelt hij. Omg, straks heeft hij Faith alsnog vermoord, en valt ze zo neer Dx Nee, niet zo denken, Robertus! Ze valt niet dood neer >:3 Hij neemt haar hand, en trekt haar mee naar een lege kamer.

"Wat herinner je je allemaal nog?" vraagt hij bezorgd. Zijn vinger glijdt even over haar hals, die er echt niet goed uitziet. "Je hoeft je voor mij niet groot te houden. Waar heb je allemaal pijn, en hoeveel?"
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison vr dec 12, 2008 12:11 am

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Elizabeth


Liz wiebelt nog wat met haar been, als David aan haar vraagt of het wel goed gaat.
"Oh, ja hoor," glimlacht ze vrolijk. "Het doet geen pijn meer, gelukkig, ik ben weer hélemaal als nieuw." Behalve dan dat ik eruit zie als een verzopen straatkatje dat is aangevallen door een bloeddorstige hond, maar who cares. Ze overweegt eventjes om droge kleren aan te gaan trekken en zich te gaan fatsoeneren, maar besluit al gauw dat dat tóch geen zin heeft als Robertus weer begint met zijn mysterieuze rituelen. Braafjes trekt ze zijn vieze vodden aan, en kijkt geinteresseerd toe hoe hij bezig is.

Ze wiegt heen en weer, hopend dat de tijd zo snel mogelijk voorbij vliegt. Zolang er maar geen spoken of andere schepsels voorbij vliegen, vindt Liz alles best. Iedereen was hier toch bij elkaar... Ze kijkt eventjes om zich heen naar alle anderen. Wacht even. Niet iedereen, Lils en Finn waren er niet =O! Oeioeioei. Als ze maar niet werden ontvoerd door de spookjes....

Gelukkig slaat de klok twee uur, na - wat voor Liz lange tijd lijkt - te hebben gewacht. Ze zucht en leunt achterover, probeert te ontspannen.
"Is het nu echt allemaal voorbij?" vraagt ze timide. Ze laat haar blik even over Dermot glijden. Djeez, zelfs in die vuilniszakken ziet hij er goed uit. Hoe doet 'ie dat toch?
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison vr dec 12, 2008 12:12 am

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Dermotmf7

Dermot staat er maar te staan met zijn armen gekruist , gekleed in stukken vod die de hele tijd jeuken aan zijn hals. Hij zegt niets, maar denkt na over de situatie. Dit is echt echt echt echt echt echt niet goed. Hij sluit zijn ogen en valt bijna rechtstaand in slaap, enkel de jeuk in zijn hals en de schrik dat er iets kan gebeuren houden hem wakker. Hij doet zijn ogen open als Liz iets zegt en ziet haar nog niet naar hem kijken. Waarschijnlijk naar de lelijke vodden die hij aanheeft. Of misschien omdat hij zo dámn hot is. Een van die twee, ach... Hij weet niet hoe lang hij het gaat uithouden met Liz. Zijn langste relatie duurde 2 weken, dus... ach, we'll see.

"Robertus, Mogen we deze vod- mooie beschermers nu uitdoen?" vraagt hij aan Robertus, een beetje te beleefd... Maar anders vliegt Bertje weer tegen hem uit :'(
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison vr dec 12, 2008 12:22 am

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Elizabeth


Liz grinnikt eventjes als Dermot op zijn allerbeleefdst vraagt of die gekke kleren uitmogen. Wauw, ze wist niet dat hij dat zo in zich had... Kennelijk dus wel. Misschien heeft ie nog wel meer onvermoede kanten :3, óf kanten die ze wel had vermoed, maar liever niet zou willen leren kennen.
Een beetje ongemakkelijk trekt ze aan haar eigen vodden. Okee, ze zitten niet fijn, en ze jeuken heel erg, maar als ze daarmee haar leven kan hebben, brengt ze er graag nog een nachtje in door. Met een vies gezicht plet ze een spin die over haar broek kruipt. Bah.

"Wel wakker blijven, hè," grinnikt Liz als ze ziet dat Dermot nogal staat te knikkebollen. Een beetje ongemakkelijk legt ze haar hand op de zijne.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison vr dec 12, 2008 12:24 am

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Faith1

Faith is even verbaasd door Robertus die haar meetrekt naar een random kamer. Ze laat zich op een stoel vallen en kijkt hem zwijgend aan. Ze snapt dat hij bezorgd is en dat vindt ze ook superlief, maar ze wil hem niet opschepen met nóg meer problemen. Faith beseft dat ze hier niet onderuit kan en besluit dan helemaal eerlijk te zijn. Ze kijkt op naar Robertus als hij met zijn vinger over de pijnlijke striem in haar nek gaat. Nog steeds doet hij haar hartje sneller kloppen, aww… Maar om terug te keren naar haar pijnlijke nek, ze bijt op haar lip om een 'auw' tegen te houden.

"Ik herinner me er niet veel van. Alleen maar dat ik het gevoel had opgesloten te zitten en een klein momentje van helderheid had. Het volgende moment was ik terug bij bewustzijn. De geest was weg, maar ik had overal pijn." legt ze uit Ze zucht diep en besluit hem maar de waarheid te vertellen.
"Mijn hele lichaam schreeuwt het uit van de pijn, net of ik door tientallen messen gestoken ben en het brandt ook verschrikkelijk als ik me beweeg of als je me aanraakt. De striem in mijn nek is ook steeds meer pijn gaan doen." Het lucht op om het allemaal eerlijk te vertellen. Zie je, Faith, zo moeilijk was dat toch niet.

"Maar ik wou niemand, en vooral jou, niet bezorgd maken."
zegt ze met haar ogen gericht op de grond. "De pijn zal vanzelf wel overgaan." mompelt ze en zet zich wat beter in destoel. Ze kijkt naar Robertus en glimlacht flauwtjes.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:34 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Madison-1


Madison glimlacht naar Faith toe als deze zegt dat ze de eerste kandidate is op haar lijstje als ze geheeld moet worden. Nog helemaal is ze niet gerustgesteld erop. Angstvallig blijft ze naar de striem kijken, maar gelukkig is Bertje zo slim om Faith naar een andere kamer te brengen. Thank god, want Maddie had er anders echt nog heel lang naar gekeken.

Ongemakkelijk staat Madison op. Ze is natuurlijk als laatste naar binnen gekomen en ze zwemt haast letterlijk in het vod, wat heel ongemakkelijk bewegend is. Met een glimlach op haar gezicht loopt ze naar Martin toe, waaraan ze veel gehad heeft omdat hij overal kalm onder blijkt te zijn =D. "Dit is heel wat anders dan we ons in het begin hadden voorgesteld, niet waar?" vraagt ze nieuwsgierig. Ze had zich nooit laten overhalen door Faith als ze wist dat ze er nooit meer uit zouden komen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:34 pm

Martin volgt alles wat er zich in de woonkamer afspeelt maar half. Teveel vragen spookte er door zijn hoofd. Wat was de Wereldwisseling? Waar diende het voor? Waar was Melody? Er zou toch niks ergs met haar zijn gebeurd?

Uiteindelijk word hij uit zijn gedachten getrokken als hij een oud vod krijgt toegeworpen. Door wie anders dan Robertus. ''Het zal mij verbazen als dit ter verdediging dient.'' mompelt Martin. Vervolgens komt Madison zijn kant om en begint een gesprek met hem. ''Nee, zoals dit had ik het mezelf inderdaad niet voorgesteld.'' geeft hij als antwoord. ''Volgens mij had geen van alle het zo voorgesteld.'' vervolgt Martin.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:35 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Dermotmf7

Dermot kijkt op als Liz zegt dat hij niet moet inslapen en als ze haar hand op de zijne legt. Met slaperige ogen kijkt hij haar aan en schudt glimlachend zijn hoofd.

"Ik sliep niet." zegt hij en geeft een kneepje in haar hand. Dan laat hij haar los en rekt zich uit, waarna hij het vod uittrekt. Robrecht is weggelopen met Faith, dus het zal wel in orde zijn. Als Bertje de groep verlaat, móet het wel veilig zijn.

Dermot kijkt even naar David en schudt zachtjes zijn hoofd, het is wel een beetje zielig. Dat hij zijn crush heeft ingepikt... Ach...
Hij geeuwt luid terwijl hij zich nog een keer uitrekt.

"Wie gaat er mee slapen?" vraagt hij, deze keer zónder dubbele betekenis.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:35 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Madison-1


Madison glimlacht naar Martin toe. Een zucht ontsnapt uit haar mond, meteen gevolgd door een gaap. Ze is moe, maar dat is ook niet raar 2 uur in de avond. Snel doet ze haar hand voor haar mond. "Niemand had ook verwacht dat het hier écht spookt," zegt ze ter herinnering. Niet dat ze zelf ook zo in het begin was, in het begin had alles er heel onschuldig uitgezien.

Als Dermot begint over slapen, begint de slaap pas echt bij haar te trekken. Ze kan zo haar bed voor haar ogen halen. Ja, ze heeft echt behoefte aan slaap. "Weet je of Melody al slaapt?" vraagt ze nieuwsgierig aan Martin. "Dan weet ik of ik zachtjes moet doen."
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:36 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 2
    In this town, we call home, everyone hail to the pumpkin song
Amy valt met al haar macht de muur aan.
"FIIIINN!" gilt ze nogmaals, op zoek naar nog meer leven, en haar stem slaat op het einde over. Nog een paar laatste kleine explosietjes, en er zit een klein muizengaatje in de muur. Klein, ja, maar 't is een begin. Lichtjes paniekerig kijkt ze er doorheen.

"...Finn?"


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 211
    In this town, don't we love it now? Everybody's waiting for the next surprise
    Ooc: @Tim: Bertje was al alleen met Faith toen Dermot iets aan Robertus vroeg :')
Robertus luistert met een brok in zijn keel naar haar uitleg, en begint te hyperventileren.
"Oh god... oh god oh god oh god... Ik heb je vermoord." o.o
Hij haalt zijn handen wanhopig en chaotisch door zijn haar.
"Ik heb je vermoord!"
Hij kijkt met grote paniekoogjes even naar Faith, maar kijkt meteen weer weg. Hij durft niet.
"Ik heb je gewurgd!" jammert hij met een overslaand stemmetje. "I-ik kon niet anders! Mina- ze was te sterk! Zelfs de Cruciat-"
Hij laat zich in een stoel vallen en begint nu serieus te hyperventileren en in paniek te raken.

"...heb ik je vermoord?" o.o
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:36 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Finn
F*cked up.

Finn haalt diep adem, kijkt angstig op naar Lily, wordt daarna op de stoel geduwd en hij jammert lichtjes.
Laat het voorbij gaan, alsjeblief...
Hij sluit zijn ogen met een slik, jammert het uit en opent zijn ogen vlug weer als Lily om hulp gilt.
Alsjebliehief...
Met veel moeite probeert hij zijn ogen open te houden, terwijl zijn gezicht en handen klam begint aan te voelen.
Licht sputterend snakt hij naar adem, voelt zich misselijk worden, ziet zwarte vlekken voor zijn ogen verschijnen en valt slap neer op de grond.
Haast in slow motion ziet hij Lily hysterisch tegen de deur aan meppen, terwijl ze gilt.
Dit is het einde.
Zwart...
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:37 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Faith1

"Euh, nee, ik denk het niet." zegt ze verward als Robertus paniekerig begint te zeggen dat hij haar vermoord heeft. Dan zou ze hier nu niet staan? Het was een vergissing om hem alles te vertellen, ook al had ze deze reactie niet echt verwacht. Bezorgd kijkt ze toe hoe hij écht aan het panikeren is. Ze luistert verbaasd als hij vertelt haar gemarteld en gewurgd te hebben, tenminste dat is het beetje dat ze kan opmaken van zijn verwarde uitleg.

Ze staat op en gaat bij hem staan. "Rustig maar. Ik geloof je. Je had vast geen andere keus en je deed het voor mij. Ik verwijt je niks, dus shh rustig maar." probeert ze hem te sussen. Maar als hij dan begint te hyperventileren, begint Faith toch wel ongerust te worden en twijfelt of ze hem een plastiek zakje moet voorhouden of niet. Ze gaat voor hem op de grond zitten en legt haar handen op zijn benen.

"Robertus, kijkt naar me!" zegt ze zachtjes en dwingend. Ze verplaatst haar handen naar zijn gezicht en dwingt hem naar haar te kijken.

"Je hebt me helemaal niet vermoord, anders zat ik nu niet hier met jou te praten. Je hebt gedaan wat je moest doen. Ik heb liever een beetje pijn dan een geest die controle heeft over mijn lichaam. Dus voel je niet schuldig, ik ben je alleen maar dankbaar."
Ze hijst zich een beetje overeind en omhelst hem voorzichtig omdat de pijn nog steeds niet miraculeus is verdwenen. Wauw, nu ze weet wat er gebeurd is, is het niet meer zo verwonderlijk dat ze zoveel pijn heeft.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:37 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Lily5

Lily kijkt om als ze een doffe plof hoort. "Finn!" Roept ze uit en rent weer naar hem toe. Ze valt op haar knieën naast hem en tikt tegen zijn gezicht. "Finn, wordt wakker. Je mag me niet verlaten!" Zegt ze wanhopig tegen hem.
Haar zicht wordt troebel door de tranen die in haar ogen opwellen. "Je mag me niet in de steek laten, je mag niet..." Zegt ze en fluistert op het einde haast.

Ze neemt zijn hand vast en kijkt ongerust rond. Ze hoort explosies dichter komen en hoort plots Amy's stem. "Amy?!" Brengt ze uit. "Amy, je moet helpen! Er is iets mis met Finn!" Roept ze haast in paniek. Echter, haar panikeren zal Finn niet helpen. En het roepen zorgt bij haar voor enkel nog meer hoofdpijn.

Ze vestigt haar hoop op Amy, tegen haar zin, maar anders kon het niet goed komen.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:38 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 2
    Round that corner, man hiding in the trashcan
Zo gauw als Amy teken van leven ziet, zucht ze opgelucht - ook al is het Lily. Alle kleur in haar gezicht trekt weg als ze hoort dat er iets met Finn is. Ze begint als een gek weer door te graven met haar staf en de explosies, tot er een redelijk groot gat is, waar er - met moeite, weliswaar - doorheen gekropen kan worden. Ze laat zich lichtjes geschrokken bij Finn vallen.
"Finn!"

Amy strijkt een pluk haar uit zijn gezicht, en kijkt lichtelijk in paniek in zijn bleke gezicht. Oh, dit is niet goed...
"Wat is er gebeurd?" vraagt ze Lily.


    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 211
    Something's waiting now to pounce, and how you'll SCREAM!
Robertus staart een beetje panisch naar zijn schoenen, als Faith zijn gezicht vastpakt en hem dwingt naar haar te kijken. Hij krimpt lichtjes ineen, want zijn blik wordt meteen getrokken door de striem in haar nek. Hij dwingt uiteindelijk ook zichzelf naar haar te kijken - écht naar haar te kijken - en doet dat dan ook, met een trillend onderlipje. Hij zucht opgelucht en vermant enigzins als Faith hem omhelst. Hij durft haar niet stevig tegen zich aan te drukken - gezien ze aangaf dat alles nog heel veel pijn deed - en zijn armen hangen een beetje slapjes naast hem. Hij durft nauwelijks te bewegen. Ooh, het is allemaal zijn schuld T_T Of ze het hem nou kwalijk neemt of niet, het ís zijn schuld!
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:38 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Elizabeth


Liz glimlacht naar Dermot als hij haar een kneepje in haar hand geeft, en haar daarna loslaat. Oh, right, dus die vodden kunnen nu wel uit. Gapend haalt ze de kleren over haar hoofd en kijkt naar haar eigen uitdossing, die besmeurd is met modder en opgedroogd bloed - ieuwww, die kleren kan ze hier dus niet meer aan. Of wie weet, als hier toch nog jaren vastzaten, zou ze misschien wel moeten... Maar zo mag Liz niet denken. Jeetje, stel je voor zeg! :0 Dan werden ze één grote, creepy Haunted Mansion familie! The Addams Family... *grinnikt*

"Ik ga ook maar slapen," zegt ze dan, terwijl ze opstaat en ietwat voorzichtig wat stapjes uitprobeert. Ha, haar been is weer helemaal als nieuw. Mysterieus, eigenlijk... nog een reden voor Liz om een opleiding tot Heler te gaan doen.
"Maar ik ga eerst maar eventjes douchen," voegt ze eraan toe. Bemodderd en smerig in bed liggen is ook niet alles, hè...
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:38 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Lily5

Lily kijkt toe hoe Amy het gat groter maakt en erdoor gekropen komt. Ze bijt op haar lip als Amy langs de andere kant van Finn neerploft.
"Wat is er gebeurd?"

Lily kijkt op van Finn naar Amy. "Het enige dat we weten is dat we een mep gekregen hebben en we hier wakker geworden zijn. En plots zat er iets in Finns buik." Eindigt ze aarzelend.

Ze kijkt even naar het gat achter Amy. "... Waar is de rest?" Vraagt ze dan, lichtjes ontzet. 'Maakt zich dan niemand druk om Lily en Finn? Buiten Amy -.-" Maar dat is toch voor Finn en niet voor Lils.'

Focus, Lily! Finn is aan het doodgaan!
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:39 pm

    Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 2
    This is Halloween, red 'n' black and slimy green!
Amy trekt zijn shirt omhoog en legt haar hand er even op. Ze slaakt een geschrokken kreetje als er iets... beweegt? O.o

"De rest is beneden," antwoordt ze, zonder op te kijken. "Verborgen voor de geesten."
Ze gaat achter Finn zitten, en pakt hem beet onder zijn oksels, terwijl ze hem een stukje optilt. Oef, da's zwaar '.' En Amy is sowieso niet zo'n sterk meisje.
"Help eens even?"
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:39 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Faith1

Faith blijft Robertus eventjes omhelzen en strijkt liefkozend door zijn haar. "Als het niet aan jou lag, was ik waarschijnlijk wél dood geweest. Dus eigenlijk heb je mij gered." fluistert ze, drukt een kusje op zijn wang en blijft even in zijn ogen staren. Ze is nog niet helemaal gelukkig met dat droevige gezichtje van hem, dat ze stiekem wel schattig vindt, en glimlacht lichtjes. "Wat kan ik doen om een klein lachje te zien?" Faith kust hem zachtjes en steunt met haar hand op zijn been, want auw dit is een awkward pose om te zitten als je pijn hebt xD
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:40 pm

Martin grijnst even als Madison moet gapen. Wat vrij logisch is, aangezien het alweer vrij laat is. ''Ik denk dat het tijd is om ons bed om te zoeken.'' zegt hij uiteindelijk. ''Nee, dat had men inderdaad ook niet verwacht.'' vervolgt Martin.

Hij kijkt op als Dermot vraagt wie er ook gaat slapen. Precies wat Martin ook dacht. Vervolgens hoort hij Madison vragen aan hem of Mel al slaapt. ''Ik weet het niet.'' geeft Martin als antwoord. ''Ik kan me uberhaupt niet herinneren dat ik haar vandaag heb gezien.'' komt er achteraan. Ja, Martin maakte zich zorgen. Heel erg veel zelfs.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Madison zo dec 14, 2008 4:41 pm

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Lily5

Lily kijkt even op naar Amy als ze zegt waar de rest is. Ze knikt enkel, de rest had ook andere dingen aan hun hoofd. Ze ziet hoe Amy Finn wil optillen en krabbelt recht.

Ze grijpt Finn mee vast en tilt hem mee op. "Naar waar wil je hem doen? Wil je hem naar de woonkamer brengen of wat?"
Ze kijkt Amy eventjes aan. "Kunnen we niet gewoon Faith gaan halen? Want ik vertrouw niet wat in Finns buik zit..." Zegt ze met enige aarzeling.

Ze probeert ondertussen het steeds erger wordende hoofdpijn te negeren en ook het bonzen word er ook niet minder op.
Madison
Madison

Aantal berichten : 460
Registratiedatum : 16-11-08
Leeftijd : 32

Terug naar boven Ga naar beneden

Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN - Pagina 13 Empty Re: Haunted Mansion - 3 * ONDER CONSTRUCTIE * NIET POSTEN

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum